19:50 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سفارشات

۱۸۹۱؛ تاریخ تولد چهارمین بورس بزرگ دنیا
هنگ کنگ به عنوان یکی از مراکز مالی بین‌المللی با مزایای سرمایه‌گذاری گسترده محسوب می‌شود. بازار بورس در این جزیره به طور رسمی با شکل‌گیری انجمن کارگزاران سهام هنگ کنگ در سال ۱۸۹۱ راه‌اندازی شد و اکنون با ارزش بازار ۶.۴۸ تریلیون دلار، چهارمین بورس بزرگ دنیا به شمار می‌رود.
روزهای روشن پیش روی بازار سرمایه با کمک مجموعه اقدامات سازمان بورس
نماد برتر- مجموعه اقداماتی که در چند ماه گذشته توسط سازمان بورس انجام شد، باعث می شود تا بازار بتواند در معاملات خود به روزهای روشنی دست پیدا کند.
از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای به کلیه فعالان معاملات قراردادهای مشتقه، تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه را اعلام کرد.
با کد بورسی سیمان بخرید
معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه ۹ آبان ماه با پذیرش ۱۰ انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه‌اندازی می‌شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند.
تأیید نشدن معاملات؛ اقدامی قانونی براساس دستورالعمل‌ و ضوابط
تأیید نشدن معاملات بر اساس مواد قانونی موجود در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و پس از بررسی کارشناسی انجام می‌شود.
فروش پر حجم «کیمیاتک» معاملات را کند کرد
کندی معاملات امروز به دلیل حجم بالای سفارش نماد «کیمیاتک» بوده و اکنون معاملات به روال عادی برگشته است.
توقف "ولساپا"،"غدام"/ "رمپنا " آماده انجام معامله شد
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز چهارشنبه مورخ ۳۱ شهریور ماه اعلام شد.
روحانی: از مردم قرض گرفتیم، روسای بانک‌ مرکزی: پول چاپ شد / کدام یک درست می‌ گویند؟
حسن روحانی، رییس‌جمهوری سابق ایران درحالی در روزهای پایانی دولت قبل استقراض دولت از بانک‌مرکزی با هدف جبران کسری بودجه را انکار کرد که آمارها و روسای بانک‌مرکزی سابق و فعلی کشور چیز دیگری می‌گویند!
حرکت بورس های غربی بر خلاف جهت بازار سرمایه داخلی
نماد برتر - تمامی شاخص های مهم بورسی در اروپا و آمریکا صعود کردند.
روز عالی بورسهای جهان
نماد برتر- بیشتر شاخصهای مهم بورسی با صعود محسوس بسته شدند.
از وال استریت تا شانگهای؛ ریزش ادامه دارد
نماد برتر - همه شاخص های مهم بورس آمریکا دچار ریزش شدند.
سودآوری بیشتر در بورس به‌کمک نقشه بازار
نماد برتر- نقشه بازار سایت ره‌آورد 365 با ارائه امکاناتی نظیر «فشار عرضه و تقاضا»، «تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی»، «حجم مشکوک»، «وضعیت تکنیکال» و «بازدهی» در بازه‌های مختلف زمانی خود را از دیگر سایت‌هایی که چنین امکانی را ارائه می‌دهند متمایز کرده است. این امکانات به فعالین بازار سرمایه کمک می‌کند تا دید گسترده‌تری به نمادها یا صنایع موردنظر خود یا حتی کل بازار داشته باشند و استراتژی معاملاتی دقیق‌تری برای خود ترسیم کنند.
سهامدار عمده شرکت پرحاشیه فرابورسی با انتقال ۵۲.۲۵ درصد سهام تغییر کرد
نماد برتر- شرکت پرحاشیه فرابورسی از انتقال ۵۲.۲۵ درصد سهام از سازمان خصوصی سازی به تامین اجتماعی و تغییر سهامدار عمده خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد