07:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روانشناسی

ضرورت امروز بازار سرمایه؛ تطبیق زمان‌های معاملاتی با بازارهای جهانی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سبدگردان «هیوا» با مناسب دانستن اقدام اخیر سازمان بورس مبنی بر افزایش عمق مظنه‌ها، افزود: همزمان با این مباحث باید به افزایش ساعت و روزهای معاملاتی نیز پرداخته شود؛ زیرا یکی از عدم تقارن‌هایی که در بازار سرمایه وجود دارد بابت اختلاف ساعت و روزهای معاملاتی با بازارهای بین المللی است، موضوعی که توجه به آن می‌تواند بر نوسانات قیمتی و پیش‌بینی‌پذیری بازار کمک کند.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
ماندگاری؛ شرط اول موفقیت در بورس
بازار سرمایه نیاز به روانشناسی و گفتار درمانی ندارد بلکه نیازمند اقداماتی است که با تسهیل نقد شوندگی و ایجاد اعتماد به ساز و کار بازار سرمایه، مانع خلق تصمیم‌های ناصحیح شد، بدون شک توسعه اقتصادی مستلزم انباشت سرمایه است.
نه گرانی و نه ارزان شدن / قیمت ها ثابت می ماند!
نماد برتر - کاهش قدرت خرید متقاضیان، مانعی بزرگ بر سر رشد قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ خواهد بود اما به دلیل ویژگی چسبندگی این بازار، انتظار کاهش قیمت نمی‌توان داشت؛ گزینه محتمل، ثبات قیمت است که با توجه به نرخ تورم به معنای افت قیمت ذاتی مسکن خواهد بود.
آغاز دوره‌های آموزش رایگان و آنلاین بورس در سه سطح از شنبه + شرایط
نماد برتر- مدیر توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری بورس تهران از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف توسعه سواد مالی و پاسخگویی به نیاز سهامداران در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته خبر داد.
کم واکنشی به خبرهای مثبت و بیش واکنشی به خبرهای منفی، عامل ضرر و زیان در بازار سرمایه
نماد برتر- در رویکرد بنیادی، یکی از منابع اطلاعاتی مهم جهت به روز رسانی تحلیل ها و برآوردهای قیمتی صورت های مالی و گزارشات میان دوره ای شرکت ها است.
بازی گردان بازار سرمایه چه کسی است؟!
نماد برتر- بورس به یک منبع درآمد برای دولت و بی کفایتی وزارت خانه‌ها تبدیل شده است و هر زمانی که دچار کسری بودجه می‌شود، این کسری را از جیب مردم تامین می‌کند.
برترین مرجع آموزش آنلاین بورس معرفی شد/ خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و مزایا
نماد برتر- برترین مرجع آموزش آنلاین بورس با ارائه دوره‌های آموزشی جدید و خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته به بازار سرمایه معرفی شد.
عوامل تأثیرگذار و بررسی موج های ریزشی در بازار سهام
نماد برتر- موج های ریزشی چند صباحی است در بازار سرمایه با کاهش قدرت نسبی همراه و به این ترتیب، عوامل تأثیرگذار بر بازار سهام به انواع مختلفی تقسیم شده اند.
عرضه سامانه‌ای برای بازار سرمایه/تأسیس اولین کالج هوش مصنوعی ایران
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ایجاد زیرساخت‌هایی برای تشکیل اکوسیستم کامل هوش مصنوعی، سامانه‌هایی در این حوزه عرضه کردند که توانستند بازارگاه هوش مصنوعی را در کشور ایجاد کنند و به گفته آنها سامانه‌های هوش مصنوعی عرضه‌شده به گونه‌ای است که افراد حتی بدون داشتن سواد و یا توانایی تکلم نیز قادر به بهره‌برداری از این سامانه‌ها هستند.
هوش مالی فرزندان خود را افزایش دهید
نماد برتر- کارشناس ارشد روانشناسی معتقد است اینکه والدین برای آینده فرزندان خود، مبلغی را پس انداز کنند، کار بدی نیست، اما کار ارزشمندتر این است که مهارت های مالی فرزندانشان را افزایش دهند.
پنجمین دوره «بورس کمپ» برگزار می شود
نماد برتر-پنجمین دوره مجموعه وبینارهای رایگان آشنایی با بورس در مرکز مالی ایران برگزار می‌شود.
کتاب «شاگرد بازار: نکاتی برای سرمایه‌گذاری بهتر در بازارسرمایه» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- کتاب «شاگرد بازار: نکاتی برای سرمایه‌گذاری بهتر در بازار سرمایه» تالیف فرشته رسولیان در ۱۰۰ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده و اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.
لزوم حمایت سهامداران از قیمت منطقی "وبملت" + مقایسه با سهام هم گروه
نماد برتر- زمزمه بازگشایی نماد بانک ملت با توقف حدود دو ماهه، لزوم توجه به جاماندگی از دیگر سهام هم گروه و ظرفیت های موجود نسبت به نگهداری و حمایت از قیمت منطقی این سهم ارزنده را می طلبد.
از تولید دستکش نانویی تا کاهش اسپاسم با هسته خرما
نماد برتر- با برگزاری ششمین جلسه کمیته تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه، ۴ استارتاپ آخرین ایده‌های خود را در حوزه سلامت عرضه کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد