10:58 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دلالی

کسب سود از بازار ملک با حداقل پس‌انداز از کانال بازار سرمایه
نماد برتر- صندوق «افق آینده آشنا»؛ به عنوان اولین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه، به زودی فرصت سرمایه‌گذاری مستقیم در صنعت مسکن را برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهد آورد.
صنایع مولد کشور به خانه تکانی نیاز دارند
به گزارش نماد برتر، اقتصاد هر کشوری بر اساس میزان تولید و حرکت اقتصادی آن سنجیده می شود یعنی شما نمی توانید از کشوری که فعالیت اقتصادی آن بر پایه دلالی، واردات، مونتاژ و فروش بنا نهاده شده است توقع رشد و توسعه داشته باشید.
 از شرط تأمین سیمان تا اجرای نهضت ملی مسکن
با وجود توانایی کافی کارخانجات داخلی برای تأمین سیمان داخل، تأمین انرژی پایدار شرط لازم برای تحقق تولید این کالای استراتژیک محسوب می شود؛ موضوعی که برای اجرایی شدن نهضت ملی مسکن امری لازم و حیاتی است.
از حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی تا تخلیه تومور اقتصادی
با حذف ارز ترجیحی، بازار سرمایه به ­عنوان ویترین بازار مالی کشور، از کاهش رانت و حذف نرخ‌های دستوری و در نهایت شکل‌گیری سرمایه‌گذاری ارزش محور و مبتنی بر تقاضای واقعی برخوردار خواهد شد.
هدایت سرمایه‌ها به بخش تولید با طرح مالیات بر سوداگری
ساختارهای اقتصادی کشور باید به گونه‌ای باشد که سرمایه‌های خرد و کلان به سمت بازار تولید هدایت شوند و تحقق این امر هم نیازمند اعمال قوانین بازدارنده برای جلوگیری از سوءاستفاده از خلأ‌های قانونی و اجرای طرح مالیات بر سوداگری است.
حفظ ثبات بازارسرمایه در اولویت باشد
باید به بازارسرمایه به عنوان رکن مهم تامین مالی دولت و بخش خصوصی، بیش از پیش توجه شود و حفظ ثبات آن در دستور کار باشد.
خبرنگاری شغل انبیاست با همان مشقات و ...
یادداشت محمد علی رفیعی به مناسبت روز خبرنگار
عدم مداخله در بازار گامی مؤثر در ثبات بازار سرمایه
شکوفایی اقتصاد در گروی حذف قیمت گذاری دستوری است و با عدم مداخله در بازار گامی بلند در تحقق ثبات بازار سرمایه برداشته می شود.
علامت سوال بزرگ برای سهامداران «سبهان»
نماد برتر - رشد در حدود ۷۴ درصدی مبالغ فروش و ۶۷ درصدی بهای تمام شده در سال مالی ۱۳۹۹ منجر به افزایش تنها ۱۳۰ درصدی و ۶۵۸ میلیارد ریالی سود عملیاتی شده است.
«سدشت» و علامت سوالی بزرگ برای سهامدارانش
نماد برتر - صورت‌های مالی این شرکت‌ها حاکی از افزایش سودآوری آن‌ها است.
راهکارهای ارائه‌شده برای بهبود وضعیت بازار سرمایه اثرگذار نیست
نماد برتر - تمام این اتفاقات با خو‌ش‌بینی به احیای برجام و لغو تحریم‌ها رخ داده و چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسد و وضعیتی ایجاد شود که توافق احتمالی زیر سوال برود، قاعده بازی در بازار سرمایه و سایر بازار‌های مالی هم تغییر خواهد کرد.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
گرانی مسکن؛ حباب است!
نماد برتر - یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که اگر هزینه های زمین، ساخت و حتی سود متعارف را از قیمتهای فروش مسکن بیرون بیاوریم نرخهای فعلی در مناطق مختلف تهران دست کم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد حباب دارد که به جیب سوداگران می رود.
لزوم نوسان شاخص در محدوده مشخص برای ایجاد کف حمایتی مناسب صعود
نماد برتر- بازار درحالی به دلیل کمبود نقدینگی، قدرت لازم برای شروع روندی مثبت را ندارد که بهتر است شاخص‌ برای مدتی در محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد کف حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.
عامل اصلی افت تولید و گرانی سیمان و بلای جان صنعت/ درخواست آزادسازی قیمت
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی سیمان، قطع همزمان گاز و برق کارخانجات را عامل اصلی افت تولید و گرانی اعلام کرد و گفت: قیمت‌گذاری دستوری، حیات این صنعت را به مخاطره انداخته و موجب رونق دلالی شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد