08:41 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشتری مداری

باشگاهی واقعی برای تکریم مشتریان وفادار «وزمین»
مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین از تدارک این مجموعه خصوصی برای تاسیس یک باشگاه متفاوت و خاص برای مشتریان بانک خبر داد.
دولت با ارسال پیام های غلط، بورس را بهم ریخت!
نماد برتر - رفتارهای اشتباه دولت اقتصاد به سمت غلط هدایت می کند.
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
تدوین برنامه‌ای برای صنعت خودروسازی در مجلس/طرح حمایت از دانش بنیان‌ها در دستور کار مجلسی‌ها
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی در مجلس در حوزه خودروسازی خبر داد و گفت: استارتاپ‌ها که همان کسب و کارهای نوپا هستند باید با توجه به طرحی که در مجلس در حوزه خودرو آماده شده و در آینده در سطح جامعه جاری خواهد شد، متناسب با آن استانداردها فعالیت خود را تنظیم کنند و در چارچوب آن طرح، خدمات خود را ارائه دهند.
آغاز فراخوان بیستمین  فرایند ارزیابی و انتخاب بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان
نماد برتر- دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در سال 99 با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال با عنوان جهش تولید، تلاش داریم تا از بنگاههای اقتصادی و تولیدی برای حضور هرچه بیشتر در فرایند ارزیابی و انتخاب بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان دعوت به عمل آید.
بانک ملت حامی شرکت بورسی با قدمت ۶۵ ساله شد / تبدیل زیان به سود
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت در بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی گفت: این شرکت با حمایت "وبملت" از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت داد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت می کند.
افزایش کاربران پیام‌رسان‌های بومی به بیش از 20 میلیون
پایگاه خبری راد: بیش از ۵۴۰۰ روستای جدید در دو سال اخیر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و تعداد روستاهای دارای دسترسی به محتوای داخلی شبکه ملی به بیش از ۳۷ هزار روستا رسیده است.
ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مجوز از تلفن ثابت غیرقانونی است
پایگاه خبری راد: ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون مجوز از طریق تلفن ثابت غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اواسط هفته اخیر تایید شد که اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شده است؛ همراه اول اعلام کرده که به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.
نخستین محموله نفتی در بورس انرژی
پایگاه خبری راد: نخستین محموله نفتی به حجم یک میلیون بشکه در قالب محموله‌های ۳۵ هزار شبکه‌ای، هفته آینده در بورس انرژی عرضه می‌شود.
فراخوان نام گذاری شعبه دیجیتال بانک ایران زمین
پایگاه خبری راد: بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و ارائه تجربه مشتریان از کلیه علاقمندان به نام گذاری فعالیت های نوین بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین دعوت می کند تا در کمپین نام گذاری شعبه دیجیتال این بانک شرکت کنند.
تولیدات آبی ایران از 11 میلیون به 19 میلیون تن در سال 95 رسیده است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه محصولات دیم بیش از 2 برابر شده است، تصریح کرد: تولیدات آبی از 11 میلیون به 19 میلیون تن در سال 95 رسیده و این امر در سال 96 رشد بیشتری داشته است.
مقایسه کارایی بازار ایران و ترکیه+ جدول
پایگاه خبری راد: کارایی بازار کالای ایران در سال ۲۰۱۷ میلادی در میان ۱۳۸ کشور رتبه ۱۰۰ را به دست آورده و این درحالی است که ترکیه به عنوان یکی از همسایگان ایران دارای رتبه ۵۳ است.
کارایی بازار کالای ایران چقدر است؟
پایگاه خبری راد: کارایی بازار کالای ایران در سال ۲۰۱۷ میلادی با کسب امتیاز چهار از هفت، رتبه ۱۰۰ را در بین ۱۳۸ کشور دنیا به دست آورد.
جک اس7، پاییز امسال می آید
پایگاه خبری راد: شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی کند.
صفحه قبل | صفحه بعد