15:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جانبازی

قوانین جدید برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک
با توجه به انعکاس برخی از ابهامات توسط گمرکات اجرایی جهت ترخیص خودروهای سواری، اصلاحاتی صورت گرفت و ابلاغ شد.
انگار قرار نیست که بازنشسته‌ها بروند!
پایگاه خبری راد: بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با اجرای اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که منجر به خروج تعداد زیادی از بازنشسته‌های به‌کار گرفته‌شده در سازمان‌ها می‌شد، بار دیگر طرحی از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده که ظاهراً به حفظ بازنشسته‌ها در سازمان‌ها کمک می‌کند و به نوعی عقب‌گرد به گذشته است.
 وزارت ورزش دلایل قانونی ابقای "تاج" را توضیح دهد!
پایگاه خبری راد: گرچه بعد از اما و اگرهای بسیار برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال ،"مهدی تاج" ماندگار شد، ولی رئیس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید در این باره از آنها سوالی نشده و بهتر است اگر دلایل قانونی برای عدم مشمولیت وی وجود داشته را توضیح دهند و اگر هم بازنشسته بوده و مشمول قانون می‌شود، قانون را اجرا کنند.
مسیر توسعه چابهار متوقف نخواهد شد
پایگاه خبری راد: رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار شهادت و زخمی شدن مردم بی‌گناه ایران در حادثه تروریستی شهر چابهار را تسلیت گفت.
خدمات ویژه‌ به معلولین و جانبازان در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور
در آستانه روز جهانی معلولین(۱۲ آذر)، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که برای ارج نهادن به شأن و جایگاه معلولین و جانبازان، در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور خدمات ویژه‌ای را به این قشر از جامعه ارائه می‌کند.
"تاج" باید فدراسیون فوتبال را ترک کند
پایگاه خبری راد: در حالی رایزنی‌ها برای ماندن "مهدی تاج" در ریاست فدراسیون فوتبال با وجود مشمولیت وی در قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها ادامه دارد که سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرده هیچ شکی در رفتن و خروج تاج از فدراسیون فوتبال به عنوان یک بازنشسته غیرمشمول وجود ندارد و او باید بعد از ۲۶ آبان ماه فدراسیون را ترک کند.
کشت پور از کاندیداتوری شهرداری تهران انصراف داد
پایگاه خبری راد: رسول کشت پور که به عنوان یکی از کاندیداهای شهرداری تهران از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با بیشترین آرا و 14 رای به عنوان یکی از کاندیداهای شهرداری تهران انتخاب شده بود، روز گذشته (شنبه) طی نامه‌ای به محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران انصراف خود از کاندیداتوری شهرداری تهران را اعلام کرد.
شهردار تهران باید تا ۸ روز دیگر برود
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول در سازمان امور اداری و استخدامی گفت: «شهردار تهران مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شود و باید تا ۲۶ آبان ماه پست خود را ترک کند. وی در شرایطی می‌توانست به فعالیت در شهرداری ادامه دهد که جزو استثنائات قانون از جمله جانبازی بالای ۵۰ درصد باشد، در غیر این صورت ادامه فعالیت تخلف است."
سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت صمت
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی «وزارت صنعت، معدن و تجارت» به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
ممنوعیت اعطای تسهیلات بانکی به سربازان فراری و غایب‌ها/ارائه تسهیلات به زائران اربعین
پایگاه خبری راد: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ممنوعیت اعطای وام و تسهیلات بانکی به مشمولان غایب و سربازان فراری خبر داد.
برخی افراد با هدف ایجاد عدم شفافیت در اموالشان، دنبال تغییر نام‌ و نام‌خانوادگی خود هستند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس خطاب به دستگاه‌های نظارتی گفت: برخی با هدف ایجاد عدم شفافیت در اموالشان به دنبال تغییر نام، ‌نام خانوادگی و خانواده خود هستند.
بازنشسته‌ها 60 روز دیگر برای خداحافظی فرصت دارند
پایگاه خبری راد: عنوانی که هفته گذشته در صدر اخبار کشور قرار گرفت، قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت‌های جدیدی را در این قانون اعمال کردند.
شروط ماندن بازنشسته‌ها + جزئیات حقوقی و ساعت کار
پایگاه خبری راد: تا دو ماه آینده باید تمامی بازنشسته‌ها از سازمان‌ها بروند؛ مگر آنهایی که مستثنی‌ شده‌اند. آنهایی که می‌مانند هم شرایط خاصی برای حقوق و مزایا، ساعت کاری و پست خود دارند.
درباره درصد جانبازی رئیس فدراسیون فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت می‌کنیم
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال درباره درصد جانبازی‌اش گفت که در این باره به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت خواهد کرد.
خسارت 20 تا 80 درصدی سرمازدگی به باغات چای لاهیجان
پایگاه خبری راد: فرماندار لاهیجان گفت: حدود 550 هکتار از باغات چای شهرستان لاهیجان به‌علت سرمازدگی آسیب دیدند.
صفحه قبل | صفحه بعد