02:49 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

انجام تعهدات برای حمایت از کشورهای در حال توسعه
نماد برتر- رئیس سازمان ایزو با تاکید بر اهمیت ظرفیت سازی در تقویت کشورهای در حال توسعه عضو ایزو، از مقامات ارشد ایزو، خواست تا تعهدات خود برای حمایت از کشورهای در حال توسعه را ادامه دهند.
آمادگی بخش خصوصی برای همکاری در زمینه امنیت غذایی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به وجود ۲۷ تشکل غذایی در کشور، برای همکاری بخش خصوصی با سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو در زمینه ایمنی مواد غذایی، ابراز آمادگی کرد.
تشدید بازرسی‌ها در ایام منتهی به سال نو
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از افزایش گشت‌های بازرسی از ابتدای ماه جاری خبر داد و گفت که در یکی از بازرسی‌های اخیر این سازمان ۹۰۰۰ سیلندر غیر استاندارد کشف شده است.
سازمان ملی استاندارد و منطقه آزاد کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
پایگاه خبری راد: سازمان ملی استاندارد ایران و منطقه آزاد کیش با هدف تعامل و بهره‌گیری از توانمندی‌هایی اجرایی، فنی، علمی و ظرفیت طرفین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
جایگاه ایران در سازمان بین‌المللی استانداردسازی "ایزو" ارتقا یافت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که جایگاه ایران در میان ۱۶۳ کشور عضو سازمان بین‌المللی استانداردسازی (ایزو) از رتبه ۲۲ در سال ۲۰۱۸ به رتبه ۲۱ در سال ۲۰۱۹ ارتقا یافته است.
اسیر تبلیغ تعطیلی صنایع نشویم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از افزایش ۱۰۰۰ واحد صنعتی بین سالهای ۹۲ تا ۹۷ خبر داد و گفت: این عدد طبق اسناد موجود، ارایه شده اما تبلیغاتی منتشر می‌شود که صنایع کشور تعطیل هستند یا روز به روز کمتر می‌شوند؛ نباید اسیر این تبلیغات شد.
یک سال زمان برای بررسی غیر استاندارها!
پایگاه خبری راد: طرح ارزیابی استانداردهای 85 گانه خودرو از اول دی ماه امسال کلید می‌خورد و پس از آغاز طرح، به مدت یکسال باید کار ارزیابی خودروها توسط سازمان ملی استاندارد ایران انجام شود.
 حد مجاز توکسین‌ها در ذرت‌های وارداتی مورد کارشناسی قرار می گیرد
پایگاه خبری راد: این موضوع مسئله‌ای است که توسط دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید مورد بحث کارشناسی بیشتری قرار گیرد.
 کالاهای غیراستاندارد اجازه ورود ندارند!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد که سلامت و ایمنی غذایی مردم مهمترین مسئله است و اجازه نخواهیم داد هیچ کالای غیراستانداردی به کشور وارد شود.
 ۲۷ هزار مدرسه‌ برای دریافت تندیس عالی کیفیت رقابت می کنند
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ‌در تلاش هستیم تا سال آینده ۴۴ هزار مدرسه را وارد این طرح کنیم.
 کیفیت بنگاه‌ها، با ارتقا کیفیت چند بنگاه اقتصادی توسعه نمی‌یابد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن مدیریت کیفیت تاکید کرد که صرفا با چند بنگاهی که کیفیت خود را ارتقاء داده‌اند، به هدف مدنظر که که بهبود کیفیت به معنای توسعه بنگاه‌ها و در نهایت توسعه اقتصادی است، نمی‌رسیم.
تعریف 7 معیار برای اندازه‌گیری کیفیت
پایگاه خبری راد: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این‌که مقوله کیفیت به‌دنبال نیازهای فراتر از استانداردهاست، گفت: سنگ بنای ارزیابی‌های کیفی، مدل‌های کیفیت است و در همین راستا هفت معیار برای کیفیت تعریف کرده‌ایم.
 آغاز مراسم روز ملی کیفیت
پایگاه خبری راد: مراسم روز ملی کیفیت با حضور رئیس سازمان ملی استاندار ایران و نماینده‌های مجلس آغاز شد.
۶۰ روز سرنوشت‌ساز برای خودروسازان
پایگاه خبری راد: خودروسازان کمتر از ۶۰ روز فرصت دارند تا از ابتدای دی ماه بزرگترین پروژه استاندارد خودرویی یعنی مرحله سوم طرح "استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی" را اجرایی کنند.
ارتقاء رتبه ایران در استاندارد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران در حوزه عضویت در سازمان بین‌المللی استاندارد جایگاه خوبی به دست آورده و در استانداردسازی از رتبه ۳۲ به ۲۲ در بین ۱۶۳ کشور جهان دست یافته است.
صفحه قبل | صفحه بعد