23:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیرینی

بورس آماده برای جهشی غیرواقعی!
نماد برتر - به نظر می رسد بازار سرمایه قرار است برای بار چندم به کمک بودجه دولت آماده و جیب دولتی ها را از جیب سهامداران پر کند و در این را حتی از شاخص سازی مجدد نیز دریغ نخواهد کرد.
افزایش نرخ بیش از ۲۰ محصول "غویتا"
شرکت ویتانا مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات را دریافت کرد.
مجوز استخراج بیت‌کوین برای «وتوکا»!
نماد برتر - بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با ۱.۷۲۴ میلیارد ریال تعلق داشته است.
صادرات 6 میلیاردی این صنعت در سال 99
نماد برتر - بیش از شش میلیارد دلار از صادرات ایران در سال گذشته به محصولات کشاورزی اختصاص دارد.
«سرود» و پرش 247 درصدی سود
عملکرد شرکت سیمان شاهرود در سال 1399 پربار بود و قرار است شیرینی این عملکرد خوب در جیب سهامداران نیز بنشیند.
الزام مشاغل به نصب کارتخوان به ۱۴۰۰ رسید
نماد برتر - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال ۱۳۹۸ برای شفاف‌سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به حسابرسی مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال ۱۳۹۸، تنها ۵۰ درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
"کارن" از جذب ۱۰میلیاردی برای هر پروژه خبر داد
نماد برتر - مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" گفت: طی دو سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان تامین مالی انجام و ۱۳۰۰ طرح بررسی شده است.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
شرکت بورسی مجوز گرانی ۱۲ تا ۳۳ درصدی محصولات گرفت / زمان اجرا
نماد برتر- شرکت بورسی پارس مینو ، مجوز افزایش قیمت ۱۲ تا ۳۳ درصدی محصولات گروه بیسکویت ، شکلات و آدامس را از انجمن شیرینی و شکلات گرفت .
«سدور» در مسیر کاهش زیان انباشته
نماد برتر- درآمدزایی «سدور» در 9 ماهه سال جاری به میزانی بود که سود تحقق یافته از کل سود سال قبل فراتر رفت.
بورس به کام «وبیمه» مزه کرد
نماد برتر- مزه سود سرمایه‌گذاری در بورس چنان به مزاق این شرکت خوش آمده که تصمیم دارد باز هم بر وزن سهام شرکت‌های بورسی بیافزاید و به دنبال چند فعالیت دیگر در حوزه بازارهای مالی رفته است.
«های وب» بر قله ایستاد
نماد برتر- شرکت‌های وب سال خوبی را سپری می‌کند و توانسته در مدت اخیر رکورد تازه‌ای در امر درآمدزایی به ثبت برساند.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
نجات از دام بحران کرونا
نماد برتر- تعطیلی‌های اخیر، بازار خیلی‌ها را کساد کرده است و احتمالا این روند تا چند هفته ادامه داشته باشد. کسب و کارهایی که در گروه مشاغل غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند و تعطیلی آن‌ها اجباری است، بیش از بقیه در این دوران لطمه خوردند.
صفحه قبل | صفحه بعد