14:49 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت خدمات انفورماتیک

سبزپوشی یکپارچه شاخص های منتخب بورس تهران
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، دهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۱۲۲ واحد افزایش، به رقم ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد را به ثبت رساند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات روز، (شنبه، بیستم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۴ هزار و ۵۰۹ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۷۵۳ واحد کاهش، رقم ۴۶۳ هزار و ۳۴۴ واحد را به ثبت رساند
شاخص در کانال ۱.۵ میلیونی متوقف شد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، شانزدهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۵۶ واحد کاهش، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۵۱ واحد را به ثبت رساند.
" رانفور " ترکیب جدید هیات مدیره را انتخاب کرد
شرکت خدمات انفورماتیک اعضای هیات مدیره را تغییر داد.
برای نخستین بار در بین بانک ها رخ داد: امضای دیجیتال، احراز هویت غیرحضوری و...
نماد برتر- با رونمایی از اتصال سامانه شمس بانک صادرات به زیرساخت نماد، امکان امضای دیجیتال، احراز هویت غیر حضوری و ارائه انواع گواهی‌های الکترونیکی بصورت آنلاین برای نخستین بار در بین بانک ها فراهم شد.
توافق همکاری شرکت بورسی برای قرارداد جامع با بانک تجارت
نماد برتر- شرکت بورسی ایران ارقام از امضای توافق نامه همکاری یک تا سه ساله در قرارداد جامع با بانک تجارت و تبدیل آن به قرارداد طی ۴۵ روز کاری خبر داد .
اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با ۴۳ هزار تراکنش/ خدمات به کارگزاران بورس
نماد برتر- مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با انجام ۴۳ هزار تراکنش بانکی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در یک صندوق و ارایه خدمات به کارگزاران بورس خبر داد.
برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی سهم دارای صف خرید از تجدید ارزیابی
نماد برتر- شرکت بورسی و دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی شرکت بورسی در حال انجام است
نماد برتر- شرکت بورسی و دارای صف فروش از طی مراحل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بدون اعلام درصد مورد نظر خبر داد.
بانک مرکزی ناتوانی رمز ارزها را بپذیرد
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه بانک مرکزی باید واقعیت‌ها را درباره رمزارزها بپذیرد، گفت: رمزارزها توانایی دورزدن تحریم‌ها را ندارند.
 برای تراکنش‌های روزمره مشکلی ایجاد نمی شود
پایگاه خبری راد: پولشویی آشکار از طریق چک‌های تضمینی و کارت‌های بانکی توسط سفته‌بازان انجام می‌شد که این روند متوقف شده است؛ لذا قصد ما جلوگیری از سفته‌بازی و کاهش ارزش پول ملی است و نمی‌خواهیم محدودیتی در تراکنش‌های روزمره و واقعی مردم ایجاد کنیم.
کارت های بانکی به جای کارت سوخت
پایگاه خبری راد: اجرای طرح اتصال کارت‌های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور با بهره گیری از زیرساخت‌های تبادل داده و ابزارهای تسویه و پرداخت در نظام بانکی انجام شد.
ارزهای دیجیتال بومی تا پایان تابستان به ثمر می‌رسند؟
پایگاه خبری راد: ارزهای مجازی دیجیتال در ماه‌های اخیر به لحاظ استفاده از فناوری‌های نوین مورد توجه مسوولان بانکی و ارتباطی کشور قرار گرفته‌اند؛ تا جایی که صحبت از ارائه نمونه‌ بومی این ارزها مطرح شد. هرچند بانک مرکزی هنوز موضع رسمی خود را در قبال نحوه مواجهه با ارزهای دیجیتالی مشخص نکرده اما پست‌بانک وظیفه‌ی راه‌اندازی این ارزهای بومی را برعهده گرفته و قرار است ضوابط استفاده از آن‌ها تا پایان شهریورماه مشخص شود.
تنظیم بازار گوشی و پیگیری حقوقی برای رفع فیلتر توییتر
پایگاه خبری راد: آذری جهرمی درباره آخرین وضعیت پیشنهاد رفع فیلتر توییتر گفت: اعضای دولتی کمیته تعیین مصادیق مجرمانه و دو نماینده مجلس با رفع فیلتر توییتر موافقت کرده‌اند. در یک مرحله این پیشنهاد ارایه شد و دادستانی پاسخ داد که از آنجا که حکم فیلتر توییتر حکم دادگاه دارد قابل طرح در کارگروه فیلترینگ نیست.
خدمات انفورماتیک نخستین رمزارز ملی را ارائه کرد
پایگاه خبری راد: "رمزارز ملی پایه‌ریال بر بستر زنجیره بلوک" با تلاش متخصصان شرکت خدمات انفورماتیک، توسعه یافته و آماده‌ بهره‌برداری آزمایشی است.
صفحه قبل | صفحه بعد