10:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

متهم

قیمت طلا با کاهش، به ۱۹۱۹ دلار رسید
نماد برتر- قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۱ درصد کاهش به ۱۹۱۹ دلار و ۷۳ سنت رسید.
مروری بر وضعیت بازار نفت در هفته گذشته / ضربه سهمگین دلتا بر پیکر بازار
بازار نفت در هفته گذشته عمدتا تحت تاثیر جو منفی قرار داشت و در نهایت با ضرر هفتگی معاملات خود را به پایان رساند. مهم‌ترین عامل سقوط بازار در روزهای اخیر، افزایش موارد ابتلا به نوع دلتای ویروس کرونا بود که باعث نگرانی از وضعیت تقاضای سوخت شد.
برق و دلالی، تنها عاملان گرانی سیمان
دلالانی که سال های سال به واسطه فاصله زیاد بین نرخ دولتی سیمان با قیمت آزاد، رانت‌های کلانی نصیبشان می‌شده، اکنون با سوء استفاده از کاهش تولید ناش از قطعی برق با ورود سیمان به بورس کالا که مظهر شفاف سازی مبادلات است، مقابله می کنند.
حمایت ایلان ماسک از دوج کوین
میلیاردر مشهور آمریکایی و رئیس شرکت تسلا بار دیگر از رمزارز محبوبش حمایت کرد.
گوگل تهدید شد!
نماد برتر - گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، بعضی از آنها حاضر به بازگشت نیستند.
هالک بانک: پیگرد قضایی را تمام کنید!
نماد برتر - هالک بانک که از سوی آمریکا متهم به کمک به دور زدن تحریم های ایران و یک میلیارد دلار پولشویی شده است، خواستار پایان پیگرد قضایی پرونده تحریمی ایران شد.
سواد مالی کم یا بازی سیاسی...!
نماد برتر - ورود مستقیم و به ‌دور از تحلیل بخش قابل ‌توجهی از سرمایه ‌گذاران جدید و بی ‌تجربه در اوج بازار باعث شد اصلاح و روند ریزشی قیمت سهام ادامه ‌دار شده و به بی‌اعتمادی و ترس سرمایه‌گذاران دامن بزند اما با این حال نباید بازار بدهی را در ریزش قیمت سهام متهم کرد.
رایزنی ها با ایران ادامه دارد!
نماد برتر - وزیر خارجه آلمان با متهم کردن ایران به تضعیف شفافیت گفت: مهلت سه ماهه برای بازگشت آمریکا به برجام کافی نیست اما رایزنی ها ادامه دارد.
ریزش بورس های جهانی
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان با ریزش سنگین مواجه شدند.
روز عالی بورسهای جهان
نماد برتر- بیشتر شاخصهای مهم بورسی با صعود محسوس بسته شدند.
ایران به پایگاه خانگی جدید القاعده تبدیل شده است / واکنش تند ظریف
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا بدون ارایه مدارک و اسناد ، مدعی شد ایران با پناه دادن به رهبران القاعده و حمایت مستقیم به پایگاه خانگی جدید این گروه تبدیل شده است.
درخواست حسابدار معروف برای بررسی پشت پرده مصوبه فولادی وزارت صنعت
نماد برتر- حسابدار معروف با اشاره به اینکه همواره بخش زیادی از مصوبات به نفع عده‌ای خاص بوده، گفت: باید پشت پرده مصوبه ابلاغی وزارت صنعت برای قیمت‌گذاری فولاد بررسی شود.
صعود بورسها در جهان
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
صفحه قبل | صفحه بعد