09:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهمن عبدالهی

بورس کالا معبر مهم رشد شفافیت در اقتصاد
ورود شرکت‌های سیمانی به بورس کالا و فروش محصولاتشان با نرخ‌های واقعی، به طور قطع به سود تولید کشور و توسعه این صنعت است؛ همچنین با تقویت عرضه کالاها در بورس کالا، شاهد رشد شفافیت اقتصادی هستیم.
اقدامات تاثیرگذار در بهبود روند معاملات بورس
نماد برتر- بهمن عبدالهی گفت: عدم اظهارنظرهای غیرکارشناسی، جلوگیری از ایجاد جو در نرخ ارز، تحقق وعده‌های مطرح شده برای واریز منابع مالی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و خودداری از اقدامات سودجویانه توسط حقوقی‌ها فضای بورس را بهبود می‌بخشد و شاهد رشد معاملات خواهیم بود.
افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی
نماد برتر- رئیس اتاق تعاون ایران تقویت و توسعه تعاونی های تولیدی و دانش بنیان را از جمله برنامه های مهم اتاق تعاون برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا پایان چشم انداز ۱۴۰۰ بخش تعاون به سهم ۱۱ درصدی در اقتصاد ملی دست یابد.
مکاتبه با مرکز آمار برای تعیین سهم بخش تعاون
نماد برتر- رئیس اتاق تعاون ایران با اعلام سهم فعلی بخش تعاون گفت: اگر ۳۰ درصد عواید فروش سهام واگذاری شرکتهای دولتی برای تقویت تعاونی‌ها هزینه‌ شود، بخش تعاون بیش از پیش تقویت خواهد شد.
۱۰ درصد مردم دنیا از تعاونی‌ها پول در می‌آورند؛ در ایران چطور؟
پایگاه خبری راد: گزارشهای جهانی حاکی از آن است که ۱۰ درصد شاغلان در سراسر جهان در تعاونی‌ها مشغول به کارند و منبع اصلی درآمدشان از کسب و کارهای تعاونی است.
خروج از چالش بیکاری با حمایت از تولید داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون ایران بیکاری و رکود را از جمله چالش‌های اقتصاد کشور دانست و گفت: راه برون رفت از این تنگنا توجه ویژه به حمایت از تولید داخلی است.
داستان ایجاد شفل با 100 میلیون تومان
پایگاه خبری راد: ایجاد شغل با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجرای آزمایشی سامانه مهتا در فروشگاههای تعاونی از مهمترین عناوین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.
واردات ۵۰۰۰ تن گوسفند/ آغاز واردات لاستیک هندی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به توزیع اقلام اساسی مردم، آمادگی این ستاد برای واگذاری توزیع گوشت وارداتی توسط اتاق تعاون را اعلام کرد و گفت: با این کار دست واسطه‌ها از بازار کوتاه خواهد شد.
نبود آمار و اطلاعات به هنگام و دقیق یکی از نواقص بخش اقتصاد غیردولتی!
پایگاه خبری راد: هرآنچه در مورد سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی در شرایط کنونی عنوان می‌شود، بر مبنای گمانه‌زنی‌ها است و برای تعیین دقیق این سهم، نیاز به استفاده از روش‌ها و پژوهش‌های علمی و تایید مرکز آمار ایران است. با این حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هم اکنون برپایه آمارهای موجود سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی بین شش تا هشت درصد است.
آغاز نشست وزیران پیشنهادی در اتاق تعاون
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون می‌گوید وزیر پیشنهادی صمت را به عنوان یک تعاونگر می‌شناسیم و انتخاب اقای دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد را بهترین انتخاب برای این وزارت خانه می دانیم و اگر در شرایط فعلی کسی هست که می‌تواند اداره این وزارتخانه را برعهده بگیرد و کار را بهتر انجام دهد و نپذیرد به کشور جفا کرده است.
اختصاص سبد کالای رایگان به دو دهک
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای این هفته به اعلام نرخ بیکاری در بهار ۹۷، اشتغال به کار بیش از ۲۰۰ هزار کارورز، اختصاص سبد رایگان به دو دهک جامعه و تامین مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم توسط تعاونی‌ها اختصاص داشت.
تعاونی‌ها آماده تامین مایحتاج مردم هستند
پایگاه خبری راد: رییس اتاق تعاون ایران از آمادگی تعاونی‌های مصرف برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خبر داد.
حقوق بازنشستگان کشوری از این ماه بیشتر شد
پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان از این ماه، درخواست از مجلس برای حفظ تعاونی‌های سهام عدالت، گسترش تعاونی‌های کوچک و اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح اشتغال روستایی از مهمترین عناوین خبری این هفته در حوزه کار و تعاون بود.
شرط حذف وثیقه از وام اشتغال روستایی
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای کار و تعاون در هفته جاری، به ایجاد ۶۸ هزار فرصت شغلی در بخش تعاون، برپایی نمایشگاه کالای ایرانی در مصلای امام خمینی، حذف وثیقه از تسهیلات اشتغال روستایی و بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان اختصاص داشت.
شرط حذف وثیقه از وام اشتغال روستایی
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای کار و تعاون در هفته جاری، به ایجاد ۶۸ هزار فرصت شغلی در بخش تعاون، برپایی نمایشگاه کالای ایرانی در مصلای امام خمینی، حذف وثیقه از تسهیلات اشتغال روستایی و بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان اختصاص داشت.
صفحه قبل | صفحه بعد