10:58 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طرح پتروشیمی

بازگشت "فارس" برای جدال با "فملی" و "شستا"
نماد برتر - "فارس" با داشتن بیش از ۳۰ شرکت پتروشیمی، پالایشگاهی، سرمایه‌گذاری و زیر مجموعه‌ها، ارزش بازار آن در حال حاضر نباید کمتر از ۱۰ میلیارد دلار (با دلار ۲۵ هزار تومانی فعلی) باشد اما؛ در ۷ ماه پیش، ارزش بازار (مارکت) این غول بزرگ پتروشیمی بیش از ۲۰ میلیارد دلار بود، آیا نمی‌توان انتظار ورود مجدد غول قدیمی تاثیرگذار در شاخص را کشید.
مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
سال طلایی بزرگترین صنعت بورس و طرح جامع کنترل قیمت خودرو
نماد برتر- سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه واگذاری ۴۳.۵ هزار میلیارد تومان سهام به سه بانک بورسی و طرح جامع کنترل قیمت خودرو، گفت: سال طلایی صنعت پتروشیمی با بهره برداری از ۱۷ طرح رقم می خورد.
آمارهای مثبت از بزرگترین صنعت بورس/ پیش فروش ۳ ماهه و افزایش عرضه ها
نماد برتر- دبیر کل انجمن پتروشیمی با اعلام چند آمار مثبت از بزرگترین صنعت بورس از پیش فروش سه ماهه و افزایش عرضه ها در بورس کالا و فروش ۱۱۰ میلیارد دلاری طی ۷ سال اخیر خبر داد.
هدف‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نفت با بیان اینکه با تکمیل طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰، ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی کشور به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد که نسبت به سال ۹۲ افزایش ۸۰ درصدی دارد، گفت: ارزش تولید محصولات نهایی این طرح‌ها در مجموع به ۲۵ میلیارد دلار می‌رسد.
آغاز بهره برداری رسمی از پروژه‌های ملی 30 هزار میلیاردی وزارت نفت
نماد برتر- بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های ملی وزارت نفت در سه استان کشور توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
اجرای ۲۵ طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود ۲۵ طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۴ میلیون یورو در حال اجرا دارد.
صنعت پتروشیمی ایران روی ریل توسعه
پایگاه خبری راد: به گفته مسئولان، با بهره‌برداری از ۵۳ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۴ ارزش این محصولات به ۳۷ میلیارد دلار خواهد رسید و هم‌اکنون ۵۶ مجتمع فعال در صنعت پتروشیمی فعال است که این تعداد با تحقق طرح‌های جهش دوم در پایان سال ۱۴۰۰ به ۸۳ مجتمع و خوراک دریافتی به ۶۲ میلیون تن می‌رسد.
تولیدات پتروشیمی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: چندی‌پیش دومین تفاهم‌نامه همکاری توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان با هدف ساماندهی و تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های پتروشیمی این منطقه بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان ایمیدرو امضا شد و طبق گفته‌های مدیران، درصورت تحقق اهداف توسعه‌ای در این منطقه، تولیدات پتروشیمی ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وعده‌های وزیر نفت محقق می‌شود؟
پایگاه خبری راد: براساس گفته های وزیر نفت، سال جاری می‌تواند شروع یک تحول عظیم در صنعت پتروشیمی باشد؛ تا جایی که پیش‌بینی شده بیش از نیاز ایران خوراک تولید شود.
افزایش هفت میلیون تنی ظرفیت صنعت پتروشیمی
پایگاه خبری راد: رویکرد کاهش خام‌فروشی، تکمیل زنجیره ارزش و افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی، در تدوین برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده است که با بهره‌برداری از ۳۴ طرح پتروشیمی موجود که پیشرفت بالای ۲۰ درصد دارند، به طور کلی در طول برنامه ششم توسعه تاکنون، هفت طرح تولیدی و یک طرح سرویس جانبی صنعت پتروشیمی به بهره‌برداری رسیده که حدود ۷ میلیون تن به ظرفیت این صنعت اضافه شده است.
فراهم شدن امکان صادرات نفت ایران از طریق مکران تا قبل از سال ۹۹
پایگاه خبری راد: وزیر نفت با اشاره به ساخت پایانه صادراتی جاسک گفت: این پایانه تا قبل از سال ۱۳۹۹ فعال خواهد شد و برای اولین‌بار نفت ایران از طریق مکران صادر می‌شود.
هدف آمریکا از تحریم ایران نگران کردن مردم از آینده است
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور هدف آمریکا از تحریم ایران را نگران کردن مردم از آینده دانست و با تاکید بر اینکه این تحریمها جنایت علیه بشریت است اما آمریکا بداند ملت ایران در صف واحدند و سر فرود نخواهند آورد، گفت: آمریکا فکر می کرد تحریم، پیشرفت ما را متوقف می کند؛ ملت تاریخ ساز و ایثارگر ایران، آنها را مایوس کرد.
بهره‌برداری از پتروشیمی‌های ایلام و لردگان تا پایان سال
پایگاه خبری راد: پیش بینی می‌شود دو طرح پتروشیمی های ایلام و لردگان تا پایان سال با بودجه ٤.٥میلیارد دلاری به بهره برداری برسد.
افزایش ۷۵ درصدی صادرات پتروشیمی در ۵ سال اخیر
پایگاه خبری راد: وزیر نفت از افزایش ۷۵ درصدی صادرات محصولات پتروشیمی در پنج‌سال اخیر خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد