10:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایمن سازی

مشارکت ۳۰ درصدی خیرین در عرصه مدرسه‌سازی/حذف مدارس خشت‌وگلی از ادبیات فضاهای آموزشی
نماد برتر- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز با افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، میزان مشارکت خیران در این امر در سطح کشور به ۳۰ درصد رسیده است.
هزینه‌کرد 1500 میلیاردی برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها در سال 98
نماد برتر- معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در زمینه تهیه و اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها خصوصا در مناطقی که از حادثه سیل 98 آسیب دیدند مجموعا بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
احداث پست‌های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به اجرای مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق استان تهران در شهرستان‌های غرب استان تهران با حضور ۴۸۰ نفر در قالب ۱۲۶ اکیپ عملیاتی در راستای افزایش تاب‌آوری و اصلاح شبکه‌های فرسوده، گفت: احداث پست‌های ۶۳ کیلوولت در شهریار، قدس و ملارد به منظور افزایش ظرفیت و بهره‌وری بیشتر در دستور کار است.
پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران
نماد برتر- رئیس پلیس راه تهران از پایان عملیات ۴۰ روزه بهسازی منطقه حادثه خیز کمربندی دوم تهران خبر داد.
"ناسازگاری علاقه‌ها" منشا هرگونه فساد اداری است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: موقعیت تعارض منافع یا به اصطلاح دقیق‌تر "ناسازگاری علاقه‌ها" (Conflict Of Interests‌) در هر سازمان و هر سطحی قابل بروز و ظهور است، اما باید تلاش کنیم خود را در این شرایط قرار ندهیم، چرا که منشا هر گونه فساد اداری است.
اولین واکسن چینی کرونا رسما ثبت شد
نماد برتر- طبق اعلام رسانه های وابسته به دولت چین، این کشور اکنون به طور رسمی اولین واکسن این بیماری را تأیید کرده است.
کمیسیون عمران با جدیت مسئله ایمن‌سازی ساختمان‌ها را دنبال می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سالیان گذشته به دلیل عدم ایمن سازی ساختمان ها ضربات جدی به کشور وارد شده است، گفت: کمیسیون عمران بحث ایمن سازی ساختمان ها را با جدیت دنبال خواهد کرد.
بانک مسکن برای خانه‌دار شدن مشتریان چه نوع تسهیلاتی می‌دهد؟
روابط عمومی بانک مسکن استان یزد خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این بانک در استان یزد را معرفی کرد.
دستگاه‌های حفاری آزادگان جنوبی همچنان عملیاتی‌اند
پایگاه خبری راد: با وجود ورود آب به تالاب هورالعظیم، دستگاه‌های حفاری مستقر در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی عملیاتی هستند.
دستور ویژه وزیر راه برای بهبود وضعیت جاده‌ها قبل از نوروز ۹۸
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی دستور داد قبل از آغاز سفرهای نوروزی نسبت به ترمیم جاده‌ها اقدام شود. وی هم‌چنین از راهداران درخواست کرد مانع از تجاوز ساخت و سازها به حریم قانونی جاده شوند.
بلاک‌چین؛ برگ برنده بعدی فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس بوک درصدد است تا با خریداری استارتاپ‌های مربوطه به طور رسمی ورود خود را به صنعت فناوری بلاک‌چین اعلام کند.
‌نرخ عوارضی آزادراه‌ها تابع قراردادهای سرمایه‌گذاری است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی، اجرای طرح هوشمندسازی در آزادراه ساوه- تهران را از اقدامات وزارت و راه و شهرسازی برشمرد و افزود: با اجرای این طرح ضریب ایمنی این محور پرتردد افزایش یافته و سوانح و حوادث رانندگی کاهش خواهد یافت.
۳۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌ها شناسایی شده است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع ۲۱۷ هزار کیلومتر راه در کشور نزدیک به سه هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده است که یک هزار و ۷۰۰ مورد از آنها در فهرست اولویت‌های نخست ایمن سازی قرار دارد.
حداکثر پاداش پایان خدمت در سال ۹۸، معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا تعیین شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای تعیین پاداش پایان خدمت مقامات، رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت که این مبلغ حداکثر معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا در ازای هر سال خواهد بود.
نصب جعبه "مدیریت حریق" در ساختمان‌های حساس و عمومی الزامی شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از الزام نصب نقشه های اقدام اطفای حریق در ساختمان های بلند مرتبه خبر داد و گفت: در صورتی که این باکس‌ها نصب نشود پایانکار صادر نمی شود.
صفحه قبل | صفحه بعد