17:47 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور روسیه

جهش قیمت نفت در پی افزایش تحریم‌ها علیه روسیه
نماد برتر- نفت روز دوشنبه جهش کرد، زیرا افزایش تلفات غیرنظامیان در اوکراین فشار بر کشورهای اروپایی را برای اعمال تحریم‌ها بر بخش انرژی روسیه افزایش داد و نگرانی‌های جدیدی را از سوی فعالان بازار در مورد عرضه محدودتر ایجاد کرد.
تطمیع بازار گاز اروپا با افزایش عرضه روسیه!
نماد برتر- قیمت گاز انگلیس و هلند پس از رشد چشمگیری که تحت تاثیر حمله نظامی روسیه به اوکراین داشت، در پی سودگیری و انتظارات برای ازسرگیری جریان خط لوله یامال-یوروپ در مسیر غرب این خط لوله، کاهش پیدا کرد.
  از پاناما تا پاندورا
تحقیق بر روی اسناد پاناما و استخراج محتوی آن‌ها در ژوئن سال ۲۰۱۵ آغاز شده و ۹ ماه به طول می‌انجامد که سرانجام مجموعه این تحقیق در گزارشی موسوم به اسنادپاناما شامل اطلاعات مالی ۲۱۴ هزار و ۴۸۸ شرکت و ۱۴ هزار و ۱۵۳ موکل شرکت حقوقی پانامایی «موساک فونسکا» افشا شدند.
نگرانی پوتین از وضعیت اقتصادی جهان
نماد برتر- رئیس جمهور روسیه گفت: در سناریو خوش بینانه اقتصاد جهانی بین پنج تا شش درصد کوچک خواهد شد.
امارات دو سال است که با دولت اسد همکاری نزدیک دارد
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در جهت حمایت از کالای ایرانی و احقاق حق واردکنندگان رسمی با عرضه کنندگان مواد دخانی تقلبی و قاچاق برخورد می‌شود.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
تمایل گازپروم برای همکاری با شرکت‌های سعودی
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه اظهار کرد: شرکت گازپروم به همکاری با شرکت‌های سعودی در زمینه گاز طبیعی علاقمند است.
روسیه میلیاردها دلار در عربستان سرمایه گذاری می‌کند
پایگاه خبری راد: در جریان سفر پوتین به عربستان، روسیه برنامه سرمایه گذاری‌های جدید خود در عربستان را اعلام خواهد کرد.
افزایش تولید نفت روسیه از ماه آینده
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه در اظهاراتی که از آمادگی این کشور برای خروج از توافق کاهش تولید اوپک حکایت داشت، وعده داد تولید نفت این کشور پس از ژوئن افزایش خواهد یافت.
دیدار عربستان و روسیه برای حل اختلاف‌های نفتی
پایگاه خبری راد: یک سال پیش عربستان سعودی و روسیه به توافقی رسیدند که مسیر جدیدی را برای بازار نفت تعیین کرد و این دو کشور که معمار توافق اوپک پلاس هستند هفته جاری دوباره دیدار می‌کنند تا اختلاف نظرهای خود درباره این پیمان را حل و فصل کنند.
خط و نشان روس‌نفت درباره توافق نفتی روسیه با اوپک
پایگاه خبری راد: مدیرعامل روس‌نفت اعلام کرد این شرکت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است سرگرم مذاکره با دولت برای جبران ضرری است که از توافق کاهش تولید میان روسیه و اوپک در صورت تمدید آن تا پایان سال متحمل خواهد شد.
به همکاری با عربستان در تولید نفت ادامه می‌دهیم
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه با همتای سعودی خود درباره وضعیت بازار نفت گفت و گو کرد و دو طرف بر هماهنگی تولید تاکید کردند.
مخالفت‌ها با جداسازی اینترنت روسیه ادامه دارد
پایگاه خبری راد: چند روز پیش که خبر وضع قانون جداسازی اینترنت روسیه از سایر نقاط جهان منتشر شد، حالا سیل عظیمی از شهروندان روس که به مخالفت و اعتراض به پیاده سازی این قانون روی آورده‌اند، در این کشور درحال افزایش هستند.
ابراز امیدواری پوتین برای ادامه صادرات نفت ایران
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که صادرات نفت ایران با وجود تلاش‌های واشنگتن برای متوقف کردن آن، ادامه پیدا کند.
روسیه: نگران کمبود عرضه نفت نیستیم!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت روس‌نفت اعلام کرد تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم امسال به کمبود عرضه نفت در بازار جهانی منجر نخواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد