15:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تماس

نشست تخصصی نقد و بررسی گزارش ارزش‌گذاری سهام شرکت تپسی
نماد برتر- ارزش‌گذاری دارایی‌ها از جمله اوراق بهادار یکی از ارکان اصلی مؤثر بر تصمیم‌گیری‌های مالی و ‌سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی در کسب‌وکارهای شخصی کوچک تا کسب‌وکارهای بزرگ و بین‌المللی به شمار می‌آید.
فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.
از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
قبوض نجومی برق در انتظار خانه های اسپیلت دار
نماد برتر- تعرفه های برق در سال های اخیر سبب رویکرد بسیاری از سازندگان مسکن به نصب سیستم های سرمایشی-گرمایشی موسوم به داکت اسپلیت به جای کانال کشی و نصب کولرهای آبی شده، این در حالی است که با اجرای آئین نامه برقی دولت از ابتدای بهمن ماه، از این پس معادلات تعیین نرخ برق برای دارندگان این سیستم ها به گونه دیگری رقم خواهد خورد.
باشگاهی واقعی برای تکریم مشتریان وفادار «وزمین»
مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین از تدارک این مجموعه خصوصی برای تاسیس یک باشگاه متفاوت و خاص برای مشتریان بانک خبر داد.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
آینده‌ پژوهی صنعت بیمه در یک دهه پیش‌رو
صنعت بیمه مانند سایر صنایع به موجی پیوسته که تغییر در رفتار مشتریان، خدمات ارائه شده توسط شرکت­‌های بیمه و شدیدتر شدن رقابت بین شرکت­‌های بیمه را به همراه داشته است. در این مسیر روندهای مهمی بر صنعت بیمه و آینده آن تاثیرگذار هستند.
هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران هم‌زمان با 180 کشور جهان برگزار می‌شود
به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران؛ سروش مودب دبیر دائمی هفته جهانی کارآفرینی خبر از برگزاری این رویداد برای هشتمین سال متوالی داد که به همت باشگاه کارآفرینی ایران و مرکز کارآفرینی ایران و با حمایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، هم‌زمان با بیش از 180 کشور جهان برگزار خواهد شد.
با کد بورسی سیمان بخرید
معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه ۹ آبان ماه با پذیرش ۱۰ انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه‌اندازی می‌شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بورس و رسانه» تمدید شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «بورس و رسانه» تا پایان مهرماه خبر داد.
آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
مهلت قانونی برای لغو سفارش فروش سهام عدالت
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای از امکان لغو فروش سهام عدالت تا پایان هفته خبر داد.
روی دیگر بر بازار ارز؛ فشار به قیمت دلار کم می شود؟
آیا اتفاقات مثبت هفته گذشته می تواند از فشار بر قیمت دلار و بازار ارز بکاهد.
وبینار چشم‌انداز صنعت برق، فرصت‌ها و تهدیدها
وبینار تخصصی بررسی چشم انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، امروز یکشنبه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود. در این نشست تجدید ساختار صنعت برق در ایران و روند شکل‌گیری بازار برق تشریح و نحوه عملکرد بازار عمده فروشی برق در بورس انرژی ایران بررسی می‌شود.
مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد
مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد