07:39 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دستیار صوتی هوشمند

کرونا برگزاری آنلاین Google I/O را هم لغو کرد
نماد برتر- بزرگترین رویداد توسعه دهندگان گوگل ۲۰۲۰ که قرار بود تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شود، به طور کامل لغو شد.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!
پایگاه خبری راد: اسپیکرهای هوشمند که توانسته‌اند در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گجت‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، در سال‌های آتی تبدیل به یکی از موفق‌ترین گجت‌های تولید و عرضه شده در جهان خواهند شد که سهم بزرگ و قابل ملاحظه‌ای را از بازار کشورهای مختلف به خود اختصاص خواهد داد.
استفاده از گوگل‌مپ با ارسال دستور صوتی!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک امکان پشتیبانی نقشه جغرافیایی اختصاصی خود از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را به گوشی‌های اندرویدی و iOS اضافه کند.
مک‌آفی به افزایش ایمنی خانه‌های هوشمند می‌پردازد
پایگاه خبری راد: شرکت مک‌آفی فعال در زمینه امنیت سایبری در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۹ لاس وگاس اعلام کرده است که قصد دارد با معرفی محصولات جدید خود به ایمن‌سازی خانه‌های هوشمند کاربران کمک کند.
طرفداران الکسای آمازون به 100 میلیون نفر رسیدند
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون به تازگی مدعی شده است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به دستیار صوتی الکسا در جهان به فروش رسیده است.
گوگل به کمک موسسات خیریه آمد
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی اعلام کرده است که دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد تا بدین ترتیب کاربران بتوانند تنها با ارسال یک دستور صوتی، به موسسات خیریه کمک مالی و نقدی کنند.
 کنترل سیستم‌های امنیتی با صدای شما
پایگاه خبری راد: با پنل کاربری جدید آمازون از این پس قادر خواهید بود با در اختیار داشتن دستیار هوشمند آمازون موسوم به "الکسا" و یک بلندگوی هوشمند "اکو" یا هر گجت دیگری که از "الکسا" پشتیبانی می‌کند، سیستم امنیتی خانه خود را تنها با صدای خود کنترل کنید.
تلویزیون‌های هوشمند هم قابلیت هک شدن دارند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان در واکنش به یکی از بزرگترین سوالات کاربران مبنی بر هک شدن تلویزیون های هوشمند عنوان کرده‌اند که تلویزیون‌های هوشمند نیز همانند سایر دستگاههای الکترونیکی قابل هک شدن هستند.
با گوشی خود در خودرو را باز و بسته کنید
پایگاه خبری راد: فولکس واگن اعلام کرده که کاربران گوشی‌های آیفون قادر خواهند بود با بهره‌گیری از دستیار صوتی Siri خودروی خود را باز و بسته کنند.
سامسونگ بزرگترین قطب هوش مصنوعی در جهان می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به یکی از قطب‌های بزرگ و مهم فناوری هوش مصنوعی در جهان تبدیل شود.
همکاری فولکس‌واگن با مایکروسافت برای تولید خودروهای هوشمند
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد به منظور راه‌اندازی و توسعه خدمات ابری خودروهای مبتنی بر پلت‌فرم Azure با شرکت فولکس‌واگن همکاری کند.
یکپارچه‌سازی دستیارصوتی گوگل با سرویس شناسایی موسیقی
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که با یکپارچه‌سازی دستیار صوتی خود با قابلیت تشخیص موسیقی Now Playing، سعی دارد شناسایی آهنگ‌های موردنظر کاربران را با سرعت و دقت بیش‌تری انجام دهد.
نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ آمد
پایگاه خبری راد: سامسونگ در خلال کنفرانس مطبوعاتی خود برای رونمایی از محصولات جدیدش، نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را به نمایش گذاشت.
دستیار صوتی سامسونگ اول شد
پایگاه خبری راد: دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی از سایر دستیارهای صوتی مشابه خود نمره بالاتری گرفت و صدرنشین جدول همتایان خود شد.
صفحه قبل | صفحه بعد