11:48 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عکاسی

آشنایی با بهترین پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در سال ۲۰۲۱
پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در دنیای معاملات آنلاین از سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شدند و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند برتری و مزیت خود را نسبت به سایرین به اثبات برسانند تا کاربران بیشتری جذب خود کنند. در میان پلتفرم‌های معاملات اجتماعی، پنج پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
معاملات کپی و انعکاسی؛ بهترین پاسخ به سیگنال‌فروشی
معاملات کپی و معاملات انعکاسی (تقلیدی)، افزون بر اینکه سبب توسعه بازار و بهبود رفتارهای سرمایه‌گذاری معامله‌گران می‌شوند، به دلیل اطمینان و شفافیتی که در خود دارد، از سیگنال‌فروشی و سوءاستفاده‌های احتمالی آن نیز جلوگیری می‌کند.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
جزئیات تغییر قیمت ریالی و دلاری کالاهای صادراتی
نماد برتر- قیمت کالاهای صادراتی در تابستان امسال نسبت به پارسال در بخش ریالی بیش از ۴۲ درصد و دلاری حدود دو درصد افزایش داشته است.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
آیا محدودیت ساعتی در کنترل کرونا موثر است؟
نمادبرتر- یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه باید برای قشر ضعیف هزینه کند.
کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟
نماد برتر- از امروز فعالیت سه گروه شغلی در ۴۳ شهرستان کشور تعطیل می‌شود. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت‌ها در تهران مانند هفته‌های گذشته است.
فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟
نماد برتر- از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.
افزایش ۱۰۹ درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو
نماد برتر- در حالی طی ماه گذشته هزینه خانوارهای ایرانی نسبت به پارسال بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته که در این بین خودرو بالاترین حد تورم را به خود اختصاص داده و هزینه‌های مردم در این بخش به طور متوسط ۱۰۹ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
گزارش مرکز آمار از تورم نقطه‌ای مهر ماه با شکستن رکورد ماهانه
نماد برتر- مرکز آمار اعلام کرد: تورم نقطه ای در مهر سال جاری از ۴۱ درصد عبور کرد و نرخ تورم ماهانه نیز نسبت به ماه قبل به ٧ درصد رسید.
کرونا چگونه عکاسان را زمین‌گیر کرد؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران از تعطیلی ۱۰۰ واحد عکاسی در پی شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد و گفت که این صنف هنوز کمکی از دولت دریافت نکرده است.
نوجوانان بیشتر سراغ کدام شبکه‌های اجتماعی می‌روند؟
پایگاه خبری راد: به‌تازگی گزارش و آمارهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد نوجوانان بیشتر به سراغ استفاده از کدام شبکه‌های اجتماعی می‌روند.
باریکی گوشی‌های هوشمند، جلوی تکامل دوربین آنها را گرفته!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت زایس به تازگی عنوان کرده است که ساختار باریک گوشی‌های هوشمند امروزی مانعی برای تکامل دوربین‌های بکاررفته در آنهاست.
صفحه قبل | صفحه بعد