14:38 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلاش

افزایش قیمت نفت در آستانه مذاکرات گروه ۷ درباره تحریم‌های جدید روسیه
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز گذشته، دوشنبه، تحت تاثیر مذاکرات گروه ۷ درباره تحریم‌های جدید روسیه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت، این در حالی است که سرمایه‌گذاران منتظر هرگونه حرکتی علیه صادرات نفت و گاز روسیه از سوی نشست سران گروه هفت (G۷) در آلمان هستند.
عملکرد مرکز مالی بعد از ۵ سال: زیان انباشت صفر
نماد برتر- دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده مرکز مالی ایران برگزار شد.
تقسیم سود ۴۰۰ تومانی "کگهر" در مجمع
نماد برتر- مجمع عمومی شرکت سنگ آهن گهر زمین در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ برگزار شد.
برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید
نماد برتر- معاون بهره برداری فولاد هرمزگان از کسب دو رکورد مهم ماهیانه تولید تختال و آهن اسفنجی در این شرکت خبر داد.
فولادسازان بزرگ خواستار لغو عوارض صادرات فولاد شدند
نماد برتر- تعدادی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فولاد کشور در نامه‌ای خطاب به معاول اول رئیس جمهور و رئیس ستاد تنظیم بازار، خواستار توقف اجرای مصوبه وضع عوارض صادراتی بر محصولات زنجیره فولاد برای کار کارشناسی جامع‌تر و استفاده از تجربه‌ها و نظرات متخصصان و خبرگان و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران شدند و نسبت به اجرای آن هشدار دادند.
سایه کسری بودجه زیر چتر راهکارها و برنامه‌های دقیق از سر اقتصاد کشور برداشته می‌شود
نماد برتر- متأسفانه نداشتن برنامه درست و دقیق و پیش‌بینی‌های غیرمنطقی باعث شده درآمدهای مد نظر دولت تحقق نیابد. به گفته ابوترابی؛ امیدواریم با توافق برجام گام‌های مهمی در اقتصاد کشور برداشته شود و در غیر این صورت باید تلاش کرد با راهکارها و برنامه‌های دقیق، تحریم‌ها را دور زده و اقتصاد را به ثبات نزدیک‌تر کرد.
تاثیر داده های اقتصادی چین بر طلای جهانی
نماد برتر- در شرایطی که ادامه همه‌گیری کرونا در چین موجب بروز محدودیت‌های گسترده‌تری حتی نسبت به شروع همه‌گیری‌ها در سال ۲۰۲۰ شده است، قرنطینه‌های اخیر در چین به نسبت خطر بزرگ‌تری برای تورم جهانی امروز به شمار می رود چرا که داده‌های تجاری نشان می‌دهد که جهان بیشتر به کالاهای چینی وابسته شده است.
واریزی صندوق توسعه به بورس منوط به امضای قرارداد است
نماد برتر- معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی شرط واریزی این صندوق به صندوق تثبیت بازار سرمایه را منوط به امضای قراردادهای طرفین اعلام کرد.
برنامه ریزی برای واریز سودهای رسوب شده سهامداران در حال اجراست
نماد برتر- قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ضمن اعلام جزییات پرداخت سود شرکت‌ها از طریق سامانه سجام، گفت: در خصوص اشخاص حقوقی و همچنین مانده مطالبات سهامداران حقیقی برای سودهای رسوب شده، فرآیند آن در حال پیاده‌سازی، تست و عملیاتی شدن است.
دیدار سهامداران "فجهان" تازه شد
نماد برتر- مجمع عمومی فوق العاده مجتمع جهان فولاد سیرجان در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷برگزار شد.
تقویت اقتصاد دیجیتال، عامل توسعه کسب و کار در کشور
نماد برتر- چند سالی هست که همه ما با کلماتی همچون فناوری اطلاعات، دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کانال های الکترونیک، فضای مجازی و مفاهیمی از این قبیل آشنا شده ایم.
قیمت نفت متأثر از ذخایر نفت خام
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات پرتلاطم روز جمعه افزایش یافت و این در حالی است که قیمت نفت پس از اعلام برنامه کشورها برای آزادسازی نفت خام از ذخایر استراتژیک خود، در مسیر دومین سقوط هفتگی خود باقی ماند.
وقتی شخصیت مدیرعامل قابل معامله می‌شود!
نماد برتر- صندوق مبتنی بر شخصیت (ROC ETF) با سرمایه‌گذاری در سازمان‌های شخصیت‌محور به دنبال افزایش سرمایه بلندمدت است و شرکت‌های آمریکایی مدیران عاملی که دارای شخصیت اخلاقی قوی هستند را هدف این سرمایه‌گذاری خود قرار داده است.
تسهیل تامین مواد اولیه حوزه فولاد و پتروشیمی با عرضه در بورس کالا
نماد برتر- مدیر عملیات بازار بورس کالای ایران گفت: در کنار زنجیره تولید محصولات فولادی، عرضه محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا انجام می‌شود و برای محصولاتی که کمبود تولید دارند، وزارت صمت با همکاری وزارت نفت درصدد است تا از طریق واردات اقلام دارای کمبود توسط واحدهای تولیدکننده اقدام کند.
تمرکز طرح و برنامه‌های دولت و مجلس متناسب با تحقق شعار سال
نماد برتر- دستیابی به پیشرفت کشور همراه با اشتغال و تولید موضوعی است که همه ساله مورد توجه است و امسال بحث دانش بنیان به عنوان یک رویکرد مهم و اساسی به آن افزوده شده تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره‌وری‌ها را داشته و پیشرفت‌های قابل توجهی را در تمام حوزه‌ها حاصل کنیم.
صفحه قبل | صفحه بعد