00:47 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سمپوزیوم

امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC۲۰۲۰)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینه نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.
تداوم روند افزایشی طلا در بازار جهانی
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر پایین ماندن ارزش دلار در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا، اندکی افزایش پیدا کرد.
بارقه امید جدید در بازار طلا
نماد برتر- نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نشان داد پس از دو هفته اخیر که اونس طلا در پایین مرز ۲۰۰۰ دلار تحکیم شده است، انتظارات بالایی برای صعود قیمت این فلز ارزشمند به این مرز روانی مهم در معاملات هفته جاری وجود دارد.
طلای جهانی ارزان تر شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در آستانه سخنرانی رییس بانک مرکزی آمریکا تغییر چندانی نداشت.
روند کاهشی طلای جهانی متوقف شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار بالا رفت اما صعود بازارهای سهام روند رشد این فلز ارزشمند را محدود کرد.
روند کاهشی طلای جهانی متوقف شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار بالا رفت اما صعود بازارهای سهام روند رشد این فلز ارزشمند را محدود کرد.
منتظر نوسان شدید قیمت طلای جهانی باشید
نماد برتر- تحلیلگران بازار جهانی معتقدند در هفته جاری یک رویداد مهم می تواند دور جدیدی از نوسان را در بازار طلا ایجاد کرده و به بهبود قیمتها پس از دو هفته متوالی کاهش کمک کند.
اوج‌گیری دوباره قیمت طلا در بازار جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی درپی نگرانی‌ها نسبت به اعتراضات در هنگ کنگ و ریزش ارزش ارز آرژانتین در بحبوحه کندی اقتصاد جهانی، به بالاترین حد در بیش از شش سال گذشته صعود کرد.
عرضه دستاوردهای دانش‎بنیان‌ حوزه نقشه‌برداری مغز در اردیبهشت ماه
پایگاه خبری راد: همزمان با سومین سمپوزیوم «تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران» شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌ نقشه‌برداری مغز محصولات و فناوری‌های خود را در معرض نمایش می‌گذارند.
چند درصد از مردم ایران اینترنت دارند؟
پایگاه خبری راد: تعداد مشترکان اینترنت در ایران طی سال‌های اخیر به بیش از ۷۱ میلیون رسیده که ضریب نفوذ اینترنت را به بیش از ۸۶ درصد رسانده است.
کمبود عرضه دامنگیر بازار جهانی آلومینیوم
پایگاه خبری راد: فعالان و کارشناسان بین‌المللی پیش‌بینی کردند بازار جهانی آلومینیوم در سال ۲۰۱۹ همچنان دچار کمبود عرضه خواهد بود.
رجیستر شدن تمام گوشی های وارداتی
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که طرح رجیستری گوشی‌های مسافری در آینده با چالش مواجه نمی شود و هیچ یک از گوشی‌های وارداتی بدون اینکه رجیستر شوند، امکان فعال شدن و راه‌اندازی در ایران را ندارند.
آغاز نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات
پایگاه خبری راد: مراسم افتتاحیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
اختلالات تیروئید زنان را بیشتر گرفتار می‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم ایران در افتتاحیه دوازدهمین کنگره بین‌المللی غدد درون ریز و متابولیسم با اشاره به اینکه اختلال عملکرد تیروئید در زنان شایع‌تر از مردان است، گفت: تشخیص کم کاری و پرکاری تیروئید با انجام آزمایش‌های خون، در مواردی با سونوگرافی و اسکن تیروئید انجام می‌شود.
برخی رسانه‌ها مسئله‌ی "انتقال دانشجویان خارجی" را بزرگنمایی کردند
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن اندودونتیست‌های ایران تاکید کرد: برخی رسانه‌ها مسئله‌ی "انتقال دانشجویان خارجی" را بزرگنمایی کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد