10:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جاده ای

کاهش نگرانی عرضه نفت در پی آتش‌بس در یمن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات امروز دوشنبه در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران چشم انتظار آزادسازی منابع از ذخایر استراتژیک کشورهای مصرف‌کننده بودند؛ این در حالی است که آتش‌بس در یمن می‌تواند نگرانی‌های مربوط به اختلال در عرضه در خاورمیانه را کاهش دهد.
آمار تولید زامیاد با ۳۰ هزار دستگاه سبک / چند برنامه تا پایان سال
نماد برتر- معاون شرکت زامیاد از تولید ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا دوم بهمن و برنامه ریزی افزایش سبد محصولات و ارائه شیوه های متنوع فروش تا پایان سال خبر داد.
اثر تغییر قراردادهای "حآسا" با افزایش ۷ میلیاردی درآمد و سود عملیاتی
نماد برتر- شرکت فرابورسی "حآسا" با توجه به الحاقیه قرارداد با فولاد هرمزگان از رشد ۵۲.۸ و ۳۰ درصدی نرخ حق مالکانه و حمل جاده ای و برآورد افزایش ۷ میلیارد تومانی درآمد و سود خبر داد.
تحویل ۱۲۰ کامیون نو به رانندگان/ اتوبوس‌ها منتظر قیمت‌گذاری
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تحویل ۱۲۰ دستگاه کامیون نو به رانندگان متقاضی نوسازی خبر داد و گفت: ۱۰۵ دستگاه اتوبوس نیز آمادگی تحویل بوده اما در انتظار تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.
۸۴ درصد خرید فولاد مبارکه در نیمه نخست سال از داخل تامین شده است
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: میزان مبلغ خرید در ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان بوده که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته و ۸۴ درصد مبلغ خرید از داخل انجام شده است.
واحدهای تولید لاستیک به صورت مشروط مجاز به قیمت گذاری هستند
نماد برتر- بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار، لاستیک های سواری با مواد اولیه ارز نیمایی، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت و مشروط بر اینکه زنجیره توزیع در سامانه جامع تجارت ثبت شود، راساً توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری می شود.
بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند
نماد برتر- خودروهای آلمانی بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال دارند.
کمبودهایی که کردستان را عقب مانده کرده است
نماد برتر- استان کردستان به لحاظ زیر ساخت های جاده ای و راه های ارتباطی همچون ریل قطار و راه هوایی از استان های کم برخوردار و آخر کشور محسوب می شود،اگر چه طی سال های اخیر اقدامات و پروژه های زیادی برای ارتقاء سطح راه های ارتباطی استان انجام شد اما هنوز به دلایل متعددی از جمله مدیریت نا مناسب، کمبود اعتبار و شرایط خاص جغرافیایی این استان همچنان با کمبودهای جدی مواجه است.
بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کمیسیون عمران
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در خصوص برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سهم چابهار از حمل و نقل بین المللی هوایی چقدر است؟
نماد برتر- در شرایطی توسعه تجارت و بازرگانی تقاضای جهانی برای استفاده از حمل و نقل هوایی را افزایش داده که در منطقه خاصی همچون چابهار به عنوان منطقه استراتژیک، سهم حمل و نقل هوایی قابل تأمل است و می توان گفت سهمی از حمل و نقل هوایی بین الملل ندارد!
کاهش سفرهای مردم در هفته‌های گذشته/کرونا کوتاه می‌آید؟
نماد برتر-بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده سفرهای بین‌ استانی مردم در مهر ماه با کاهش نسبت به ماه و سال گذشته مواجه شده و با توجه به این وضعیت باید منتظر ماند و دید که آمارهای ابتلا به ویروس کرونا نیز در هفته‌های پیش‌رو فروکش خواهد کرد؟
زمان افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "فارس" + مجمع سه شرکت دیگر
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سه شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه را برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی، انتخاب اعضا و تصویب صورت های مالی اعلام کردند.
پوشاندن کامیون با صفحات خورشیدی برای تعیین میزان صرفه جویی در سوخت
نماد برتر- شرکت "اسکانیا"(Scania) در حال آزمایش یک کامیون خورشیدی مجهز به صفحات بزرگ فتوولتائیک با وسعت 140 متر مربع است تا ببیند تا چه میزان می‌تواند در مصرف سوخت صرفه جویی کند.
راه کامیون داران ایرانی به اروپا باز شد
نماد برتر-مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برداشته شدن محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد کامیونداران ایرانی در مسیر کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و ایتالیا خبر داد.
"های وب" در مناقصه ۷ ساله ثبت تخلفات جاده ای اعلام حضور کرد
نماد برتر- شرکت داده گستر عصر نوین از حضور در مناقصه ۷ ساله سازمان راهداری برای بهره برداری از ۲۰۰۰ سامانه ثابت هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور با برآورد تامین مالی ۲.۵ هزار میلیاردی خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد