20:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید سیگار

صادرات سیگار تقریبا ۲ برابر شد
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید سیگار در نیمه اول امسال پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته، اما صادرات این محصول با افزایش ۹۷.۲ درصدی مواجه بوده است.
صادرات سیگار تقریبا ۳ برابر شد
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید سیگار در پنج ماهه اول امسال ۱۲.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته، اما صادرات این محصول با افزایش ۱۸۴ درصدی مواجه بوده است..
تولید سیگار در شرکت دخانیات ایران ۳ برابر می‌شود
نماد برتر- جهش ۲۰۰ درصدی تولید و فروش محصولات برای بازیابی سهم ازدست‌رفته دخانیات، در سال ۱۳۹۹ از جمله برنامه مهم شرکت دخانیات ایران است و در همین راستا به‌زودی یک خط تولیدی در تهران که سه سال متوقف شده بود، به شکل مشارکتی راه‌اندازی خواهد شد.
با ثروتمندترین خانواده‌های آسیایی آشنا شوید
پایگاه خبری راد: ۲۰ خانواده ثروتمند آسیا، ۴۵۰ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند.
تولید سیگار همچنان صعودی
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت حاکی از افزایش ۴۲.۴ درصدی تولید و کاهش ۶۰.۳ درصدی قاچاق سیگار است.
قاچاق سیگار ۵۰ درصد کاهش یافت
پایگاه خبری راد: تولید سیگار در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۳۳.۷ درصد افزایش و میزان قاچاق در همین مدت، ۴۹.۳ درصد کاهش داشته است.
تخصیص ارز دولتی به واردات کاغذ سیگار؛ بی‌اطلاعی یا دست‌های پنهان!؟
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی علت تخصیص ۱۶ میلیون دلار ارز دولتی به واردات کاغذ سیگار را عدم اطلاع از مسائل اقتصادی یا دخالت دست‌هایی برای عدول از قواعد می‌داند.
وضعیت تولید کالاهای منتخب صنعتی در سال ۹۷ چطور بود؟
پایگاه خبری راد: آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که از بین ۳۱ کالای منتخب صنعتی تولید ۲۲ کالا در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۶ کاهش داشته است.
"۹۷" تولید سیگار رکورد شکست
پایگاه خبری راد: رئیس گروه امور صنعتی مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از تولید ۴۸ میلیارد نخ سیگار در سال گذشته خبر داد و گفت که این میزان، بیشترین تولید سیگار در تاریخ صنعت دخانیات کشور است.
واردات سیگار صفر ماند؛ با قاچاق چه باید کرد؟
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، واردات سیگار که در دو ماهه نخست امسال صفر شده بود، در طول سال گذشته ثابت مانده که نشان می‌دهد همه سیگارهایی که از خردادماه به ایران وارد شده قاچاق هستند.
دلیل گران شدن سیگار چیست؟
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی مهمترین علت افزایش قیمت سیگار را عدم تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی برای تأمین مواد اولیه و کاهش تولید این محصول عنوان کرد.
کاهش تولید ۱۷ کالای صنعتی  نسبت به سال 96!
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، در هفت ماهه نخست امسال میزان تولید بیش از نیمی از کالاهای منتخب صنعتی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
علل افزایش مصرف دخانیات در زنان/ترفند سیگارهای "اسلیم"
پایگاه خبری راد: مسئول دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار استعمال دخانیات در زنان، گفت: یکی از دلایل افزایش مصرف دخانیات در زنان و جوانان ترفندهای صنایع دخانی مانند عطردار کردن تنباکوها است.
ته‌سیگار، بدترین آلاینده‌ اقیانوس‌ها
پایگاه خبری راد: در حالی که فعالان محیط زیستی در تلاش برای مقابله با زباله‌های پلاستیکی‌ هستند، بیشترین آلودگی‌های اقیانوسی حاصل از زندگی شهری "ته‌سیگار" اعلام شده‌ است.
سیگار؛ هر منطقه یک قیمت!
پایگاه خبری راد: آشفتگی بازار سیگار در این روزها به حدی است که علیرغم تفاوت قیمت فروش با قیمت درج شده بر پاکت‌های بسته‌بندی، شاهد آن هستیم که واحدهای فروش هر منطقه از پایتخت، این کالا را به قیمت دلخواه عرضه می‌کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد