08:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سید علی

نقش ویژه بورس های کالایی در تعادل بازارها
از دید سرمایه گذاری، تعیین قیمت یک کالا به صورت دستوری عملاً امکان برنامه ریزی برای سرمایه گذاری را از بین خواهد برد و سرمایه گذار دیگر قادر به برنامه ریزی برای ورود سرمایه های خود به تولید آن کالا نیست.
متادون؛ عرضه داروخانه‌ای یا نشت در بازار سیاه!
نماد برتر- عرضه داروخانه ای متادون؛ موضوعی چالش برانگیز که موافقان و مخالفان خود را دارد، اما قانون مصر است که دارو چه مخدر چه غیر مخدر باید از طریق داروخانه عرضه شود...
 وزارت جهاد کشاورزی باید از تضییع حقوق کشاورزان و باغداران جلوگیری کند
نماد برتر- نماینده مردم ملکان خواستار ورود وزارت جهاد کشاورزی به نرخ خرید محصولات کشاورزی از باغداران و کشاورزان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان شد.
استان مرکزی بی بهره از ارتقای درآمدها/هپکو در آستانه یک آینده امیدوارکننده قرار دارد
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: سال گذشته ۱۰۶ درصد درآمدهای استان محقق شد اما متاسفانه علیرغم این مهم، استان بهره‌ای از ارتقای درآمدها نداشت که تقاضا داریم به منظور افزایش انگیزه مدیران، این مهم محقق شود.
پایه پولی با سرمایه گذاری بانک ها در بورس بالا نمی رود
نماد برتر- شورای عالی بورس در آخرین جلسه خود در راستای حمایت از بازار، با صدور مصوبه ای ممنوعیت خرید سهام توسط بانک ها را به طور رسمی برداشت و به بانک ها اجازه فعالیت در این بازار را داد. اگرچه بعضی از کارشناسان، این تصمیم شورای عالی بورس را در راستای تزریق منابع آنها در بازار، تورم زا عنوان کردند، اما سید علی خسروشاهی، مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری کاریزما معتقد است که ورود و فعالیت بانک ها در بورس دارای تبعات مثبت و منفی است که باید هر کدام به طور مجزا و همه جانبه مورد بررسی قرار گیرد.
۶۰۰۰ دستفروش تهرانی جانمایی شدند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ساماندهی و مشاغل شهر از ساماندهی ۶هزار دستفروش در تهران خبر داد و گفت: رویکرد ما حمایت از دستفروشان به گونه‌ای است که فعالیتشان را بدون آسیب به حقوق شهروندان ادامه دهند.
ایمیدرو آماده سرمایه‌گذاری در آزادراه لامرد پارسیان است
نماد برتر- مشاور رئیس هیئت عامل مناطق ویژه ایمیدرو با اشاره به توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد طی یکسال اخیر، از آمادگی ایمیدرو برای سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی به عنوان تعهد این سازمان، در پروژه آزاد راه لامرد پارسیان خبر داد.
احداث نیروگاه بدون کمک خارجی ها افتخار است
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه در شرایط تحریم و بدون کمک خارجی افتخار است.
در صندوق‌های با درآمد ثابت، فروش سهام منطقی نیست
در صندوق‌های با درآمد ثابت، فروش سهام به دلیل ابطال، کاملا غیر منطقی و غیرحرفه‌ای است؛ به فرض انجام این کار نیز با در نظر گرفتن بخش ۵ درصدی سهام در مقابل سهم ۹۵ درصدی بخش نقدی منابع صندوق، اثری در ریزش اخیر بازار نداشته است.
جزییات عرضه اولیه اوراق ۲۰ هزار میلیارد ریالی نفت در بورس
نماد برتر- مدیر عامل بورس انرژی ایران از جزییات عرضه اولیه قراردادهای سلف موازی استاندارد نفت خام سنگین صادراتی شرکت ملی نفت ایران که در روز یکشنبه (۲۶ مرداد ماه) انجام می‌شود، خبر داد و گفت: حجم این تامین مالی ۲۰ هزار میلیارد ریال است.
دیدار اعضای مجمع نمایندگان گیلان با وزیر دادگستری
نماد برتر- اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر دادگستری دیدار و گفت‌وگو کردند.
زغال سنگ ایران رینگ صادراتی بورس انرژی را گرم می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس انرژی با بیان اینکه معامله کالاها در این بورس به شفافیت کمک می‌کند، گفت: پیگیر هستیم که عرضه زغال سنگ در بورس انرژی ایران هم در رینگ داخلی و هم در رینگ صادراتی افزایش پیدا کند و بتوانیم بخشی از بازار زغال سنگ ایران را به بورس انرژی منتقل کنیم.
هشدار ایران به برزیل درباره جلوگیری از سوخت‌گیری کشتی‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: ایران تهدید کرد اگر برزیل اجازه ندهد دو کشتی ایرانی که در آب‌های سواحل این کشور معطل سوخت‌گیری مجدد هستند سوخت دریافت کنند، وارداتش را از برزیل قطع خواهد کرد.
ساعت فعالیت رستوران‌ها بعد از ماه رمضان تغییر کرد
پایگاه خبری راد: در ماه مبارک رمضان ساعت فعالیت برخی از واحدهای صنفی تا سحر تغییر می‌کند و با پایان یافتن این ماه ساعت فعالیت آنها به روال سابق برمی‌گردد که با توجه به این قانون به نظر می‌رسد روزهای تعطیل این هفته جزو شرایط ماه رمضان قرار نمی‌گیرد و واحدهای صنفی باید حداکثر تا یک بامداد فعالیت داشته باشند.
دشت ریواس یزد را دیده‌اید؟
پایگاه خبری راد: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: بیش از ۴۰ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی مهریز به عنوان دشت ریواس شناسایی شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد