00:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر اقتصاد

«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
صدور کارت‌های اعتباری تا آخر اردیبهشت 1400
نماد برتر - با توجه به اینکه در راستای صدور کارت اعتباری سهام عدالت تاکنون تنها دو بانک ملی و تجارت اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال صدور این کارت به متقاضیان هستند، معاون وزیر اقتصاد از ورود سایر بانک‌ها به ارائه کارت اعتباری سهام عدالت تا اردبیشهت سال جاری خبر داد.
زمان انتخاب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری با آمار ضعیف ثبت نام سهامداران
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اعلام ثبت نام در سجام حدود ۵۰ درصد از ۳۰ میلیون سهامدار عدالت از برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سراسر ایران در ۲۰ اسفند خبر داد.
زمان عرضه ETF بانکی‌ در بورس مشروط به تثبیت معاملات بازار است
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه نمی‌توان زمان مشخصی را برای عرضه باقی‌مانده سهام بانکی‌ها در قالب دارا سوم اعلام کرد، گفت: باید در انتظار تثبیت معاملات بازار سرمایه باشیم.
۹ عامل موثر بر تداوم صعود شاخص + دو راهکار هدایت جریان نقدینگی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام عوامل موثر بر تداوم روند صعودی شاخص درخصوص دو راهکار هدایت جریان نقدینگی به بورس توضیحاتی داد.
حمایت رییس جدید سازمان از دو بورس کالایی و ارتباط با بازار سهام + مثال
نماد برتر- عضو هیات مدیره بورس انرژی با اشاره به حمایت های رییس جدید سازمان در مسئولیت قبلی از بورس های کالایی اظهار امیدواری کرد این دیدگاه مثبت سبب پیشرفت بیشتر دو بورس و ارتباط با بازار سهام باشد.
معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس شد
نماد برتر- سکانداری سازمان بورس و اوراق بهادار، به محمدعلی دهقان دهنوی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید.
مدیرعامل اسبق هلدینگ بورسی و بانک سپه معاون وزیر اقتصاد شد
نماد برتر- وزیر اقتصاد در حکمی مدیرعامل اسبق هلدینگ بورسی و بانک سپه را به سمت معاون وزیر و رئیس جدید سازمان خصوصی‌ سازی منصوب کرد.
رضایت معاون وزیر از عملکرد بانک ملت با سود ۷ هزار میلیاردی + برنامه های آتی
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد و مدیر امور مالی بانک ملت از شناسایی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان سود خالص این بانک و عملکرد ۷ ماهه و برنامه های آتی خبر دادند.
تغییر معاون وزیر اقتصاد تایید شد/ معرفی سرپرست سازمان خصوصی سازی
نماد برتر- در حالی علت تغییر ناگهانی رئیس سازمان خصوصی سازی شفاف نشده که وزیر اقتصاد ، معاون این سازمان را به عنوان سرپرست منصوب کرد.
نه تایید و نه تکذیب / علت احتمالی اخراج
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به برکناری و اخراج از سمت گفت: این خبر را نه تایید و نه تکذیب می کنم !
ترخیص بیش از نیمی از کالاهای اساسی در ۴۰ روز گذشته
نماد برتر- رئیس کل گمرک ایران گفت: در راستای اجرای تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، در ۳۷ روز گذشته بیش از نیمی از کالاهای اساسی از گمرکات کشور ترخیص شده است.
سهم همسایه‌ها از تجارت خارجی ایران چقدر است؟
نماد برتر- رییس کل گمرک ایران گفت: میزان تجارت خارجی کشورمان با همسایگان طی هفت ماه اول سال بالغ بر ۵۰ میلیون و ۴۱۰ هزار و۶۲۳ تن کالا معادل ۱۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۹۷ دلار بوده است که از لحاظ وزنی ۵۹ درصد و از لحاظ ارزش ۵۱ درصد کل تجارت هفت ماهه کشور را به خود اختصاص داده است.
اثر ریزش شاخص بر خرید "دارا سوم" و نحوه واگذاری مدیریت در پایان سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اثر ریزش شاخص بر خرید واحدهای سه بانک بورسی در دارا سوم از نحوه واگذاری مدیریت صندوق‌های دارا یکم تا سوم تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
پذیره نویسی باقی مانده سهام دولت در سه بانک بورسی تا آبان آغاز می شود
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد از آغاز پذیره نویسی صندوق قابل معامله دارا سوم تا آبان سال جاری خبر داد و گفت: مقدمات عرضه انجام شده و در مراحل پایانی ثبت بوده اما هنوز روز آن دقیقا مشخص نشده است.
صفحه قبل | صفحه بعد