00:24 | دوشنبه 15 ارديبهشت 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برندسازی

"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
تنوع در بازار موتورسیکلت نیازمند حضور شرکت‌های بزرگ داخلی است
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشستی مشترک با انجمن صنعت موتورسیکلت ایران، ضمن تاکید بر استفاده از نوآوری‌های روز دنیا برای تولید محصولات متنوع و با کیفیت، گفت: برای تنوع‌بخشی به بازار نیازمند ورود با قدرت شرکت‌های بزرگ داخلی هستیم.
اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز
نماد برتر- رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی در دیدار معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: در مشاغل خانگی، تسهیلات بخش کوچکی از کار ما است و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز در حال انجام است.
دستور جهانگیری به ۴ عضو کابینه برای تقویت صنعت چای
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور ضمن موافقت با پیشنهادات ارائه شده از سوی وزیر کشور در خصوص حل مشکلات صنعت چای کشور، از ۴ عضو کابینه خواست تا اجرای این پیشنهادات را پیگیری و در دستور کار قرار دهند.
اولین شتابدهنده فناوری‌های محاسباتی در کشور راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر- نخستین شتابدهنده فناوری‌های محاسباتی در کشور به‌منظور حمایت استارتاپ‌های فعال در زمینه فناوری‌های محاسباتی راه‌اندازی می‌شود.
ارتباط فاسد وزیر پیشنهادی با دو شرکت بورسی/دو تابعیتی و تحصیلات و تجربه اندک
نماد برتر- جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با موافقت ها و مخالفت های حاشیه دار و اتهام فسادهایی درباره دو شرکت بورسی ملی مس و هپکو همراه است.
چرا برندهای ایرانی زود می‌میرند؟
نماد برتر- عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می‌گوید شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی حتی با وجود فعالیت طولانی مدت، نتوانسته‌اند نام خود را به عنوان یک برند جهانی به ثبت برسانند.
چگونه میان واحدهای صنفی رقابت سالم ایجاد کنیم؟
نماد برتر- عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در شرایط اقتصادی ایران که تحت فشار خارجی است ورود افراد جدید به اصناف باید ضابطه‌مند باشد، گفت که تکیه بر دانش از شرایط شکل‌گیری رقابت سالم میان واحدهای صنفی است و در صورت ایجاد رقابت غیر سالم فشار آن بر مصرف کننده تحمیل می‌شود.
"جایگاه یابی موثر " حلقه مفقود برندسازی کالای ایرانی
نماد برتر- عضوانجمن علمی استاندارد ایران کم توجهی برندهای ایرانی به "جایگاه یابی موثر برندها" و عدم بهره مندی از استانداردهای این حوزه را عامل سلب شدن توان رقابتی از آنها دانست و گفت: این مسئله به ظهور و گسترش برندهای غیر ایرانی در کشور کمک می کند، به گونه ای که هر روزه شاهد رشد و نمو برندهای خارجی و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها هستیم.
میکروسکوپ‌های ایرانی وارد بازار رقابتی اروپایی و آسیایی می‌شوند
نماد برتر- میکروسکوپ‌ تولیدی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پس از آنکه توانست اعتماد مشتریان داخلی را جلب کند، راهی بازارهای بین المللی شده و قرار است در بازار رقابتی اروپا این محصول جایگاه خود را بیابد.
جهش تولید از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی امکانپذیر است
نماد برتر- مدیر امور پذیرش و ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: جهش تولید با جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه تولید از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی امکانپذیر است.
پراندن مشتری‌های سنگ در اصفهان!
پایگاه خبری راد: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: متأسفانه در کشور و اصفهان به دلیل نبود فرهنگ همکاری، در فرار مشتریان مهارت داریم که این موضوع به اقتصاد سنگ آسیب جدی می‌رساند.
 بخش اقتصاد نیاز به خانه‌تکانی دارد/ باید به تولید صادرات‌محور برسیم
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه «برای اصلاح ساختار اقتصادی باید در راستای تحقق «رونق تولید» تلاش کنیم»، گفت: متأسفانه ما امروز از ظرفیت نیروی انسانی و دانشگاه‌های کشور غافل هستیم و صرفاً در اقتصاد تکیه بر نفت زده ایم. باید به سمت تولیدات صادرات‌محور برویم.
"صادرات" نباید به بازار داخل لطمه بزند
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: توسعه صادرات نباید باعث لطمه به بازار داخلی شده و مردم با کمبود کالا مواجه شوند.
مرجعیت قیمت‌گذاری زعفران حق ایران است
پایگاه خبری راد: حمیدرضا برادران شرکا با اشاره به راه‌اندازی معاملات آتی و اختیار معامله زعفران در بورس کالا گفت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد از زعفران دنیا در ایران تولید می‌شود ایران باید مرجع قیمت زعفران جهان باشد؛ بورس کالا می‌تواند با ابزارهای مالی مناسب سبب شود که ایران مرجع قیمت زعفران شود.
صفحه قبل | صفحه بعد