08:57 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حدود 10 درصد

پیش بینی چند گروه بزرگ و کوچکترهای بورس + آینده کوتاه مدت شاخص
نماد برتر- وضعیت این هفته بازار سهام و چند گروه بزرگ و دسته کوچکترها به همراه آینده کوتاه مدت شاخص بورس ، توسط یک کارگزاری بررسی و پیش بینی شد.
شرط شرکت فرابورسی برای کاهش کرایه حمل دریایی / سه هدف اصلی گروه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت فرابورسی با اشاره به سه هدف اصلی گروه کشتیرانی گفت: تعدیل نرخ کرایۀ حمل، همکاری دستگاه‌ها از جمله وزارت نفت، سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت خارجه و بانک مرکزی را می طلبد.
از بازار لباس بچه با قیمت های نجومی چه خبر؟
نماد برتر- همه ساله بازار پوشاک در فصل پاییز رونقی دوباره می‌گیرد و این بازار رفت و آمد زیاد خانواده ها برای خرید لباس گرم را شاهد است، اما چند سالی است که این بازار چندان مورد علاقه خانواده ها نیست و قیمت های عجیب و غریبش مو بر تن والدین سیخ می کند، بویژه امسال که این بازار زخمی کرونا نیز هست.
افتتاح فاز دوم فولادسازی شرکت بورسی با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس از زمان افتتاح فاز دو فولادسازی شرکت بورسی به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی خبر داد.
چرا شکاف قابل‌توجهی میان بازدهی بازارها ایجاد شد
نماد برتر- بازدهی بازارها در فصل تابستان نشان میدهد بورس درحالی عقب نشینی واضحی از بازدهی‌های فصل بهار داشته که انتظار می‌رود در دو فصل باقی ‌مانده سال همگرایی ها در بازار تداوم یابد.
نرخ روغن خام شرکت بورسی هم بطور متوسط ۱۱ درصد گران شد/ زمان اجرا
نماد برتر- صنعتی بهشهر از متوسط افزایش ۱۱ درصدی نرخ روغن خام و زمان اعمال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی نماد برای فردا شد.
تاثیر عرضه‌های اولیه شرکت‌های تابعه بر سهام«وغدیر»
نماد برتر- مدیر سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه 11 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر(هلدینگ سیمان غدیر) به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.
 دلایل افزایش قیمت موبایل در بازار را تشریح کرد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بازار تلفن همراه بازاری کاملا وابسته به ارز است، گفت: بیش از 30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به دلیل کمبود عرضه است.
استقبال کم نظیر مشتریان از جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
پایگاه خبری راد: براساس اعلام معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین حدود 130 هزار نفر در جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شرکت کردند.
حاشیه‌نشینی مستأجران بجنوردی در پی افزایش اجاره بهاء
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاور املاک بجنورد گفت: افزایش اجاره‌بها، موجب شده تا شهروندان بجنوردی برای اجاره منزل به سوی مناطق حاشیه شهر گام بردارند.
خروج سالانه 9 میلیون ایرانی/ کنترل محدود بازار با حذف ارز مسافرتی
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان معتقد است: در حالت کلی تا زمانی که دولت بشکل دقیق کنترل، نظارت و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و رانت خواران نداشته باشد و همچنین نتواند تعادل بین عرضه و تقاضای ارز را ایجاد کند، راه اندازی بازار ثانویه و یا حذف ارز مسافرتی اگر چه سبب کنترل بازار پرنوسان افزایشی ارز می‌شود ولی تاثیر چندانی بر کاهش قیمتها در بازار نخواهد داشت.
قیمت مسکن در تبریز افزایش چشمگیری نداشته است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز وضعیت قیمت مسکن و اجاره‌بها در تبریز را تشریح کرد.
شرکت آب مصرف روزانه آب شرب و تغییرات مخازن سدها را به شهروندان اعلام کند
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل کم آبی در کشور به ویژه شهر تهران به شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیشنهاد کرد که دو شاخص مصرف روزانه آب شرب و تغییرات هفتگی مخازن سدهای شهر تهران را به صورت برخط به شهروندان اطلاع رسانی کند.
کاهش تدریجی حمایت‌ها از نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی/راهکارهایی برای موفقیت شرکت‌ها در بازار
پایگاه خبری راد: معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری،‌ صدور گواهی انطباق، برگزاری نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی، تغییر برخی قوانین و ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها را از جمله اقدامات در راستای توسعه بازار و بازارسازی برای محصولات دانش‌بنیان دانست و گفت: توصیه من این است که این شرکت‌ها همانطور که توانمندی خود را در حوزه‌ تحقیق توسعه می‌دهند، باید توانمندی خود را در حوزه بازار و امور حقوقی مناقصات افزایش دهند.
افزایش قیمت خودرو به بهانه افزایش نرخ دلار
پایگاه خبری راد: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با نرخ دلار سابق است، گفت: گرانی خودروهای داخلی و خارجی به بهانه افزایش نرخ دلار تخلف است و اگر خودروسازان قصد افزایش قیمت دارند، باید از مبادی رسمی تصمیم گیری و اعلام شود.
صفحه قبل | صفحه بعد