22:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سوئیچ

طرح پرداخت موبایلی رونمایی شد / انجام تراکنش بدون کارت بانکی
نماد برتر- طرح پرداخت موبایلی بانک مرکزی که بر اساس آن تراکنش‌ها بدون حضور فیزیکی کارت و با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود، رونمایی شد.
توافق همکاری شرکت بورسی برای قرارداد جامع با بانک تجارت
نماد برتر- شرکت بورسی ایران ارقام از امضای توافق نامه همکاری یک تا سه ساله در قرارداد جامع با بانک تجارت و تبدیل آن به قرارداد طی ۴۵ روز کاری خبر داد .
به‌روزرسانی سیسکو برای آسیب‌پذیری‌های شناسایی‌شده منتشر شد
نماد برتر- سیسکو به‌روزرسانی امنیتی را برای رفع چندین ‫آسیب‌پذیری که Cisco Security Manager را تحت تاثیر قرار می‌دهد و امکان اجرای کد از راه دور را فراهم می‌آورد، منتشر کرد.
ادامه مهاجرت شرکای اپل از چین در دوران بایدن
نماد برتر- متلاشی شدن زنجیره تامین جهانی فناوری که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ آغاز شد، به نظر می رسد در دوران جو بایدن هم ادامه پیدا می کند.
ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی جدید در کِبِک کانادا
نماد برتر- دولت کِبِک کانادا اعلام کرد که فروش خودروهای سواری بنزینی جدید را تا سال ۲۰۳۵ ممنوع خواهد کرد.
تولید انرژی پاک بی حد و حصر با مدار جدید گرافنی !
نماد برتر- یک سیستم جدید، حرکت حرارتی گرافن را مستقیماً به یک جریان الکتریکی تبدیل می کند و با تولید انرژی پاک بی حد و حصر، متناقض با "نظریه فاینمن" است.
کدام تجهیزات شبکه ملی اطلاعات بومی شدند؟
نماد برتر- شرکت‌های داخلی در حوزه تامین تجهیزات شبکه ملی اطلاعات شامل هفت دسته پایانه‌ها، لایه دسترسی، لایه انتقال(نوری)، رادیو و آنتن، رابط شبکه، لایه لبه و هسته، سامانه‌ها و شبکه‌های اختصاصی می‌شوند که در دسته نخست، ۱۲ شرکت شامل گوشی هوشمند، تبلت، گوشی IP و انواع مودم‌ها حضور دارند.
بلوغ صنعت تولید، ادغام شرکت‌هاست
نماد برتر- به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بلوغ صنعت تولید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که شرکت‌ها به سمت ادغام بروند، ظرفیت‌های تولید را افزایش دهند و فعالیت خود را تداوم بخشند.
دو میلیارد دلار هزینه حذف تجهیزات مخابراتی چینی در آمریکا
نماد برتر- حذف تجهیزات ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE Corp چین برای شبکه های مخابراتی روستایی آمریکا ۱.۸۳۷ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.
جزئیات تراکنش‌های مجاز کیف پول الکترونیک و ضوابط آن‌
نماد برتر- روز گذشته بانک مرکزی ضوابط صدور کیف الکترونیک پول را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد که طبق آن تراکنش‌های مجاز از این بستر شامل افزایش موجودی، کاهش موجودی، کاهش موجودی با وجه نقد، کیف به کیف، خرید، برگشت از خرید و... است. همچنین، ضوابط انجام تراکنش‌های مجاز کیف نیز اعلام شده است.
ظرفیت پهنای باند اینترنت در بیجار 10 برابر شد
نماد برتر- فرماندار شهرستان بیجار از افتتاح توسعه مخابرات و افزایش پهنای باند اینترنت به 10 برابر در این شهرستان خبر داد.
ساخت دستگاهی برای حفاظت از شارژرهای صنعتی
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‎های دانش بنیان به منظور حفاظت از شارژرها و باتری‌های نصب شده در اتاق‌های باتری مورد استفاده در مراکز مخابراتی، نیروگاهی و مراکز کنترل راه آهن و مترو اقدام به تولید دستگاه یونیت نظارت و کنترل مرکزی سیستم شارژر کردند.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
پنج پدیده اصلی دنیای انرژی
پایگاه خبری راد: شرکت بریتیش پترولیوم در گزارش سالانه خود از دنیای انرژی به بررسی فراز و نشیب نظام انرژی جهانی در بیش از ۵۰ سال اخیر پرداخت و روندهای اصلی این بخش را منعکس کرد.
هفت‌خوان ثبت سفارش تجهیزات آی‌تی
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با انتقاد از شرایط ثبت سفارش تجهیزات شبکه و فناوری اطلاعات در ایران، معتقد است که بازرگانان ایرانی برای وارد کردن تجهیزات، به زحمت زیاد و با هزینه‌های سنگین، تحریم‌ها را دور می‌زنند، اما در داخل یک خودتحریمی وجود دارد که نمی‌توان آن را دور زد.
صفحه قبل | صفحه بعد