16:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بودجه عمرانی

"شپاس" قیر و وکیوم باتوم تهاتر می کند
نماد برتر- شرکت نفت پاسارگاد از انعقاد قرارداد مهم خبر داد.
سیمانی‌ها باز هم رشد می‌کنند؟
شرکت‌های تولیدکننده سیمان در یک سال اخیر توانستند مجوز افزایش نرخ بگیرند و قیمت بازار آن فراتر از تصورات رشد کرد.
روی خوش «فساپا» به سهامداران با افزایش 508 درصدی درآمد
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "فسپا" در ابتدای سال مالی شناسایی کرده از محل فروش محصولات در بازار داخلی با ۱.۰۲۶.۸۰۴ میلیون ریال بوده و بازار صادراتی نیز ۱۹.۱۳۸ میلیون ریال درآمد داشته است.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
محقق نشدن درآمدهای نفتی/ سهم مالیات از بودجه ۷۰ درصد شود
نماد برتر- یک تحلیلگر اقتصادی درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ضمن انتقاد از نفتی بودن بودجه سال آینده، گفت: بودجه باید ریالی بسته شود و نفت در آن کنار گذاشته شود؛ به‌گونه‌ای که در سال آینده با اصلاح نظام مالیاتی ۷۰ درصد بودجه عمومی دولت از مالیات و ۳۰ درصد دیگر هم از سایر درآمدها چون فروش اوراق مالی اسلامی باشد.
گزارش نوبخت از عملکرد ۸ ماهه منابع و مصارف بودجه
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع پیش بینی شده در سال ۵۷۱ هزار و ۹۹ میلیارد تومان بود که سهم ۸ ماه ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۳۴ هزار میلیارد تومان از منابع به خزانه واریز شد و پنجاه هزار میلیارد تومان از این منابع تحقق پیدا نکرد.
فاجعه نرخ ۳۵ درصدی تنزیل اسناد خزانه اسلامی / حداکثر قدرت مدیریت اوراق
نماد برتر- رئیس پیشین دیوان محاسبات با اعلام حداکثر قدرت مدیریت اوراق با ۸۰ هزار میلیارد تومان گفت : نرخ ۳۵ درصدی تنزیل اسناد خزانه اسلامی به پیمانکاران ، فاجعه بار است .
درآمد۳۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت از فروش سهام و ...
نماد برتر- عملکرد بودجه ای دولت در ۷ ماه از افزایش ۱۵درصدی درآمد بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از محل فروش دارایی ها، سهام و اوراق و مالیات و عوارض گمرکی حکایت دارد.
یارانه بنزینی امشب در حساب‌هاست
نماد برتر- دهمین مرحله از کمک‌های معیشتی از محل مابه‌التفاوت اصلاح قیمت بنزین ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
چهارراه تامین کسری بودجه، ورود ممنوع استقراض!
نماد برتر- آن‌طور که از اظهارات رئیس کل بانک مرکزی برمی‌آید فقط چهار راه برای تامین مالی سالم کسری بودجه باقی‌مانده که از بین آن هم فقط فروش سهام و اموال دولت و انتشار اوراق بدهی و پیش فروش کالایی چون نفت از امکان بیشتری برای جبران این کسری برخوردار است.
جاخالی‌های اصلاح بودجه
پایگاه خبری راد: اصلاح ساختار بودجه در حالی در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد و طرحی را در این رابطه در حال بررسی دارند که به اعتقاد برخی کارشناسان، موضوع جدیدی در این طرح دیده نمی‌شود و از برخی الزامات اصلاحی خالی است. اصلاح ساختاری دولت و منطقی‌سازی اندازه آن، حذف موازی‌کاری‌ها، تعیین تکلیف صندوق‌های بازنشستگی و تمرکز زدایی از بودجه از جمله جاخالی‌های طرح اصلاحی به شمار می‌رود.
۸۷ درصد سهم عمرانی‌ها داده شد
پایگاه خبری راد: آنچه در بودجه ۱۳۹۷ گذشته از این حکایت دارد که پروژه‌های عمرانی توانستند ۸۷ درصد سهم بودجه مصوب سالانه خود را دریافت کنند.
کاهش تقاضا در بازار تأسیسات ساختمانی / گرانی و افت ساخت و ساز مقصر اصلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تأسیسات مکانیکی از کاهش حجم تقاضا به واسطه افزایش قیمت محصولات تولیدی، کاهش ساخت و ساز و کاهش بودجه‌های عمرانی دولت خبر داد.
۴۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی و ۵۰ هزار میلیارد تومان معافیت‌های مالیاتی در کشور
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: طرح اختصاص ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.
در همایش ارگان‌های دریایی کشور چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرمانده نیروی دریایی سپاه، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل شرکت ملی نفت کش و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از نمایندگان ارگان‌های دریایی کشور در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
صفحه قبل | صفحه بعد