14:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فالوور

قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
چند میدی دنبالت کنن؟
نماد برتر- بعد از حضورش در یک برنامه تلویزیونی، تماس فعالان فضای مجازی با او شروع می‌شود؛ از فروشنده صفحه با دنبال‌کننده‌های بالا گرفته تا افزایش فالوور و پشتیبانی از صفحه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی؛ هر کدام هم بسته‌های قیمتی خودشان را عرضه می‌کنند.
قابلیت‌های جدید اینستاگرام چیست؟
نماد برتر- به نظر می‌رسد که اینستاگرام به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی را به طور آزمایشی به پلتفرم خود او افزوده است.
 حذف خودکار پیام‌های توهین‌آمیز در توییتر
پایگاه خبری راد: توییتر در حال تست و آزمایش قابلیت جدیدی است تا پیام‌های توهین‌آمیز به صورت خودکار شناسایی و حذف شوند.
درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام
پایگاه خبری راد: سلبریتی‌ها و افراد مشهور در جهان به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شرکت‌ها و برندهای مختلف در جهان دریافت می‌کنند.
چگونه افراد را بدون بلاک کردن، در اینستاگرام حذف کنیم؟
پایگاه خبری راد: این گزارش به کاربران اینستاگرام آموزش می‌دهد چگونه بدون نیاز به بلاک (مسدود) کردن افراد، آنها را از فهرست دنبال کنندگان حساب کاربری خود خارج کنند.
باگ جدید؛ مقصر کاهش فالوورهای اینستاگرام
پایگاه خبری راد: گزارش‌های متعددی از روزهای گذشته در فضای مجازی از سوی کاربران اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد فالوورهای آنها بدون دلیل خاصی کم شده و یا تغییر یافته است.
ناپدید شدن تعداد فالوورها در اینستاگرام !
پایگاه خبری راد: اینستاگرام نیز به پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که قصد دارد طراحی صفحه پروفایل کاربران را به گونه‌ای که تعداد فالوورها اهمیت کمتری در آن داشته باشد، طراحی کند.
 توییتر در خصوص فالوورهای خود، تصمیم جدید اتخاذ کرد
پایگاه خبری راد: توییتر نسخه iOS اپلیکیشن خود را بازطراحی کرد تا تعداد فالوورها از اهمیت کمتری برخوردار باشند.
حذف فالوورهای تقلبی اینستاگرام !
پایگاه خبری راد: اینستاگرام قصد دارد لایک، کامنت و فالوورهای تقلبی را از پلت‌فرم خود حذف کند .
برنامه‌های جذابی که کار دست کاربر می‌دهند
پایگاه خبری راد: برخی برنامه‌ها که خدمات جانبی برای اپلیکیشن‌های محبوب کاربران ارائه می‌دهند، قابلیت بدافزاری یا سرقت اطلاعات را دارند و خلافکارهای سایبری هم جایی را نشانه می‌گیرند که جذابیت زیادی برای کاربر دارد.
فالوور بخریم یا خیر!؟
پایگاه خبری راد: با توجه به نقش شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف، برخی ممکن است به خرید فالوورهای مجازی متوسل شوند، اما چرا؟
آگهی‌های جعلی شگردی برای کلاهبرداری از افراد جویای کار
پایگاه خبری راد: رییس اداره پیشگیری از جرائم سایبری ناجا گفت: آگهی‌های استخدام ازجمله موارد جذابی هستند که طرفداران خاص خود را داشته و همین امر این نوع آگهی را به شگردی برای کلاه‌برداری از افراد جویای کار تبدیل کرده است.
کارهایی که از دردسرهای سایبری شما می‌کاهد
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران از به مخاطره افتادن اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود همواره هراس دارند؛ بنابراین همواره در تلاشند تا بتوانند با رعایت برخی نکات امنیت سایبری دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت خود را بالا برده و در دام دردسرهای اینترنتی نیفتند.
قانون جدید مصر کاربران توییتری را نشانه گرفت
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد کاربران مصری توییتر که دارای بیش از 5000 فالوور بودند، از این پس تحت تاثیر تصویب قانون جدید مربوطه به اخبار کذب و دروغین در این کشور قرار خواهند گرفت.
صفحه قبل | صفحه بعد