10:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حملات

کاهش قیمت نفت در پی افزایش قرنطینه شانگهای
نماد برتر- قیمت نفت در روز دوشنبه حدود ۴ دلار سقوط کرد، این در حالی است که نگرانی ها درباره کاهش تقاضای سوخت در چین پس از اینکه مقامات شانگهای گفتند که مرکز مالی این کشور را برای آزمایش کووید-۱۹ طی ۹ روز تعطیل خواهند کرد، افزایش یافت.
تغییر به موقع فرمول قیمت‌گذاری گاز: مانعی در برابر نوسانات بازار سهام
نماد برتر- اگر اصلاح سقف گذاری قیمت گاز صنایع اتفاق نمی‌افتاد، امروز شاهد بروز نوسانات جدی، تحت‌تاثیر قرارگرفتن فعالیت صنایع تولیدی به دلیل افزایش قیمت ناگهانی گاز در اروپا بودیم.
ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
بزرگترین صرافی جهان نخستین پروتکل کنترل کلاهبرداری و پولشویی را راه اندازی کرد
نخستین پروتکل کنترل کلاهبرداری و پولشویی برای بزرگترین صرافی جهان با سه رویکرد راه اندازی شد تا مشروعیت بازارمالی غیرمتمرکز و کمک به تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران ، بهبود یابد.
موافقت پنتاگون با اعزام ۲۵ هزار نیرو برای مراسم تحلیف بایدن
نماد برتر- وزارت دفاع آمریکا از موافقت پنتاگون برای اعزام ۲۵ هزار نیرو در مراسم تحلیف بایدن در واشینگتن دی.سی به منظور تضمین امنیت و دفع حملات احتمالی حامیان ترامپ خبر داد.
لایحه استیضاح ترامپ برای برکناری از ریاست جمهوری در مجلس
نماد برتر- نمایندگان حزب دمکرات کنگره آمریکادر واکنش به اعتراضات هواداران ترامپ و اعمال خشونت، لایحه استیضاح وی برای برکناری از ریاست جمهوری را در سنا توزیع کردند.
حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟
چگونه نشانه‌های آلودگی رایانه به ویروس را تشخیص دهیم؟
نماد برتر- رایانه های شخصی حدود ۳۰ سال است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ویروسهای رایانه ای به اندازه گذشته دیگر مرموز نیستند اما چگونه می توانیم نشانه‌های آلودگی دستگاهمان به ویروس را تشخیص دهیم؟.
پوشش بدون اشکال ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و ۴ میلیون معامله در TSETMC
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام بروزآوری و توسعه سایت TSETMC از پوشش بدون اشکال ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و ۴ میلیون معامله در روز خبر داد.
رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس و ۵ پیشنهاد برای اصلاحات
نماد برتر- دو کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس در سال جاری ، ۵ پیشنهاد برای اصلاحات مطرح کردند .
هیچ مماشاتی با سهل‌انگاری‌ها در اجرای ابلاغیات «امنیت سایبری» نمی‌شود
نماد برتر- حامد سنجری: «حملات سایبری متعددی به صورت لحظه‌ای و شبانه‌روزی بر زیرساخت‌ها و سامانه‌های معاملات برخط و همچنین سامانه‌های کلیدی بازار سرمایه انجام می‌شود و تعداد حملات ناموفق به طور متوسط روزانه از ۱۰۰ هزار حمله فراتر می‌رود.»
مذاکره دیپلمات‌های سایبری برای ساختن آینده اینترنت جهانی
نماد برتر- چشم‌اندازهای متناقضی برای آینده اینترنت جهانی به‌طور اجتناب‌ناپذیری با یکدیگر برخورد می‌کنند و دیپلمات‌های سایبری مجبور به مذاکره در مورد این گزینه‌های دشوار و ساختن آینده فضای سایبری هستند.
حمله هکرهای کره شمالی به شرکت داروسازی استرازنکا
نماد برتر- هکرهای کره شمالی در هفته های اخیر تلاش کرده اند به سیستمهای شرکت داروسازی انگلیسی استرازنکا که اخیرا نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ را اعلام کرده است، رخنه کنند.
درخواست ایران از شورای امنیت سازمان ملل و هشدار به آمریکا و اسرائیل
نماد برتر- ایران با اعلام اینکه برخی طرف‌های خارجی در پشت ترور شهید محسن فخری‌زاده بودند از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدام را به شدت محکوم کنند .
افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ
نماد برتر- داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می‌دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، هنگام انجام داکسینگ علیه شما استفاده می‌شود، لازم است به آنچه در اینترنت به اشتراک می‌گذارید توجه داشته باشید
صفحه قبل | صفحه بعد