13:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنایع دفاعی

چرا پوتین خواهان اوکراین است
نماد برتر- در این بخش چند پارامتر مهم را می‌خوانید که چرا روسیه و ناتو برای اوکراین دندان تیز کرده‌اند.
اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی بانک‌ها برای دو شرکت خودروسازی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی گفت: در کنار انتشار گواهی اوراق مولد (گام)، حدود پنج هزار میلیارد تومان هم اعتبار بانک‌ها برای دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته شده است.
اقدامات دو ساله سایپا در رونق تولید / برنامه بومی سازی و هدف سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به اقدامات دو ساله گروه در رونق تولید از برنامه بومی سازی بیش از ۸۰ قطعه با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش و هدف سال جاری خبر داد.
مشاور رهبر اتقلاب و وزیر سابق برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شد
نماد برتر- مشاور رهبر اتقلاب و وزیر دفاع سابق رسما" از آمادگی حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: قرار گرفتن در مسیر رشد و توسعه با کمترین هزینه و پیامدهای غیر قابل قبول را اجرایی خواهم کرد.
«صنایع دفاعی» از جمله مصادیق اقتصاد دانش بنیان است
نماد برتر- معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین با بیان اینکه صنایع دفاعی از جمله مصادیق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان است، گفت: نقش شرکت‌های دانش‌بنیان تولید دانش نیست بلکه تولید اقتصاد دانش‌بنیان است بنابراین سنجش ما در پارک‌ها و مراکز رشد باید از تعداد محصول فناورانه به ریال و دلار تغییر کند.
آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارائه می‌کند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو)، از برنامه همکاری با امداد خودروی ایران برای ارسال،‌ تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار خبر داد.
همکاری صنعت خودرو با شرکت های پتروشیمی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از اعلام نیازمندی های صنعت خودرو به شرکت های پتروشیمی از داخلی سازی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل در چند روز آینده خبر داد.
وزارت دفاع ایران، سازمان انرژی اتمی، ۲۷ شخص و... تحریم شدند + فهرست کامل
نماد برتر- آمریکا در تصمیمی جدید وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع ایران، سازمان انرژی اتمی ، شرکت ماموت، گروه صنعتی شهید همت و ۲۷ شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با برنامه‌ هسته‌ای را تحریم کرد.
جان قطعه‌سازان گرفته شد تا تسهیلات رسید
نماد برتر- سال ۹۸ برای صنعت قطعه‌سازی ایران، سالی پردردسر از جهت وصول مطالباتشان از خودروسازان بزرگ و تسهیلات وعده داده شده بود. در حقیقت مدام فعالان این صنعت به دنبال جذب نقدینگی مورد نیاز بودند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.
عارف: راه فروش نفت بسته نیست
پایگاه خبری راد: درآمد کشور تنها به فروش نفت محدود نمی‌شود، البته که اگر تصمیم به صادرات نفت داشته باشیم می‌توانیم این کار را تحت هر شرایطی انجام دهیم و راه بسته نیست؛ خودمان تصمیم گیرنده نهایی هستیم و مطمئناً کشور تسلیم تحریم‌ها نخواهد شد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت راه
محمد اسلامی که بیشتر به عنوان یک مدیر تکنوکرات شناخته می‌شود، روز گذشته از جانب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان سرپرست وزارت راه معرفی شد و قرار است امروز برای تکیه بر کرسی عباس آخوندی در این وزارتخانه به مجلس معرفی شود.
تکه‌تکه شدن آموزش عالی در کشور/زمان جنگ، ارز دولتی دریافت می‌کردیم
پایگاه خبری راد: رئیس دانشگاه تهران از تکه تکه شدن آموزش عالی در ایران انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با وجود قانون خوب آموزش در کشور وضعیت آموزش عالی تکه‌تکه شده و متولی متعددی پیدا کرده است و این وضعیت به صلاح کشور نیست و باید قانون آموزش عالی به درستی اجرا شود.
توسعه هوش مصنوعی با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری
پایگاه خبری راد: یک شرکت وابسته به وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا، اعلام کرده که قصد دارد در حوزه هوش‌ مصنوعی 2 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.
بازدارندگی صنعت دفاعی دشمنان را از هرگونه تهدید عملی بر حذر داشته است
پایگاه خبری راد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه "روز صنعت دفاعی"، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد