22:56 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید و فروش ارز

قیمت برق ارزان می شود
طی 5 سال آینده تعرفه فعلی بهای برق تغییری نخواهد کرد و با ثابت نگه داشتن تعرفه برق نه‌تنها قیمت برق افزایش نخواهد داشت بلکه با در نظر داشتن افزایش نسبی قیمت‌ها، بهای برق برای مصرف‌کننده ارزان‌تر هم تمام می‌شود.
بیت‌کوین و سقوطی دیگر!
نماد برتر - بیشتر ارزهای مهم دیجیتالی از جمله بیتکوین ریزش سنگینی را تجربه کردند.
شاپرک ارز دیجیتال را قطع کرد!
نماد برتر - شرکت خدمات پرداخت شاپرک با صدور نامه ایی به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار ، دستور داد خدمات مربوط خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید در اولین فرصت قطع شود.
ارائه خدمات و تسهیلات به صادرکنندگان حائز شرایط
نماد برتر- مدیر عامل بانک توسعه صادرات گفت: خوشبختانه این بانک هیچگونه محدودیت منابع به لحاظ ارزی و ریالی ندارد و آمادگی دارد به تمامی صادرکنندگان حائز شرایط خدمات و تسهیلات خود را ارائه کند.
دلایل هجوم به بورس ، دو وظیفه اصلی و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با توضیح درباره دلایل هجوم به بورس، دو وظیفه اصلی این بازار و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار گفت: در بازه پنج‌ساله بورس از تمام بازارها بهتر است.
حدس و گمان درباره جانشینی ارزهای دیجیتال با حقیقی
نماد برتر- به اعتقاد یک کارشناس ارزهای دیجیتال،‌ تبادلات مالی و انجام تراکنش‌های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی گذشته است، با وجود این،‌ همچنان درباره جانشینی انواع ارز دیجیتال با ارزهای حقیقی حدس و گمان مطرح است.
صرافی ها از اعلام قیمت‌های نامتعارف ارز منع شدند / اتهام اخلالگر اقتصادی
نماد برتر- بانک مرکزی به صرافی‌ ها اعلام کرد: هرگونه اعلام قیمت‌های نامتعارف و خارج از رویه ابلاغی، ایجاد جو روانی نامطلوب و التهاب در بازار ارز، جرم بوده و متخلفین متهم به اخلالگر اقتصادی می‌شوند.
محدودیت خرید و فروش ارز در صرافی‌ها برداشته شد
نماد برتر- در حالیکه پیش از این بانک مرکزی محدودیت‌هایی برای سهمیه ۲۲۰۰ دلاری سالانه هر فرد به منظور جلوگیری از فعالیت‌های سفته‌بازانه در بازار ارز ایجاد کرده بود، اکنون طبق اعلام کانون صرافان این محدودیت‌ها از سوی بانک مرکزی برداشته شده و خرید و فروش ارز توسط صرافی‌ها به روال سابق بازگشته است.
فرار سرمایه از چین با ارز دیجیتالی
نماد برتر- ثروتمندان چینی حدود ۵۰ میلیارد دلار سرمایه را به شکل ارز دیجیتالی از این کشور خارج کرده اند.
دستگیری ۳۰ سرشبکه دلالان ارزی در پایتخت
نماد برتر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ تن از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گرانی ارز در پایتخت خبر داد.
صعود دلار معاملات خارجی
نماد برتر- شاخص دلار در معاملات امروز جهانی صعودی شد.
دلار و یورو را چند بخریم؟
نماد برتر- قیمت انواع ارز در معاملات امروز بانک‌ها و صرافی‌های مجاز، حاکی از افزایش اندک نسبت به روزهای گذشته است.
بازار متشکل ارزی منتظر فرمان سیاست‌گذاران
پایگاه خبری راد: با گذشت بیش از ۹ ماه از وعده راه‌اندازی بازار متشکل ارزی هنوز این بازار به صورت رسمی آغاز به کار نکرده است. البته به گفته مدیرعامل بازار متشکل ارزی، هشت بانک و ۱۲۳ صرافی به این بازار پیوسته‌اند و راه‌اندازی آن منتظر فرمان سیاست‌گذاران است.
محدودیت در بازار ارزهای دیجیتال مساوی با دلالی است
پایگاه خبری راد: اگرچه ارزهای مجازی طی چند سال گذشته در دنیا جای خود را باز کرده است، طی یک سال گذشته نیز ارزهای دیجیتال به دلیل سرعت مبادله در بازارهای مالی و پولی در ایران در حال گسترش است و به خصوص از ابتدای امسال در اخبار، کشف مزرعه‌های ماینر در کشور نیز دیده می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد