02:11 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سهام پتروشیمی

بازار سرمایه و واکنش‌ مثبت و منفی به متغیرهای کلان اقتصادی
اگر به هر دلیلی مولفه‌های کلان اقتصادی از حد استاندارد خارج شوند، بازار سرمایه نیز دچار ضرر و زیان می شود.
ثبت سود نا چیز در جیب «پترول»
نماد برتر - از محل فروش سهام این شرکت به هلدینگ خلیج فارس، سود خالص ۹۰ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریالی شناسایی شده است.
عرضه امروز بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان لغو شد + دلیل
نماد برتر- عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان که مقرر شده بود امروز انجام شود با درخواست کارگزار عرضه کننده برای دومین بار، لغو شد.
پتروشیمی تازه وارد ۹ روز بعد از عرضه اولیه ملزم به توضیح شد
نماد برتر- پتروشیمی تازه وارد با گذشت ۹ روز حضور در بورس به دلیل نوسان مثبت ۵۰ درصدی قیمت با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد.
تعلیق نماد سه شرکت پتروشیمی برای مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شد
نماد برتر- تعلیق نماد سه پتروشیمی حاضر در بازار پایه با توجه به عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی بنا به تشخیص سازمان بورس حداکثر تا ۸ دی ادامه می یابد.
بیست و چهارمین عرضه اولیه با نقدینگی ۸۳۲ هزارتومانی و احتمال کاهش
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا در بورس، بیست و چهارمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان لغو شد + دلیل
نماد برتر- عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان که مقرر شده بود ۱۵ دی انجام شود با درخواست کارگزار عرضه کننده، لغو شد.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد + جزئیات
نماد برتر- زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
آغاز بازارگردانی سهام سه نماد و پتروشیمی فرابورسی
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام پتروشیمی مارون به همراه ۳ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از یکشنبه دوم آذر آغاز می شود.
حضور پالایشگاه بورسی در مزایده ۲۳ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان
نماد برتر- پالایشگاه اصفهان از حضور در مزایده خرید ۲۳ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای شنبه هفته آینده شد.
۲۲.۵ درصد سهام زیرمجموعه "فارس" از رهن صنایع پتروشیمی درآمد
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از رفع توثیق ۲۲.۵ درصد سهام پتروشیمی نوری از رهن شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
توضیح "وسپهر" درباره عرضه اولیه ۵ زیرمجموعه، واگذاری ۵ شرکت و ...
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات درباره عرضه اولیه سهام ۵ زیرمجموعه، تشکیل هلدینگ ساختمانی، واگذاری ۵ شرکت و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.
توضیح شرکت تازه وارد از اثر راه اندازی واحد جدید بر فروش و سود
نماد برتر- شرکت تازه وارد فرابورس از راه اندازی واحد سولفات پتاسیم با مبلغ فروش سالانه ۳۰۰ میلیارد تومانی و حاشیه سود ۲۳ درصدی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
سهام پتروشیمی تبریز تا پایان مهر عرضه اولیه می شود / وضعیت فعلی پارسان
نماد برتر- رئیس هیات مدیره پتروشیمی تبریز ضمن اشاره به وضعیت هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان از طی مراحل پذیرش و درج نماد پتروشیمی تبریز در بورس و عرضه اولیه سهام حداکثر تا پایان مهر خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد