02:21 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمتگذاری

اسارت دوگانه قندی ها به دست دولت
یکی از بزرگترین معضلات شرکت‌های تولیدکننده قند و شکر این است که نه می‌توانند به نرخ بازار بفروشند و نه می‌توانند به نرخ دلخواه بخرند.
سیمانی‌ها باز هم رشد می‌کنند؟
شرکت‌های تولیدکننده سیمان در یک سال اخیر توانستند مجوز افزایش نرخ بگیرند و قیمت بازار آن فراتر از تصورات رشد کرد.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
خطر تعطیلی صنعت سیمان با سیاست‌ های غیرکارشناسی/ درخواست آزادسازی
نماد برتر- رئیس انجمن سیمان با انتقاد از سیاست‌ گذاری های غیرکارشناسانه،نسبت به خطر تعطیلی این صنعت هشدار داد و خواستار حذف قیمتگذاری دستوری شد.
حمایت اتاق ایران از شیوه‌نامه ساماندهی زنجیره فولاد
نماد برتر- اتاق بازرگانی شیوه‌نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد را گامی مهم در حفظ منافع ملی ،قطع رانت، ایجاد توازن در زنجیره ارزش آهن و فولاد و کاهش دخالت‌های دستوری دولت در قیمتگذاری اعلام کرد.
چرا قیمت دستوری شرکت های بورسی باید لغو شود؟ صدمات عدم ممنوعیت
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از قوانین ناقض کارکردهای اصلی بورس . لزوم تعیین تکلیف لایحه حمایت از سهامداران جزء ، خواهان لغو قیمت دستوری شرکت های بورسی شد.
اختصاص درصدی از فروش تولید به کارگران
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار اختصاص درصدی از فروش محصولات تولیدی به کارگران را در تقویت قدرت معیشت کارگران اثرگذار دانست و بر لزوم حفظ اشتغال نیروهای کار در ایام کرونا تاکید کرد.
اختصاص درصدی از فروش تولید به کارگران
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار اختصاص درصدی از فروش محصولات تولیدی به کارگران را در تقویت قدرت معیشت کارگران اثرگذار دانست و بر لزوم حفظ اشتغال نیروهای کار در ایام کرونا تاکید کرد.
آخرین وضعیت بازار خودرو بعد از کاهش دلار و قیمت چند محصول پر فروش
نماد برتر- نائب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران، آخرین وضعیت بازار خودرو بعد از کاهش دلار و قیمت چند محصول پر فروش را اعلام کرد.
تکیه به تولید داخل بهترین جایگزین دلارهای نفتی
نماد برتر- دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران اتکا به تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان را بهترین راهکار جبران کاهش درآمدهای نفتی دانست و گفت: تولید داخلی زمانی به مصرف داخل می رسد و ایجاد درآمد می کند که در تهیه و عرضه و قیمت گذاری دچار مشکل نشویم.
۲۰ هزار میلیارد تومان، ارزش عرضه‌های اولیه در سال جاری / ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران تازه وارد ضروری است
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با بیان اینکه درخواست‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها، ۵ روزه پاسخ داده می‌شوند، گفت: با ایجاد شرایط فنی به دنبال این هستیم که هر روز هفته، شاهد عرضه‌های اولیه در بورس باشیم.
مصوبه مجلس برای نظارت بر قیمت‌گذاری خودرو باعث کاهش قیمت خودرو می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس برای نظارت بر قیمتگذاری خودرو را موجب کاهش قیمت خودرو دانست و بر ضرورت نظارت نهادهای نظارتی بر اجرای مصوبه مجلس تأکید کرد.
نبود ساختار قانونمند در تنظیم بازار مرغ خوزستان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: حلقه مفقوده در تنظیم بازار مرغ، ایجاد نشدن ساختار قانونمند برای ذخیره‌سازی و توزیع است.
پتروشیمی بیستون واگذار شد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به واگذاری پتروشیمی بیستون، گفت: مزایده این پتروشیمی در حضور ناظران قانونی به صورت شفاف برگزار شد و در نهایت به سه برابر قیمت پایه به فروش رسید.
رایزنی نمایندگان بخش خصوصی و حاکمیت برای حل مشکلات بنیادین اقتصادی
پایگاه خبری راد: اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در چهل و چهارمین نشست خود، در حضور علی علی آقا محمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بیان مشکلات و چالش‌های اقتصادی و راهکاری پیش رو پرداختند. فعالان بخش خصوصی در این دیدار به چالش‌های مختلف ایجاد شده در فضای کسب‌وکار پرداختند و از مسایل ارزی گرفته تا پیمان‌سپاری ارزی، بخشنامه‌های متعدد دولت، عدم تصمیم‌گیری و مشورت نکردن با بخش خصوصی را بیان کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد