07:51 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شایعه

شرایط بنیادی بازار سرمایه؛ بسیار خوب است
اتفاق‌های سال گذشته منجر به بی اعتمادی مردم نسبت به بازار سرمایه شد و من این حق را به آنها می‌دهم تا نسبت به سرمایه‌های خود نگران باشند، اما با توجه به شرایط موجود شرکت‌ها و عزم دولت سیزدهم برای حمایت از بازار سرمایه، به عنوان یک شخص حرفه‌ای در نهادهای مالی و این حوزه، اعلام می‌کنم جای هیچ نگرانی نیست و شرایط بنیادی بازار سرمایه شرایط بسیار خوبی است.
توضیحات رئیس سازمان بورس درباره دغدغه‌های فعالان بازار
دکتر محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به‌منظور شفاف‌سازی و پاسخگویی به موضوعاتی از جمله فروش اوراق دولتی، معاملات الگوریتمی، تغییر مدیریتی در سازمان بورس و موارد دیگری که به‌تازگی به عنوان دغدغه در بین اهالی بازار سرمایه مطرح شده به گفت‌وگو پرداخت.
خیز لوازم خانگی برای رسیدن به بازار سرمایه
در حال حاضر ۷۰ درصد بازار لوازم خانگی کشور در اختیار تولیدات ایرانی است که با رشد کمیت و کیفیت محصولات این صنعت در سال‌های آینده شاهد ورود آنها در بازار سرمایه خواهیم بود.
دوئل سخنرانی رئیسی و بایدن در بازار ارز
در آخرین روز تابستان اخبار سیاسی و برخی تصمیم ها در خود محدودیت انتقال ریالی نقش اول را در بازار ارز و روند قیمت دلار دارند.
افزایش نرخ بهره بانکی شایعه‌ای بی‌اساس
براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، نرخ بهره بانکی در یک هفته اخیر فقط معادل یک دهم درصد افزایش داشته است که با توجه به نرخ تورم موجود اتفاقی جدی و به اصطلاح «مردانه» نیست. محمد نوربخش کارشناس بازارهای پول و سرمایه با بیان این مطلب شایعه افزایش نرخ بهره‌ بانکی را ادعایی بی‌اساس دانست.
رفتار سرمایه گذاران حقیقی در فراز و فرود بازار سرمایه
سرمایه گذاران چنانچه استراتژی درست سرمایه گذاری در بازار سرمایه نداشته باشند، دچار رفتارهای هیجانی شدید، اضطراب و نگرانی دایمی می شوند.
رقابت دوبی و هرات در بازار ارز ایران/پیش بینی قیمت دلار
قیمت دلار در بازار ارز تهران با 4 عامل کاهش روبرو است اما در کنار این 4 عامل نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازار ارز هرات نیز اثر تعیین کننده ای در معاملات امروز دارد.
"فارس" شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را رد کرد
هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دارای صف خرید، شایعه برنامه افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را رد کرد.
بورس جاماندگی خود را جبران می کند
بازار خودرو، طلا، ارز و املاک و مستغلات خود را با واقعیت اقتصاد تطبیق دادند اما تنها بازاری که هنوز خود را با واقعیت اقتصاد تورمی منطبق نکرده، بازار سهام و بورس است. بنابراین از دیدگاه کارشناسان این بازار، رشد بورس در سال ۱۴۰۰ دور از انتظار نیست.
مطالب منتسب به رییس سازمان بورس؛ جعلی است
نماد برتر - روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای نسبت به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی واکنش نشان داد.
«قیستو» و «تماوند» سرسبزهای بورس
در سالی که گذشت بسیاری از سهامداران متضرر شدند و شادترین آن‌ها کسانی بودند که نماد آن سهم مدت‌های مدید متوقف بود.
موافقت ذوب آهن با عرضه سنگ آهن در بورس کالا + چشم انداز بازار سهام
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن از موافقت با عرضه سنگ آهن در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت های فعلی سهام بسیاری از شرکت ها انصاف نبوده که این موضوع به معنای ارزندگی سهام آنها و نزدیک بودن بهبود شرایط است.
شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی شرکت بورسی رد شد
نماد برتر- شرکت بورسی و دارای صف خرید، شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را رد کرد.
شایعه چاپ اسکناس برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها صحت ندارد
نماد برتر- بانک مرکزی در واکنش به شایعه چاپ اسکناس برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد و خبر جعلی رسانه‌های معاند است .
ابهامات مهم سهامداران و نتیجه عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ابهامات مهم سهامداران ، نتیجه احتمالی عدم تصویب و احتمال بودجه چند دوازدهم بر بورس را اعلام کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد