20:50 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید ملی

ایجاد تعادل در بازار سرمایه با توسعه فرهنگ سهامداری
پیش نیاز رشد بورس، گسترش فرهنگ‌ سرمایه‌گذاری مبتنی بر شناخت و آگاهی از شرایط اقتصادی در سطح دنیا و کشور است؛ افراد جامعه با شناسایی موقعیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند تصمیمات منطقی جهت حفظ و افزایش سرمایه خود اتخاذ کرده و از رفتارهای هیجانی اجتناب کنند.
حمایت های واقعی از تولید با لغو قیمت گذاری رقم می خورد
اجرای طرح لغو قیمت گذاری های دستوری ضمن جلوگیری از کاهش تولیدات داخلی، بستر را برای اشتغال و ثبات اقتصادی فراهم خواهد کرد.
مراقب سرمایه های خود باشید
نماد برتر- تنها چند ماه به پایان دوران عجیب و غریب ریاست‌جمهوری حسن روحانی که با تدبیر و کلید و امید پای به کاخ ریاست‌جمهوری گذاشت، مانده است.
پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از زبان رئیس سازمان بورس+ درخواست
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نتیجه پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از نهادهای بالا دستی درخواست کرد برای مقابله با چنین رخدادهایی در فرآیندهای بازار رقابتی دخالت نکنند.
دلارهای نفتی را کجا هزینه کنیم بهتر است؟
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار می گوید کاهش وابستگی به نفت زمانی اثرگذار است که درآمدهای نفتی در صنایع زیربنایی و بخشهای تولیدی سرمایه گذاری شود تا کل کشور به ویژه کارگران آثار آن را در زندگی خود احساس کنند.
اقبال داخلی به پتروخوراک‌های بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی اگرچه مدتی است کم‌خبر ظاهر شده اما آمارهای معاملاتی از روزهای خوب این بازار حکایت دارد.
کاهش ۶۹ روزه فرآیند آغاز کسب و کارهای جدید
نماد برتر- مهمترین دستاورد وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار است که موجب شده تا فرآیند شروع کسب و کار جدید از ۷۲ روز به ۳ روز کاهش یابد.
با ارائه بازی‌های تغییریافته ایرانی برخورد می‌شود
نماد برتر- به گفته معاون نظارت بنیاد ملی‌ بازی‌های رایانه‌ای، درگاه‌های عرضه‌کننده بازی‌های رایانه‌ای، برای جمع‌آوری و حذف بازی‌های غیرمجاز و تغییریافته (مادسازی شده MOD)، تا پایان آذرماه فرصت دارند.
مردم را برای دریافت خودروی بی کیفیت داخلی در صف های ۲ ساله نگه می دارند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش قیمت های اخیر اظهار کرد: مردم باید هر صبح شاهد افزایش قیمت های بی دلیل و بی رویه باشند؟
کشورهای دیگر چگونه بحران اقتصادی خود را کنترل کردند؟
نماد برتر- محققان کشور در ارتباط با معضلات اقتصادی و برای کمتر شدن بار این مشکلات و مقاوم‌تر کردن اقتصاد نسبت به آفت‌های مختلف، تجربیات کشورهای گوناگون را بررسی و ارائه کرده‌اند.
آموزش اقتصاد به کودکان با بسته‎‌های محققان کشور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های خلاق بسته‌های آموزشی استانداردسازی برای درک بهتر مفاهیم کلیدی اقتصادی به کودکان را عرضه کرده اند.
دستور روحانی به کاهش قیمت‎ها و گرانفروشی / مصوبه مثبت برای نیروگاه ها
نماد برتر- رئیس جمهور وزارتخانه های صنعت، جهاد کشاورزی و دادگستری را مکلف به کاهش قیمت ها و مقابله با گرانفروشی کرد و درباره تهاتر مطالبات شرکت های برق توضیحاتی داد.
سه وزارتخانه ملزم به اقدام جدی برای کاهش قیمت‎ها شدند
نماد برتر- در جلسه عصر یکشنبه(۱۸ آبان) هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین‌المللی بررسی شد.
انتظار روحانی از دولت آینده آمریکا / تکلیف وزیر اقتصاد به فروش سهام و دارایی ها
نماد برتر- رئیس جمهور با اعلام اینکه دولت آینده آمریکا باید اشتباهات گذشته را جبران کند ، وزیر اقتصاد را ملکف به ادامه فروش سهام و دارایی های مازاد و اوراق بدهی کرد .
برگزاری بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور در دانشگاه شریف/اعلام مهلت ثبت‌نام
نماد برتر- مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین CodeJam Sharif به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای آنلاین کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه Sharif ICT در آذرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد