01:57 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرایط نامساعد

از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تا شفافیت در نظام قیمت‌گذاری
دستکاری در قیمت‌گذاری کالاها از جمله پیامدهای ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی است. حذف این ارز، سبب واقعی شدن قیمت‌گذاری از طریق نظام بازار به ‎واسطه نظام عرضه و تقاضا می‌شود.
تصمیم جدید برای شب یلدا و دو روز پایانی پاییز : ساعت کاری و تردد ۱۸ و ۱۹
نماد برتر- سخنگوی ستاد کرونا با اشاره به ادامه شرایط نامساعد کرونا گفت: ساعت کاری شنبه و یکشنبه همه اصناف بجز گروه یک و تردد از ۱۸ و ۱۹ خواهد بود .
مقایسه صورت‌های مالی ۶ ماهه سه بانک‌ بورسی ملت ، صادرات و تجارت
نماد برتر- بررسی صورت‌های مالی سه بانک‌ تجارت، ملت و صادرات در نیمه نخست سال نشان می دهد وضعیت زیان این گروه بطور نسبی بهبود یافته است.
 افزایش قیمت مرغ و گوشت فاقد هر هرگونه مبنا است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گرانی های اخیر اقلام ضروری تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند افزایش قیمت بسیاری از مایحتاج مردم نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز فاقد هرگونه مبناست.
پیشنهادات فولادمبارکه برای قیمت‌گذاری محصولات / تفاوت ۷۰ درصدی دو محل
نماد برتر- مدیرعامل و معاون فولاد مبارکه با اعلام پیشنهاداتی به دولت و مجلس برای توزیع و قیمت‌گذاری محصولات در بازار از تفاوت قیمت بیش از ۷۰ درصدی محصولات در بورس کالا با بازار آزاد خبر دادند.
پاداش‌های چاق و چله برای مدیران شرکت‌های نفتی ورشکسته
نماد برتر- زمانی که شرکت‌های نفت و گاز عملکرد نسبتا خوبی دارند، بسیاری از آنها بر مبنای مدل پرداخت بر اساس عملکرد به مدیران و مدیر عامل خود پاداش می‌دهند و برخلاف انتظار، این روند در شرایط نامساعد هم تغییر ندارد.
رتبه اعتباری کشورهای نفتی تنزل داده شد
نماد برتر- موسسه اعتبارسنجی "اس اند پی" در بحبوحه ریزش قیمت نفت رتبه اعتبار مالی چندین کشور تولیدکننده نفت شامل عمان، مکزیک، آنگولا و اکوادور را کاهش داد.
تعویض روغن و فیلتر اتوبوس یک میلیون تومان آب می‌خورد!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علی‌رغم رشد هزینه‌ها و صدور مجوز افزایش تعرفه‌ها، هنوز نرخ‌ها را افزایش نداده‌ایم.
از "بدخیم‌ تلقی شدن سیلاب و مدیریت آن" تا "وظایف رسانه‌ها در مواقع بحران"
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی با اشاره به این که مساله سیلاب و مدیریت آن یک پدیده بدخیم (super wicked problems) تلقی می‌شود، بر ضرورت دخیل‌شدن رسانه‌ها در برطرف کردن آن تاکید کرد و گفت: در خصوص پدیده‌های بدخیم باید از "رویکرد همه با هم" (Altogether Approach) و میان بخشی برای حل مساله استفاده کرد.
اختصاص ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل زده مازندران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از اختصاص ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل‌زده خبر داد.
احتمال جابه‌جایی ۱۴۰۰ خانه در معرض رانش مازندران
پایگاه خبری راد: مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از جابه‌جایی ۱۴۰۰ واحد مسکونی معرض رانش در این استان در صورت قطعی شدن خطر برای آنها، خبر داد.
پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان بی‌سرپرست سیل‌زده/ آغاز به کار مهدهای سیار
پایگاه خبری راد: سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان‌های سیل‌زده که نزد خانواده‌های جایگزین هستند، خبر داد.
ایرانی‌ها از ابتدای نوروز تاکنون چقدر بنزین سوزاندند؟
پایگاه خبری راد: اگرچه مصرف بنزین در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ رکورد ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر را ثبت کرد اما با آغاز ایام نوروز این مصرف به سمت کاهش رفت. مسئولان معتقدند هشدارهای سازمان هواشناسی و پلیس راهور برای تردد نداشتن در جاده‌ها به دلیل بارش‌های سیل‌آسا و شرایط نامساعد جوی در سراسر ایران، در کاهش قابل توجه مصرف بنزین سراسر تاثیرگذار بوده است.
واردات سوخت از روسیه و اروپا با قیمت‌های بالا
پایگاه خبری راد: ونزوئلا در پی تحریم‌های آمریکا و توقف واردات از این کشور، با پرداخت نرخ بالاتر از بازار، از روسیه و اروپا سوخت وارد می‌کند.
بازگشت هما به علت شرایط نامساعد جوی
پایگاه خبری راد: مدیر فرودگاه خرم آباد از باطل شدن پرواز تهران - خرم‌آباد خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد