17:45 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندروید اوریو

اندروید اوریو بالاخره از نوقا سبقت گرفت!
پایگاه خبری راد: با توجه به انتشار جدیدترین آمارهای گوگل می‌توان دریافت که اندروید اوریو هم اکنون محبوبترین نسخه سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود.
"پای" اندروید همچنان عقب‌تر از سایر نسخه‌ها!
پایگاه خبری راد: آمار توزیع نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید در ماه جاری میلادی نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه آن یعنی اندروید پای هنوز نتوانسته است جایی برای خود دست و پا کند.
نسخه جدید اندرویدی فایرفاکس آمد
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا به تازگی نسخه جدید و به روزرسانی شده‌ای را برای کاربران اندرویدی مرورگر اینترنتی فایرفاکس منتشر کرده است.
میزان استقبال از نسخه‌های مختلف اندروید اعلام شد
پایگاه خبری راد: گوگل به‌تازگی آماری را منتشر کرده که نشان‌دهنده میزان استقبال کاربران از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید است.
فروش خیره‌کننده گوشی چینی تنها در پنج دقیقه!
پایگاه خبری راد: شرکت چینی اوپو در نخستین روز از عرضه گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده خود تنها در عرض پنج دقیقه توانست ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به‌فروش برساند.
"نوقا" همچنان درصدر پرطرفدارترین نسخه سیستم عامل اندروید
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد که نسل پیشین سیستم عامل اندروید ، اندروید نوقا ( نسخه 7.0) ، همچنان بیشترین میزان کاربران گوشی های اندرویدی را در اختیار دارد.
گوشی‌های میان رده سامسونگ به‌روز می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: گوشی‌های میان رده سامسونگ در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید ۸ ( اندروید اوریو ) مجهز و به‌روزرسانی خواهند شد.
اندروید ۹ برای گوشی‌های گوگل عرضه شد
پایگاه خبری راد: گوگل امروز جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (اندروید ۹) را تحت عنوان Android Pie برای کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل عرضه کرد.
طرفداران شبه‌آیفون منتظر باشند
پایگاه خبری راد: شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال به علاقمندان گوشی‌های نوکیا این نوید را داده که این گوشی نوکیا ایکس ۵ مختص کاربران چینی نخواهد بود و به زودی عرضه جهانی آن آغاز می‌شود.
ظهور یک گوشی میان‌رده جدید در بازار
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت اچ ام دی گلوبال قصد دارد به زودی یک گوشی جدید میان رده را تحت عنوان نوکیا ایکس 6.1 پلاس به بازارهای جهانی عرضه کند.
گوشی‌های نوکیا به اندروید P مجهز می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از گوشی‌های هوشمند و پرچمدار نوکیا در ماه اوت سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به اندروید P مجهز خواهند شد.
کدام گوشی‌ها به اندروید ۸.۰ به‌روزرسانی می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: سامسونگ با انتشار یک فهرست اعلام کرد که بسیاری از گوشی‌های هوشمند این برند در ماه ژوئیه به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۸.۰ (اوریو) به‌روزرسانی خواهند شد.
آغاز روزشمار شیائومی تا معرفی نسل جدید تبلت‌ها
پایگاه خبری راد: شیائومی اعلام کرده است که تا پنج روز دیگر تبلت شیائومی می پد ۴ را معرفی خواهد کرد.
ارتقای گلکسی اس ۷ اکتیو به اندروید اوریو
پایگاه خبری راد: سامسونگ اعلام کرده است که آخرین عضو از خانواده گوشی‌های سری ۷ یعنی گلکسی اس ۷ اکتیو نیز به اندروید اوریو مجهز خواهد شد.
اما و اگر آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های شیائومی
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها نشان می‌دهند که به احتمال زیاد گوشی می آ۱ (Mi A۱) شیائومی به آپدیت نسخه 8 یا اندروید اوریو مجهز خواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد