14:40 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فریز

مشکلات تعهدات فعالان اقتصادی کاهش می‌یابد
در صورت حذف ربح مرکب، هم منابع مورد نیاز بانک‌ها در قالب مطالبات، تبدیل به وجه نقد شده و هم طرح‌های جدید، سودآور می شوند.
مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد
مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.
آمار کمیته سازش کانون کارگزاران: ۷۸ شکایت از شرکتهای بورس و ۴ فرابورسی
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش را با مواردی مانند ۷۸ شکایت از شرکت های بورسی و ۴ پرونده برای فرابورسی ها در دی ماه اعلام کرد.
پیش بینی رشد۳۰ درصدی صنعت کوچک بورسی و اعمال مشوق جدید
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام افزایش ۲۸ ،۴۰ و ۵۸ درصدی سه محصول لوازمخانگی و اعمال مشوق جدید از هفته گذشته، پیش بینی کرد این صنعت کوچک بورسی تا پایان سال با رشد۳۰ درصدی مواجه شود.
چرا با کاهش نرخ ارز، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به ممنوعیت واردات ۷۰ درصد کالاهای لوازم خانگی، مهم‌ترین دلیل گران بودن لوازم خانگی را نرخ ارز عنوان کرد و گفت: اینکه با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها بلافاصله افزایش پیدا می‌کند مربوط به گرانی در تولید نیست بلکه در بخش توزیع و خرده فروشی این اتفاق افتاده است، چراکه تولیدکنندگان پیش از افزایش قیمت باید با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت هماهنگی کنند.
رضایت معاون وزیر از صنعت کوچک بورس و وعده تامین ۱۰۰ درصدی نیاز داخلی
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با اعلام رشد تولید چند محصول لوازم خانگی ، وعده به تامین ۱۰۰ درصد نیاز داخلی این صنعت کوچک بورسی را داد.
واکسن کرونا فایزر به تایید سازمان غذا و دارو نزدیک شد
نماد برتر- رضوی سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) روز گذشته اسنادی مبنی بر ایمن و کارآمدی واکسن فایزر (Pfizer ) و بیو ان تک (BioNTech) منتشر کرد و بر این اساس واکسن فایزر و بیو ان تک به دریافت تاییدیه سازمان غذا و دارو ایالات‌متحده برای استفاده اضطراری نزدیک‌تر شد.
برنامه توتال برای فروش ۱۸ درصدی سهام میدان نفتی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار
نماد برتر- توتال در نظر دارد ۱۸ درصد سهام در میدان نفتی کردستان عراق را به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به فروش برساند.
پنجمین اقتصاد بسته دنیا به ایران رسید / معرفی ۱۰ اقصاد آزاد جهان
نماد برتر- طبق اعلام موسسه تحقیقاتی فریزر، ایران با نزول ۱۵ پله ای شاخص آزادی اقتصادی در میان ۱۶۲ کشور جهان در رتبه ۱۵۸ قرار گرفت و به عنوان پنجمین اقتصاد بسته جهان شناخته شد.
جزئیات ممنوعیت ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی خارجی از گمرک بندرعباس
نماد برتر- ناظر گمرکات هرمزگان از ممنوعیت ترخیص محموله ۴۲۰ کانتینری لوازم خانگی خارجی (بوش آلمان) از گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
روغن نباتی؛ صدرنشین کاهش تولید امسال
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال، از بین ۲۴ کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۴ کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل بین ۱.۳ و ۲۴۳.۷ درصد افزایش یافته و بیشترین کاهش تولید مربوط به روغن ساخته شده نباتی بوده است.
آمار کمیته سازش کانون کارگزاران: ۵۱ شکایت از بورس و ۳۲ پرونده برای فرابورس
نماد برتر-کانون کارگزاران بورس، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش را با مواردی مانند ۵۱ شکایت از بورس و ۳۲ پرونده برای فرابورس اعلام کرد.
سهام پالایشی یکم از شنبه قابل معامله می شود
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی از امکان معامله صندوق پالایشی یکم برای افرادی که حساب سجامی دارند و کارگزار ناظر خود را انتخاب کرده اند، خبر داد.
آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در مهر  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون در مهرماه ۹۹ را اعلام کرد.
وام مسکن در قدرت خرید تاثیری ندارد
نماد برتر- مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران گفت : سیاست های توسعه ای در بخش مسکن ناکارآمد است و بحث کاهش قیمت مسکن مطرح نیست.
صفحه قبل | صفحه بعد