20:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

منطقه آزاد ماکو

برنامه‌ریزی " زفکا " برای درآمدزایی بشتر تا ۳۰ میلیارد تومان
شرکت کشت و دامداری فکا از ایجاد پروژه دامداری توسط شرکت کشت وصنعت ودامپروری ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو خبر داد.
کانی‌های غیرفلزی، دارای بیشترین سهم از واحدهای فعال صنعتی
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تا پایان سال گذشته مجموعا ۷۲ هزار و ۲۵۱ واحد فعال با اشتغال دو میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۱۶ نفر در گروه‌های مختلف صنعتی و معدنی در کشور فعالیت می‌کنند که بیشترین تعداد این واحدها در گروه محصولات کانی‌های غیرفلزی فعالیت می‌کنند ...
۵۰ هزار راس دام زنده به ماکو می‌آید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از انعقاد تفاهم‌نامه با ترکیه برای واردات ۵۰ هزار رأس دام زنده از اروپا خبر داد که اولین محموله آن پیش از پایان سال وارد کشور خواهد شد.
آزاد شدن ترخیص کالای همراه مسافر از مرز ایران و ترکیه تا فروردین ۹۸
پایگاه خبری راد: مدیرکل گمرک زمینی بازرگان گفت: ترخیص بخش اعظم کالاهای همراه مسافر تا 31 فروردین 98 آزاد اعلام شد.
تنها مرز زمینی ایران به اروپا منطقه آزاد می‌شود؟
پایگاه خبری راد: اینروزها دغدغه جدیدی در بین مردم منطقه آزاد ماکو گسترش یافته است که آن چیزی نیست به جز بلاتکلیفی الحاق یا عدم الحاق خوی به منطقه آزاد ماکو؛ این مسااله جزء پربحث‌ترین موضوعات در فضاهای مجازی و دورهمی‌های مردمان این منطقه آزاد شده است.
 زعفران در فضای مریخی تولید می شود!
پایگاه خبری راد: یک جوان ماکویی دست به یک کار خلاقانه زده و تنها با 5 میلیون تومان هزینه، فضایی را با شرایط کشت گیاه در مریخ بوجود آورده و زعفران را با استفاده از روشی نوین، بدون استفاده از خاک ( هواکشت) در گوشه‌ای از حیاط منزلش کشت کرده است.
منطقه آزادی ،بازوی کمکی اقتصاد کشور !
پایگاه خبری راد: صادرات و جذب گردشگر راه برون‌رفت از چالشهای اقتصادی مناطق آزاد است.
لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید به مجلس بازگشت
پایگاه خبری راد: مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جدیدترین وضعیت لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد جدید و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی را تشریح کرد.
مجهز شدن بیش از 2 میلیون هکتار به سیستم نوین آبیاری
پایگاه خبری راد: معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: تاکنون دو میلیون و ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور به سیستم‌های نوین آبیاری تجهیز شده است.
مطرح شدن ایجاد بورس بین الملل در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های مالی مقرر گردید که ایجاد بورس بین الملل در مناطق آزاد مطرح شود لذا این اقدام به عنوان بورس پنجم کشور نقش ایفا خواهد کرد.
مرزنشینان ماکو در انتظار حل مشکل افزایش عوارض خروج
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: مرزنشینان منطقه آزاد ماکو انتظار حل مشکل افزایش عوارض خروج از کشور، رفع مشکلات بازارچه های مرزی علی الخصوص بازارچه مرزی ساری سو و مشکلات مربوط به ثبت سفارش و بروکراسی‌های گمرکی دارند.
ایجاد بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی در بانه/ تأسیس شهرک صنعتی در ماکو
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد شهرک صنعتی در منطقه آزاد ماکو تا ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور در نقطه صفر مرزی بانه ایجاد می‌شود.
کارت دیجیتالی "ماکووندی" در ماکو صادر می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برای صاحبان واحدهای صنفی حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی، کسبه و بازاران منطقه آزاد ماکو به منظور استفاده از مزایا و مشوق های منطقه آزاد، کارت دیجیتالی ماکووندی صادر می شود .
بورس بین‌المللی در مناطق آزاد ایجاد می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ایجاد بورس بین‌المللی خبر داد و اعلام کرد که با فراهم شدن این امکان شرایط برای جذب سرمایه در مناطق آزاد فراهم می‌شود.
آخرین خبرها از ارجاع پرونده منطقه آزاد ماکو به قوه قضاییه
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ارجاعی ماکو از مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه توضیح داد.
صفحه قبل | صفحه بعد