09:55 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خدمات ارزی

مجوز ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها و دارایی‌های نامشهود اخذ شد
معاون خدمات مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک از دریافت مجوز ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت هم‌اکنون یکی از ۸ شرکت دارای مجوز ارزشگذاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری است.
کارت اعتباری ۲ بانک برای سهامداران عدالت نهایی شد/ آمار روزانه معاملات
نماد برتر- مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به معامله روزانه ۱۰ تا ۲۰ هزار میلیارد تومانی گفت: فرایند اعطای کارت اعتباری ۲ بانک برای مشمولان سهام عدالت نهایی شده که بزودی عملیاتی می‌شود.
"ولنوین" ۳۰۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه شد / مشخصات کلی + نکته جالب
نماد برتر- شرکت لیزینگ اقتصاد نوین با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.
تاسیس پنجاه و چهارمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور
نماد برتر- صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه شهیدبهشتی به عنوان پنجاه و چهارمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به صورت رسمی تاسیس شد.
افزایش نرخ ارز، تقاضای تسهیلات ارزی را کم کرد
نماد برتر-- مدیر عامل بانک توسعه صادرات ضمن اعلام میزان پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در نیمه نخست امسال، گفت: زمانی که نرخ ارز افزایش پیدا می‌کند، تقاضا برای تسهیلات ارزی کم می‌شود ‌که اکنون متقاضیان دریافت تسهیلات ارزی نسبت به گذشته کمتر شده و تقاضا برای دریافت تسهیلات ریالی نیز با افزایش مواجه شده است.
آیا دولت پزشکان الکترونیکی شده است؟
پایگاه خبری راد: درمان القایی، تقلب در نظام بیمه، بی­‌مسئولیتی پزشکان در قبال بیماران، افزایش مخارج درمان، ویزیت­‌ها و تعرفه­‌های غیرمتعارف و افزایش نسبت هزینه بهداشت و درمان در سبد خانواده، از جمله مشکلات مردم در حوزه سلامت است. اما دولت الکترونیک چه ارتباطی با این مسائل دارد؟ آیا پیشرفت دولت الکترونیک به رفع این چالش‌­ها کمک می­‌کند؟
بانک مسکن برای خانه‌دار شدن مشتریان چه نوع تسهیلاتی می‌دهد؟
روابط عمومی بانک مسکن استان یزد خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این بانک در استان یزد را معرفی کرد.
مستشار سرپرست بانک مشترک ایران و ونزوئلا
پایگاه خبری راد: سعید مستشار مدیرعامل سابق شرکت راهبران اقتصادی آرمان به‌عنوان سرپرست جدید و عضو هیات مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا انتخاب ‏شد.‏
 خسارت سانچی در نوبت سامانه نیما پرداخت می شود!
پایگاه خبری راد: با فرا رسیدن اولین سالگرد تصادف نفتکش سانچی در آب‌های چین و ملزم شدن شرکت‌های بیمه داخلی به پرداخت ۳۰ درصد معادل ۱۰ میلیون دلار از کل ۳۲ میلیون دلار از خسارت این سانحه، هنوز خبری از پرداخت ارز نیمایی به شرکت‌های بیمه‌ای توسط بانک مرکزی نیست.
تمرکز یک شرکت بیمه‌ای بر روی خانواده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه سامان با بیان اینکه این بیمه سعی دارد تا تمرکز فعالیت های خود را بر خانواده‌ها متمرکز کند گفت که انجام تعاملات اتکایی به شرکت‌های بیمه مبتنی بر بستر دیجیتال و همچنین اعطا کد یکتا به بیمه‌نامه‌ها که با بیمه شخص ثالث اتومبیل شروع شده و به بیمه نامه های درمان و آتش سوزی نیز به زودی تعمیم پیدا می کند.
سامانه خدمات ارزی محصولات فناوری کشور راه‌اندازی شد
پایگاه خبری راد: با راه‌اندازی این سامانه کلیه فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی حوزه فعالان فناوری اطلاعات کشور (ویژه خدمات و محصولات نرم افزاری) در بستر خدمات الکترونیکی به انجام خواهد رسید.
فعالیت واحدهای خارجی بانک ملی ایران با قوت ادامه می‌یابد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام، خللی در فعالیت واحدهای خارجی این بانک ایجاد نکرده و نمی‌کند.
بانک‌ها از چرخه پرداخت ارز مسافرتی حذف می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری از رایزنی با بانک مرکزی برای حذف بانک‌ها از چرخه پرداخت ارز مسافرتی خبر داد.
بیماری‌های غیر واگیر عامل ۷۶ درصد از مرگ‌ها در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: بیماری‌های غیر واگیر مهم‌ترین معضل نظام سلامت در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران محسوب می‌شوند.
برای مبارزه با قاچاق ارز چه خواهید کرد؟
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در زمینه قاچاق ارز لازم است اقدامات بازدارنده‌ای جهت مقابله با رشد کاذب نرخ ارز صورت گیرد.
صفحه قبل | صفحه بعد