08:57 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات موتور

"خریخت" صادرات نداشت
نماد برتر- شرکت صنایع ریخته گری ایران در دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه ۱۳۹۹ فروش صادراتی نداشته است.
خودکفایی بیش از 40 درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو
نماد برتر- باحمایت گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از سهامداران شرکت کرمان موتور،خودکفایی بیش از 40 درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو با تکیه بر توان داخل محقق شد.
تولید سالیانه ۷۷ هزار تن قطعات فولادی و چدنی توسط محققان کشور
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌گیری از دانش آموختگان دانشگاه‌ها موفق به تامین نیاز کشور در حوزه تولید قطعات فولادی و ریخته‌گری چدن شد.
«خریخت» 6 ماهه از 12 ماه 98 عبور کرد
نماد برتر- «خریخت» در سال جاری از دو جهت با رشد درآمدها مواجه شد اما؛ همچنان از پیش بینی های خود عقب است.
دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیازمندی‌های صنعت دریایی
نماد برتر- رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می‌شود.
اگر نمی‌صرفد، تعطیل کنید!
پایگاه خبری راد: درخواست معافیت‌های مالیاتی در سال گذشته بارها از سوی تولیدکنندگان بیان شده، اما فقط در یک مورد این اتفاق افتاده و نایب رئیس سندیکای تولیدکنندگان مجموعه قطعات موتورسیکلت و دوچرخه، معتقد است که استدلال سازمان امور مالیاتی در مواردی غلط است؛ چراکه از تولیدکنندگان می‌خواهد در صورتی که تولید صرفه اقتصادی ندارد، کارخانه خود را بفروشند.
انتظار داشتیم موتورسیکلت‌های ایرانی به بازار عرضه شود
پایگاه خبری راد: نایب رئیس سندیکای تولیدکنندگان مجموعه قطعات موتورسیکلت و دوچرخه ایران با بیان اینکه از صنعت موتورسیکلت انتظار داشتیم چهار یا پنج مدل جدید و به روز شده ایرانی به بازار ارائه کند، از افت ۷۰ درصدی تولید کارخانه‌های قطعه‌سازی وابسته به صنعت موتور و دوچرخه خبر داد.
غلبه بر مشکلات روغن موتورهای دیزلی و بنزینی در یک چالش نوآورانه
پایگاه خبری راد: بیست و یکمین چالش نوآوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو با عنوان "بهبود عملکرد روغن موتورهای دیزلی و بنزینی با استفاده از نانو افزودنی‌ها" برگزار می‌شود.
خودکفایی در ساخت قالب خودروهای وارداتی
پایگاه خبری راد: باید تلاش کنیم تا خودروسازان کشور از واردات قالب‌های قطعات موتوری از جمله انواع سرسیلندر، بلوک سیلندر، پوسته کلاچ و کپه یاتاقان بی‌نیاز شوند.
تحریم‌ها قراردادهای خودرو را منتفی کرد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن خودرو و نیرو محرکه استان اصفهان با بیان اینکه افزایش کیفیت خودرو یک شبه به دست نمی آید، گفت: در واقع فناوری پیشرفته یک شبه به دست نمی آید. صنعت خودرو نیز از بیشتر صنایع جلوتر بود، اما دچار مافیا شدیم که معتقد به بد بودن و نابود کردن این صنعت هستند.
صنعت موتورسیکلت بر سر دوراهی ماندن یا ...!
پایگاه خبری راد: در یکی دو سال اخیر با هدف ارتقاء و به روز رسانی تولید، صنعت موتورسیکلت ملزم به اجرای قوانین و تغییراتی در چرخه تولید شد که عمدتا به دلیل نبود زیرساخت های لازم وجود چنین مصوباتی موجب خروج بسیاری از واحدها از این صنعت شده است.
لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!
پایگاه خبری راد: سرپرست تیم سازنده مورسیه لاگوی داخلی می‌گوید توان تولید سالی ١٥٠ لامبورگینی ایرانی را داریم.
پیکاپ غول پیکر شورلت سیلورادو، 6 چرخه شد
پایگاه خبری راد: شرکت تیونینگ آمریکایی هنسی در جدیدترین پروژه کاری خود، به فکر 6 چرخه کردن خودروی پیکاپ شورلت سیلورادو افتاده است.
کابوس بیکاری برای 200 هزار کارگر قطعه‌ساز
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور با اشاره به اشتغال 200 هزار کارگر در قطعه‌سازی‌های استان البرز، گفت: اگر ایران‌خودرو و سایپا بدهی خود به این قطعه‌سازی‌ها را پرداخت نکنند بخش زیادی از نیروهای شاغل در این صنعت، بیکار خواهند شد.
مابه‌التفاوت بدهید، کالایتان را از گمرک ببرید!
پایگاه خبری راد: در پی نوسانات نرخ ارز، قیمت موتورسیکلت به عنوان یکی از ابزارهای درآمدی و کاهش هزینه‌ خانوارهای ایرانی به لحظه قیمت‌گذاری می شود و به گفته فعالان این صنف، کالایی از سوی کارخانه‌ها به بازار عرضه نمی‌شود، چون قطعاتی که با دلار ۴۲۰۰ تومانی خریده شده و اکنون در گمرک است، تا زمانی که مابه‌التفاوت نرخ اعلامی از سوی گمرک را پرداخت نکنند، اجازه ترخیص کالا را نمی‌دهند.
صفحه قبل | صفحه بعد