19:41 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

گوگل پلی‌استور جایگزین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هواوی از چندی پیش سعی داشته که یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای توسعه و ارائه اپلیکیشن برای محصولات خود طراحی کند که جایگزین گوگل پلی استور شود.
فشارهای آمریکا نتوانست جلوی رشد هواوی را بگیرد!
پایگاه خبری راد: هواوی روز دوشنبه با انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد که برخلاف فشار و جریان سازی های آمریکا علیه این شرکت چینی، درآمد آن با ۳۹ درصد رشد به بالغ بر ۲۶ میلیارد دلار رسیده است.
آمریکا باید برنده بازی 5G در جهان باشد!
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بر این باور است که این کشور در بازی شبکه نسل پنجم اینترنت 5G برنده خواهد شد.
هواوی، اپل را به سمت خود می‌کشاند؟
پایگاه خبری راد: هواوی بر خلاف تنازعات و کشمکش‌های فراوانی که با دولت آمریکا پیدا دارد، سعی دارد که مودم‌های ۵G خود را به شرکت اپل بفروشد و این شرکت آمریکایی را تبدیل به یکی از بزرگترین مشتریان خود کند.
تراز تجاری آمریکا تضعیف شد
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمارهای ارائه شده نشان می‌دهد که ایالات متحده آمریکا نتوانسته تراز تجاری خود در سال 2018 را مثبت کند و حتی شکاف میان صادرات و واردات این کشور در سالی که گذشت، افزایش یافته است.
جنگ آمریکا با هواوی یک بازی سیاسی است!
پایگاه خبری راد: دبیرکل سازمان ملل در بخش اینترنت و ارتباطات مخابراتی و رادیویی به تازگی پرده از انگیزه‌های سیاسی دولت ایالات متحده آمریکا درخصوص ممنوعیت استفاده از محصولات شرکت چینی هواوی برداشته است.
درخواست معاون رئیس جمهور آمریکا از فضانوردان ناسا
پایگاه خبری راد: "مایک پنس" معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از فضانوردان آمریکایی خواست تا سال ۲۰۲۴ به ماه برگردند.
بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می‌اندیشد؟
پایگاه خبری راد: شرکت جنرال موتورز به تازگی تایید و اعلام کرده است که قصد دارد برای احداث و راه اندازی یک کارخانه جدید برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
هواوی، خودش از مشتریان اپل است!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که منگ وانگژو، مدیر ارشد مالی هواوی که چندی پیش به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا در کانادا دستگیر شد، نیز از محصولات اپل استفاده می‌کرده است.
کاهش ۲۰ درصدی فروش آیفون
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میزان فروش گوشی‌های آیفون در چین در آخرین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۰ درصد کاهش روبرو شده است.
با خودروی سران کشورهای جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: سران کشورهای جهان در سال 2019 برای جابجایی از چه خودرویی استفاده می کنند؟
دانمارک دو کارمند هواوی را اخراج کرد
پایگاه خبری راد: مقامات پلیس دانمارک اعلام کردند که دو نفر از کارمندان شرکت چینی هواوی را به علت نقض قوانین مربوط به اقامت و ویزای کار در این کشور اخراج کرد.
کانادا جنرال موتورز را لای منگنه گذاشت!
پایگاه خبری راد: کانادا قصد دارد که خودروهای تولید شده در کارخانه جنرال موتورز در مکزیک را بایکوت کند.
پنل‌های خورشیدی هواوی هم به جاسوسی متهم شدند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که چالش‌های امنیتی علیه شرکت چینی هواوی تمامی ندارد و بسیاری از مقامات آمریکایی علاوه بر اتهام جاسوسی و همکاری با دولت چین، حالا امنیت پنل‌های خورشیدی ساخت این شرکت را به چالش کشانده‌اند.
 ۱۰۰ هزار گوشی تنها در کمتر از ۹ دقیقه به فروش رسید
پایگاه خبری راد: ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی بالغ بر ۱۰۰ هزار گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ را تنها در مدت زمان کمتر از ۹ دقیقه به فروش رسانده است.
صفحه قبل | صفحه بعد