18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سلبریتی

توضیحی جالب درباره قیمت‌گذاری انرژی با استناد به قبض برق علی کریمی
عضو هیات علمی دانشگاه بهشتی با اشاره به انتشار قبض برق ۴.۶ میلیون تومانی بازیکن سابق ملی فوتبال، درباره شیوه قیمت‌گذاری انرژی در ایران توضیحی جالب ارائه کرد.
دولت با ارسال پیام های غلط، بورس را بهم ریخت!
نماد برتر - رفتارهای اشتباه دولت اقتصاد به سمت غلط هدایت می کند.
ایران مال ۸۵ هزار میلیارد تومانی گران تر از دارایی ۸ ثروتمند جهان !
نماد برتر- بانک آینده درحالی اقدام به انتشار آگهی فروش تا ۱۰۰ درصد سهام ایران مال به ارزش پایه ۸۵ هزار میلیارد تومان کرده که این پروژه گران تر از دارایی ۸ ثروتمند و سلبریتی جهان اعلام شده است.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
چند میدی دنبالت کنن؟
نماد برتر- بعد از حضورش در یک برنامه تلویزیونی، تماس فعالان فضای مجازی با او شروع می‌شود؛ از فروشنده صفحه با دنبال‌کننده‌های بالا گرفته تا افزایش فالوور و پشتیبانی از صفحه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی؛ هر کدام هم بسته‌های قیمتی خودشان را عرضه می‌کنند.
لااقل پولش را بدهید!
پایگاه خبری راد: یادداشت/ علی سرزعیم، اقتصاددان
درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام
پایگاه خبری راد: سلبریتی‌ها و افراد مشهور در جهان به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شرکت‌ها و برندهای مختلف در جهان دریافت می‌کنند.
نماینده مجلس و سلبریتی جواز قهوه‌خانه دارند!
پایگاه خبری راد: او بر صندلی ریاست اتحادیه‌ای تکیه زده است که مخاطبان فراوان دارد. موافقانش خود را در قامت مشتری نمایان می‌کنند و مخالفانش با ابزار قانون و عرف به مقابله برمی‌خیزند. «قلیان»، آن چیزی است که میان موافقان و مخالفان جا خوش کرده است. همین حساسیت‌ها کار پیش‌بردن مصاحبه را دشوار کرده اما نتیجه قابل قبول بود.
آلوده‌ترین صنعت دنیا بعد از صنعت نفت کدام است؟!
پایگاه خبری راد: صنعت مد بعد از نفت، آلوده‌ترین صنعت دنیا است. میزان گاز گلخانه‌ای که صنعت مد تولید می‌کند از مجموع میزان گاز گلخانه‌ای صنعت کشتیرانی و هواپیمایی بیشتر است. هر ساله نیز هزار تن لباس دور انداخته می‌شود که ۹۵ درصد آن‌ها قابلیت بازیافت دارد ولی با این وجود تولیدکنندگان پوشاک از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و مواد جدیدی را تولید و آلودگی بیشتری را به محیط زیست وارد می‌کنند.
 درخواست دستمزدهای گزاف هنرمندان برای پیوستن به کمپین شورای شهر!
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته سلامت شورای شهر از درخواست هنرمندان برای دریافت پول برای پیوستن به کمپین تهران بدون پلاستیک گلایه کرد.
پشت پرده یک فساد دیگر در دولت احمدی‌نژاد
پایگاه خبری راد: باد آرام می‌وزد، عده‌ای کنار ساحل نشسته‌اند، تعدادی عکس می‌اندازند و کمی دورتر در دریا قایق تندرو به اسکی روی آب وصل است و گردشگری خوشحال را با خود روی آب می‌کشد. رد اسمان کایتی در حال پرواز است. در جزیره همه چیز آرام است. خیابان‌ها در سکوت و پاکیزدگی قرار دارند و حتی عطش خرید مالهای بزرگ هم مثل دهه ۷۰ سیری ناپذیر نیست. اما آیا همه چیز به همین سکوت و زیبایی است؟
 خواستار افزایش نظارت وزارت صنعت و سازمان تعزیرات بر قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که «متاسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم،» ابراز عقیده کرد: اما از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی هیچگونه نظارتی نمی‌بینیم. به میزان مغازه‌های کشور قیمت‌های متفاوت داریم.
شبکه‌های اجتماعی با ما چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: «نیرویی برای به اشتراک‌ گذاشتن و برای بازتر و مرتبط‌تر ساختن دنیا»؛ «برای ارتباط با مردم، بیان حالات خود و برای فهمیدن اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن‌اند»؛ «راهی سریع، زیبا و سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری زندگی‌ات با دوستان و خانواده»؛ این‌ها، شعارهای شبکه‌های اجتماعیِ «فیسبوک»، «توییتر» و «اینستاگرام» درباره‌ی ماهیت وجودی خود هستند. اما این شعارها، جلوه‌ای ناچیز، حتی فریبنده از کارکردهای اصلی شبکه‌های اجتماعی می‌نمایانند.
درمانِ VIP برای سیاستمداران و سلبریتی‌ها؛ آری یا خیر؟
پایگاه خبری راد: مشاور رییس کل سازمان نظام پزشکی در حوزه اخلاق پزشکی با بیان اینکه قانون اجازه ارائه خدمات VIP از بودجه عمومی را در حوزه سلامت به هیچ‌کس نمی‌دهد، گفت: از نظر اخلاقی هم به هیچ عنوان قابل قبول نیست که از بودجه عمومی به یکسری افراد بیشتر پرداخت شود؛ مگر اینکه بنا بر دلایلی این موضوع جنبه قانونی پیدا کرده باشد.
واکنش بهزیستی به اظهارات مهران مدیری درباره کمبود شیرخشک
پایگاه خبری راد: مهران مدیری درحالی درآمد برگزاری کنسرت اخیر خود را به کودکان یک خیریه اختصاص داد که مدعی شد به دلیل کمبود شیرخشک، به این کودکان آب قند داده شده است. همزمان با این اظهارات مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی با رد کمبود شیرخشک در مراکز نگهداری کودکان، از مهران مدیری خواست که خیریه و مرکز مورد اشاره را به بهزیستی معرفی کند.
صفحه قبل | صفحه بعد