17:48 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روغن جامد

گویی در حال حاضر ارزان است
نماد برتر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان صمت استان تهران، اتحادیه باغداران دماوند و اتحادیه بارفروشان تهران با حداقل سود و از طریق شبکه‌ای توزیع و اعضاء اتحادیه خبر داد.
توزیع روزانه ۴۰۰۰ تن انواع روغن در سراسر کشور
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی روغن نباتی ایران گفت:روزانه بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تن از انواع روغن مایع و جامد در سراسر کشور توزیع می شود و فروش روغن گرانتر از نرخ مصوب سازمان حمایت گرانفروشی است.
۱۲۰ هزار تن مواد اولیه خام روغن به کشور وارد شد
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که هفته گذشته ۱۲۰ هزار تن مواد اولیه خام روغن به کشور وارد شد.
موج‌سواری شرکت‌های پخش بر جزر و مد بازار روغن!
نماد برتر- روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده‌های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده بود و بویژه در یکی ماه اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، به طوری که در فروشگاه‌ها و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشت و در صورت وجود نیز به صورت محدود(هر نفر یک روغن یک لیتری) و با قیمت بالا به فروش می‌رسید.
مناسب شدن شرایط قیمتی مرغ ظرف ۱۰ روز آینده
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار همچنین گفت: یک هفته تا ۱۰ روز آینده شرایط قیمتی مرغ نیز با رسیدن تولیدات جدید به بازار مناسب و مساعد می شود.
قیمت روغن ۱۳ درصد افزایش می‌یابد
نماد برتر- طبق جدیدترین تصمیمات ستاد تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف کننده انواع روغن در بسته بندی پت ۱۰ درصد و سایر انواع بسته بندی‌ها ۱۳ درصد افزایش می‌یابد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید قیمت احجام و بسته بندی‌های مختلف روغن را محاسبه و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری کند.
سوء استفاده از کمبود روغن ادامه دارد!
نماد برتر- در حالی که اخیرا اعلام شده فروش روغن مصرف خانوار به واحدهای صنفی و مصرف کنندگان منوط به خرید سایر اقلام، از مصادیق فروش اجباری است، ‌ گزارش‌های دریافتی ایسنا نشان می‌دهد همچنان برخی فروشگاه‌ها از کمبود روغن در بازار سوء استفاده می‌کنند.
روغن نباتی؛ صدرنشین کاهش تولید امسال
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال، از بین ۲۴ کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۴ کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل بین ۱.۳ و ۲۴۳.۷ درصد افزایش یافته و بیشترین کاهش تولید مربوط به روغن ساخته شده نباتی بوده است.
توزیع روغن جامد خوراکی آغاز شد
نمادبرتر- معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از صدور حواله ۷۰ هزار تنی روغن صنف و صنعت و آغاز توزیع روغن جامد خوراکی خبر داد.
وعده عرضه روغن خوراکی و تامین ارز برای ترخیص ۷۰ هزار تن روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار از توزیع روغن خوراکی در خرده فروشی ها در فردا و تامین ارز مورد نیاز برای ترخیص ۷۰ هزار تن روغن توسط بانک مرکزی خبر داد.
از بازار روغن چه خبر؟
نماد برتر- علیرغم انتشار اخباری مبنی بر توزیع گسترده روغن خوراکی در بازار، مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هنوز روغن نباتی در بازار به صورت محدود عرضه می شود.
جزییات کمبود روغن در کردستان
نماد برتر- معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با رد کمبود هرگونه کالای اساسی در سطح استان اعلام کرد که در روزهای گذشته ۲۵۰ تن روغن جامد در کردستان توزیع شده است.
افزایش ۱۰۹ درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو
نماد برتر- در حالی طی ماه گذشته هزینه خانوارهای ایرانی نسبت به پارسال بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته که در این بین خودرو بالاترین حد تورم را به خود اختصاص داده و هزینه‌های مردم در این بخش به طور متوسط ۱۰۹ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
گزارش مرکز آمار از تورم نقطه‌ای مهر ماه با شکستن رکورد ماهانه
نماد برتر- مرکز آمار اعلام کرد: تورم نقطه ای در مهر سال جاری از ۴۱ درصد عبور کرد و نرخ تورم ماهانه نیز نسبت به ماه قبل به ٧ درصد رسید.
تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار برای بازار برنج و روغن
نماد برتر- بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ۳۰ هزار تن برنج از محل ذخایر کشور به بازار و ۳۰ هزار تن روغن خام به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز خانوارها به ۴۷ کارخانه تولید روغن نباتی عرضه خواهد شد
صفحه قبل | صفحه بعد