10:43 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت محصولات لبنی

لبنیات "غفارس" گران شد
شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش را دریافت کرد.
افزایش قیمت لبنیات متاثر از تحریم ها و نوسانات نرخ ارز است
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی تحریم ها و افزایش قیمت ارز را از پارامترهای موثر در افزایش قیمت لبنیات دانست.
گلایه های انجمن صنایع لبنی از ستاد تنظیم بازار در گرانی ۵۵ درصدی شیر
نماد برتر- سخنگوی انجمن لبنی با انتقاد از وزارت کشاورزی و تصمیم ستاد تنظیم بازار در افزایش۴۵۰۰ تومان نرخ شیر خواستار حذف قیمت گذاری دستوری شد.
قیمت محصولات لبنی قبل از تعیین نرخ شیرخام محاسبه نمی شود
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی در واکنش به صحبت های اخیر معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اعلام زودهنگام قیمت مصوب شیرخام توضیحاتی ارائه داد.
وزیر جهاد کشاورزی: هزینه تولید دامداران افزایش یافته است
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید محصولات لبنی در کشور بیشتر شده است، گفت: سازمان حمایت از مصرف کننده باید قیمت تمام شده شیر را تعیین کرده و آن را ابلاغ کند. در بازار هم باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد.
قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار باید نزدیک 10 هزار تومان باشد
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی ، اعلام کرد که قیمت هر کیلو گرم گوشت مرغ در بازار باید نزدیک 10 هزار تومان باشد.
شیر خام ۲۰۰۰ تومان شد!
پایگاه خبری راد: قیمت جدید شیر خام به نرخ ۲۰۰۰ تومان برای تحویل درب دامداری، تصویب شد.
برای ۹ شرکت متخلف لبنیاتی پرونده تشکیل شد
پایگاه خبری راد: در آبان ماه قیمت انواع محصولات لبنی نسبت به سال گذشته بیش از ۵۲ درصد افزایش داشته است که این اقدام غیرقانونی بوده و به گفته سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۹ پرونده تخلف بزرگ شرکت‌های لبنی در همین زمینه به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
افزایش دوباره قیمت لبنیات بدون مجوز
پایگاه خبری راد: قیمت انواع شیر در بازار هفته گذشته با افزایش عجیب و غریبی مواجه شد، اما هیچ یک از نهادهای نظارتی متولی در این زمینه پاسخگو نیستند.
گرانی نهاده‌های دامی و افزایش بی‌رویه قیمت شیر خام
پایگاه خبری راد: چندی پیش قیمت انواع لبنیات و شیر خام رسماً افزایش یافت و انجمن صنایع لبنی نرخ‌های جدید این محصولات را که افزایش چشمگیری هم داشت به کارخانه‌های زیر مجموعه خود اعلام کرد.
ثابت ماندن قیمت‌ مواد غذایی ممکن نبود
پایگاه خبری راد: رییس کانون صنایع غذایی از تعدیل نیرو در برخی کارخانه‌های مطرح خبر داد و گفت: امکان ثابت نگه داشتن قیمت مواد غذایی در شرایط فعلی بیش از این وجود نداشت و افزایش ۲۲ تا ۳۲ درصدی قیمت لبنیات، منصفانه است.
افزایش روزانه قیمت لبنیات/ ناظران در خواب غفلت
پایگاه خبری راد: با وجود آنکه در هفته‌های گذشته کارخانه‌های لبنی بدون مجوز قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند طی هفته گذشته هم به صورت روزانه این افزایش قیمت‌ها مجددا اعمال شد و نظارتی بر قیمت‌گذاری و برخورد با این روند صورت نمی‌گیرد.
بازهم رویه همیشگی؛ گرانی لبنیات قبل مجوز
پایگاه خبری راد: صنایع لبنی مانند گذشته و قبل از آنکه مجوز بگیرند، قیمت محصولات‌شان را افزایش داده‌اند. در این میان از دستگاه‌های نظارتی که فقط اعلام کرده‌اند "افزایش قیمت‌ها تخلف است"، برای برخورد خبری نیست و صنایع قیمت‌هایشان را به حالت قبل برنگردانده‌اند.
با گرانفروشی لبنیات باید برخورد شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که اگر کارخانه‌های لبنی مرتکب تخلف شده و بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده‌اند، دستگاه‌های نظارتی باید با آن‌ها برخورد کنند.
گرانی لبنیات تخلف است
پایگاه خبری راد: در حالیکه طی کارخانه‌های لبنی قیمت محصولات‌شان را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داده‌اند، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: " این کارخانه‌ها هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ندارند و با متخلفان برخورد می‌شود"، اما بازار شاهد بازگرداندن قیمت‌های غیرقانونی به حالت سابق نیست.
صفحه قبل | صفحه بعد