07:53 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تصفیه خانه

"وبرق" قرارداد کارمزد تولید منعقد کرد
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین از انعقاد قرارداد با شرکت ژرف اندیشان نفت و گاز آداک خبر داد.
"رمپنا" قرارداد جدید منعقد کرد
شرکت گروه مپنا قرارداد پروژه برق و بخار منعقد کرد.
تامین آب پرند و پردیس به کجا رسید؟
نماد برتر- مدیرعامل آبفای استان تهران در خصوص آخرین وضعیت تامین آب پرند و پردیس توضیح داد و گفت: در تلاش هستیم با اقداماتی که انجام می شود تابستان را در پردیس و پرند بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
روحانی: تا ۳ ماه آینده کیفیت آب آشامیدنی تهران بهتر می‌شود
نماد برتر- رییس جمهوری گفت: ظرف دو تا سه ماهه آینده حدود یک میلیون نفر از مردم تهران احساس خواهند کرد کیفیت آب آشامیدنی که در اختیار آنها قرار گرفته، بهتر شده‌ است.
افتخار قیچی این ربان نصیب چه کسی شد؟
نماد برتر- پروژه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی مسکن مهر که نفس دو دولت را در بخش زیرساختها گرفت در شرایطی روزهای پایانی خود را طی می کند که سهم دولت قبل از تحویل واحد ۶۹۰ هزار و سهم دولت فعلی یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد است.
شروع ساخت ۱۲۰ هزار مسکن ملی در شهرهای جدید
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن به مراحل مختلف از اجرا تا افتتاح رسیده است گفت: توسعه خطوط ریلی به عنوان مهمترین سیاست ما در سالهای اخیر به جذابیت سکونت در شهرهای جدید انجامیده است.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
 کمر کشاورزان زیر پرداخت قسط خرید کود شیمیایی خم شده است
نماد برتر- نماینده نیشابور از افزایش قیمت کود شیمیایی انتقاد کرد و گفت: کمر کشاورزان زیر بار پرداخت قسط خرید کود و سم غیر استاندارد خم شده است.
استفاده از پساب برای فضای سبز مانند ساختن یک سد مجازی است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
فضای سبز تهران تا سال ۱۴۱۰ با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود
نماد برتر- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس تفاهمنامه همکاری که میان شهرداری تهران و وزارت نیرو به امضا رسید میزان استفاده از منابع آبهای زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال ۱۴۱۰ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و منبع اصلی تأمین آبیاری تهران پساب تصفیه خانه ها خواهد بود.
محکومیت سه پالایشگاه گازی به علت آلودگی خلیج‌فارس
نماد برتر- پس از پیگیری قضایی آلودگی ناشی از تخلیه فاضلاب صنعتی به خلیج فارس توسط سه پالایشگاه در استان بوشهر با صدور حکم قضایی، پالایشگاه‌های مذکور محکوم شدند.
آب تهران عاری از عامل بیماری‌ اسهال اطفال
نماد برتر- نتایج تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان می‌دهد آب تصفیه شده و آشامیدنی تهران فاقد عامل بیماری اسهال حاد اطفال کمتر از 5 سال است.
تلاش می‌کنیم تا پایان این دولت 10 میلیون روستایی به آب سالم دسترسی داشته باشند
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت دوازدهم بیش از 10 میلیون نفر از روستاییان کشور به آب شرب سالم و پایدار دسترسی داشته باشند.
برق‌آبی‌ها به داد رسیدند
پایگاه خبری راد: برای تابستان امسال که ۸۰۰۰ مگاوات کمبود برق پیش‌بینی می‌شد، کم‌تر کسی گمان می‌کرد بار تامین برق کشور را نیروگاه‌های برق آبی‌ به دوش بکشند و از خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده جلوگیری کنند.
مشکل آب بود یا گاندو؟!
پایگاه خبری راد: اینجا فاصله بیداد می‌کند، فاصله یک درخت تا درخت بعدی، فاصله یک روستا تا روستای همسایه، فاصله مردم تا ساده‌ترین امکانات زندگی، فاصله جان کودکان تا امنیت...
صفحه قبل | صفحه بعد