21:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیات

ضبط ۴۰۹ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۴۰۹ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر)، از ابتدای تیر امسال تاکنون در ۱۶ شهرستان خوزستان کشف و ضبط شد.
شرط لازم برای تبدیل بیت‌کوین به یک واحدپول جهانی!
بیت‌کوین مراحل تکامل را دنبال می‌کند و زمانی که مانند دلار و طلا پایدار شود، می‌تواند به عنوان واحد پول جهانی مورد استفاده قرار گیرد.
چه خودروهایی قرار است ۲۰۲۱ عرضه شوند؟
نماد برتر- بیشتر خودروسازان مطرح جهان در حال حرکت به سمت خودروهای هیبریدی هستند.
دلایل سهم ۲۰ درصدی ایران از بهره‌برداری معادن و انتقاد از مردم و نخبگان !
نماد برتر- مدیر شرکت دولتی با اعلام دلایل سهم اندک و ۲۰ درصدی ایران از ظرفیت بهره‌برداری معادن، انتقاداتی از مقاومت‌های معنادار مردم و نخبگان مطرح کرد.
برترین برندهای خودرویی جهان معرفی شدند
نماد برتر- خودروسازان آسیایی حضور پررنگی در رتبه بندی امسال دارند.
نیروگاه‌های حرارتی برای گذر از خاموشی چه خواهند کرد؟
نماد برتر- در روزهای آغازین سال ۱۳۹۰ ظرفیت نامی نیروگاه‌های حرارتی حدود ۵۴ هزار مگاوات بود که این رقم در حال حاضر با افزایش ۲۵ درصدی از مرز ۶۸ هزار مگاوات عبور کرده است. همچنین در اوایل دهه ۹۰ حداکثر نیاز مصرف حدود ۴۲ هزار مگاوات بود که این رقم تابستان امسال به بیش از ۵۸ هزار مگاوات افزایش پیدا کرد.
توقف صید ترال 8 فروند قایق در خلیج فارس
نماد برتر- فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر گفت: طی 72 ساعت گذشته، کارکنان این یگان موفق شدند 8 فروند قایق در حین صید ترال، 9 فروند قایق بدون هویت که تخلف صیادی داشتند توقیف گردید.
رابطه کارت سوخت و قاچاق بنزین
نماد برتر- برخی بر این موضوع را مطرح می کنند که حذف کارت سوخت به افزایش قاچاق سوخت منجر شد. این در حالی است که به گفته مسوولان کارت سوخت هیچ گاه حذف نشده بلکه از سال ۱۳۹۲ تا اوایل ۱۳۹۸ بیش از ۹ میلیون کارت نو شماره و بیش از ۷.۷ میلیون کارت المثنی صادر شده است.
امضای توافق همکاری با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو
نماد برتر- به دنبال نشست روز دوشنبه انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، باتوجه به اعلام آمار و گزارش‌هایی پیرامون افزایش کشفیات قاچاق لوازم یدکی خودرو طی پنج ماه نخست امسال، این دو سازمان توافق کردند تا با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو در زمینه فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی با یکدیگر همکاری کنند.
سهم ۲۵ درصدی ایران از اکتشاف نفت و گاز جهان
نماد برتر- مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: ایران در سال ۲۰۱۹ در مجموع ۴.۹۷ میلیارد بشکه نفت قابل استحصال کشف کرده که این عدد معادل ۲۵ درصد اکتشافات نفت و گاز جهان در سال ۲۰۱۹ است.
رشد ۲۲ درصدی صادرات در مرز رسمی باشماق
نماد برتر- مدیرکل گمرک باشماق با اشاره به انجام کار تشریفات ۷١ هزار و ۹۶۳ محموله صادراتی به وزن یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون و ۶۶ هزار کیلوگرم اعلام کرد که ارزش محموله‌های صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از لحاظ وزنی ۹۱ درصد و از لحاظ ارزشی دلاری ۲۲ درصد رشد داشته است.
چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پاسخ به اینکه چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نمی‌شود، گفت: برخی آمارها نشان می‌دهد میزان تولید با میزان نصب در منازل تطابق ندارد. وقتی میزان نصب کمتر است یعنی یا کالا در انبارها مانده یا افرادی لوازم خانگی را خریدند و در گوشه منازل احتکار کرده‌اند.
تشدید بازرسی از انبارها/ کاهش موارد احتکار ماسک
نماد برتر- معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از دو برابر شدن موارد بازرسی از انبارها در زمینه قاچاق و احتکار در مرداد امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته و همچنین کاهش موارد احتکار ماسک خبر داد و گفت که بیشترین شکایات مردمی در یک ماه اخیر نیز در حوزه نان، لبنیات، مرغ و تخم مرغ و میوه و سبزیجات بوده است.
کشف محموله بزرگ هروئین جاسازی شده در کامیون
نماد برتر- طبق اعلام مسئولان گمرک ایران بیش از 324 کیلوگرم هروئین که به صورت ماهرانه ای در پروفیل شخم زن تراکتور در کامیونی به مقصد قزاقستان جاسازی شده بود توسط پرسنل گمرک آستارا کشف شد.
جریمه ۱۸۱۴ میلیارد ریالی ۳۴ انبار متخلف در تهران
نماد برتر- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی از انبارها در مرداد ماه امسال ۳۴ انبار لوازم خانگی، لاستیک و فولاد کشف شد.
صفحه قبل | صفحه بعد