14:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت عمران شهر جدید پردیس

پیش خرید خانه از بورس
نماد برتر- شمارش معکوس برای انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا آغاز شده است؛ طرحی که از طریق آن امکان پیش خرید خانه برای متقاضیان فراهم خواهد شد.
عرضه مسکن در بورس، یک قدم تا اجرا
نماد برتر- عرضه پروژه های مسکونی در بورس کالا که با عنوان صندوق‌های زمین و ساختمان یا فروش متری مسکن شناخته می شود با اصلاح آیین نامه ماده ۱۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به اجرای نهایی نزدیک می‌شود.
بورس مسکن دچار اما و اگر شده است؟
نماد برتر- با وجود آن که ۲۹ مرداد ماه امسال اولین معامله ملک در بورس کالا انجام گرفت برخی نمایندگان مجلس با این فرضیه که عرضه زمین و مسکن در بورس کالا منجر به افزایش قیمت می شود با آن مخالف هستند.
بورس کالا هفت باب واحد تجاری جدید را پذیرش و آماده عرضه کرد
نماد برتر- هفت باب واحد تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در بازار فرعی بورس کالا پذیرش و آماده عرضه شد .
۷ باب واحد تجاری شهر جدید هشتگرد روی میز فروش بورس کالا می رود
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های مجزا از پذیرش ۷ باب واحد تجاری در بازار فرعی این بورس خبر داد.
حمایت رییس جمهور از اقدامات وزیر راه برای عرضه املاک در بورس کالا
نماد برتر- در آخرین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رییس جمهور از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حوزه عرضه املاک در بورس، حمایت و بر لزوم بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف مشارکت مردم در تامین مالی پروژه های تولید مسکن از طریق بورس تاکید کرد.
مسکن ملی پردیس فعلاً متری ۳ میلیون تومان
نماد برتر- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۱۴ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است گفت: قیمت هر متر مربع مسکن طرح اقدام ملی در شهر جدید پردیس فعلاً متری ۳ میلیون تومان است.
سایه دولت خودمختار شرکت عمران پردیس بر سر مسکن مهر
نماد برتر- یک استاد دانشگاه در یادداشتی دستورالعمل شرکت عمران شهر جدید پردیس مبنی بر دریافت ۲۰ میلیون تومان از معاملات ثانویه مسکن مهر در این شهر را غیر قانونی خوانده و آن را عاملی برای سفته بازی و در نتیجه افزایش قیمت واحدها دانسته است.
واحدهای مسکن مهر پردیس دارای سند تک‌برگی شد
پایگاه خبری راد: صبح امروز از سند تک برگی مسکن مهر پردیس رونمایی شد؛ در این مراسم مدیرعامل عمران پردیس با بیان اینکه واگذاری سند مالکیت باعث ارزش افزوده واحدها می شود گفت: منابع حاصل از تهاتر زمین‌های خود را به تکمیل زیرساخت‌های پردیس اختصاص داده ایم و مطمئنا پس از اتمام پروژه های مسکن مهر حتی یک متر زمین هم نخواهیم داشت.
با قیمت‌های نجومی مسکن مهر پردیس مخالفیم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه پردیس در مسیر رونق قرار گرفته و امسال ۴۰ هزار واحد مسکونی را به مردم تحویل می‌دهیم، گفت: با قیمت‌های نجومی مسکن مهر و همچنین فروش واحدها به قیمت‌های پایین به سودجویان مخالفیم.
زمان تحویل قراردادهای ۵ برگی ضد جعل پردیس
پایگاه خبری راد: قراردادهای پنج برگی مسکن مهر فاز ۱۱ شهر جدید پردیس تا پایان سال و فازهای ۵، ۸ و ۹ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ چاپ و به امضای پیمانکار و شرکت عمران پردیس می‌رسد.
بارگیری محموله‌های آسانسور برای ۱۵۰ بلوک پردیس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: موتور آسانسور برای ۱۵۰ بلوک فاز ۱۱ وارد شده که به زودی از گمرک بازرگان ترخیص می‌شود.
28 هزار مسکن مهر در این دوره با امکانات کامل تحویل می‌شود
پایگاه خبری راد: 28 هزار واحد مسکن مهر واقع در شهرهای جدید که قرار است تا پایان سال جاری افتتاح شود با کلیه امکانات زیربنایی، روبنایی، انشعابات و نصبیات مطابق قرارداد تحویل خواهد شد.
انتخاب واحد روزانه ۵۰ نفر در پردیس
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند واگذاری واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اعلام کردیم که روزانه از ۵۰ نفر برای انتخاب واحد دعوت شود.
افتتاح ۲۸ هزار مسکن مهر در شهرهای جدید
پایگاه خبری راد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا پایان سال جاری ۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مشارکتی و ۲۷ هزار و ۹۹۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح شود.
صفحه قبل | صفحه بعد