11:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتقال پول

احیای برجام و ارزیابی آثار احتمالی آن بر بازار سرمایه
با روی کارآمدن دولت جدید و تأکید وزیر امور خارجه بر عملگرا و نتیجه گرا بودن مذاکرات احیای برجام با حفظ منافع و تأمین حقوق ملت ایران، امیدها بر بازگشت توافقات و پایبندی طرف مقابل به مفاد توافق هسته‌ای و تضمین در برداشتن تحریم‌ها زنده شده است.
هیچ ریسکی از درون، بازار را تهدید نمی‌کند
هیچ ریسکی از درون بازار سرمایه، تهدیدکننده آن نیست. تولید و فروش شرکت‌ها در شهریور ماه و همچنین عملکرد معقول آنها طی ۶ ماهه نخست سال، همگی حکایت از سودآوری بازار طی نیمه دوم سال دارند.
خبرهایی خوش از تولید در هپکو
قائم‌مقام مدیرعامل هپکو اراک گفت: هپکو توانایی تولید دامپتراک با هر سایزی را دارد، اینکه بعضی‌ها می‌گویند هپکو توانایی تولید هر سایزی را ندارد، دروغ بزرگی است، سایزی وجود ندارد که هپکو توانایی تولید آن را نداشته باشد.
معافیت بخشی از تحریم‌های ایران از سوی آمریکا
وزارت امور خارجه آمریکا در اطلاعیه ای به کنگره این کشور اعلام کرده است که معافیتی برای بخشی از تحریم‌های نفتی اعمال شده علیه ایران اعمال می‌کند.
ظرفیت صادراتی ۱۱۰۰میلیارد دلاری ایران به منطقه
نماد برتر- رئیس سازمان توسعه تجارت از ظرفیت صادراتی ۱۱۰۰ میلیارد دلاری ایران به کشورهای همسایه خبر داد و گفت: اگر تنها ۲۰ درصد از این بازار را در اختیار بگیریم، درآمد قابل توجهی خواهیم داشت.
پیش بینی تداوم سودآوری شرکت ها و پیشنهادی برای EPS / تحلیل اثر برجام
نماد برتر- عضو هیات مدیره اسبق سازمان بورس با پیش بینی تداوم سودآوری بسیاری از شرکتها تا نیمه اول سال آینده و ارائه پیشنهادی برای انتشار EPS ناشران، اثر بازگشت به برجام بر بورس را تحلیل کرد .
روایت رئیس کل بانک مرکزی از موانع و مشکلات بانک ها در دوران کرونا
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی با اشاره مانع تراشی ترامپ برای خرید واکسن کرونا گفت: بانک‌های خارجی برای انتقال پول مجوز اختصاصی می‌خواهند و آمریکا هر زمان می تواند مجوز را لغو کند.
نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
۶۰ درصد بنزین صادراتی پالایشگاه های ایران جذب عراق می شود
نماد برتر- سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی گفت: ۶۰ درصد بنزین صادراتی پالایشگاه های ایران راهی بازار عراق می‌شود و مشکلی در دریافت وجوه نیست.
افزایش سقف انتقال پول از درگاه‌های بانکی/ تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی
نماد برتر- تمهیدات ویژه بانک مرکزی با هدف تسهیل استفاده مردم از درگاه‌های غیر حضوری با توجه به شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
یادشان رفته وزارت صمت نتوانست آشفته بازار خودرو را کنترل کند/ هشدار به خودروسازان
نماد برتر- رئیس شورای رقابت در واکنش به طرح انتقال قیمت‌گذاری خودرو از این شورا به سازمان حمایت گفت: برخی شاید اطلاع ندارند زمانی که وزارت صمت مسئولیت قیمت گذاری خودرو را برعهده داشت، نتوانست آشفته بازار خودرو را کنترل کند،خودروسازان هم بهتر است همه چیز را گردن قیمت نینداخته و بروند از راه دیگر پول درآورده و زیانشان را جبران کنند.
پیش‌بینی جلب ۶ میلیارد دلار سرمایه خارجی تا پایان سال
نماد برتر- پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، میزان جلب سرمایه‌های خارجی به ۶ میلیارد دلار برسد.
بورس سرمایه های خارجی را جذب می کند
نماد برتر - معاون اقتصادی وزیر امور خارجه اظهار کرد : شرایط بازار بورس در ماه‌های اخیر موجب ورود سرمایه گذاران کشورهای خارجی به خصوص ایرانیان خارج از کشور در این بازار خواهد شد.
پولشویی به شیوه نوین/ گول دیگران را نخورید
نماد برتر- اگر پولی از مبدا نامشخص به حساب شما واریز و در پی آن تماس برای بازگشت پول با شما گرفته شد، حتما مبلغ مورد نظر را پس از ۴۸ ساعت و دقیقا و فقط به همان شماره کارتی که از آن به حساب شما واریز شده است؛ انتقال دهید.
دریافت وام از صندوق بین المللی پول، فرصت یا آسیب؟
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت این وام باید در چهارچوب قوانین مدنظر آمریکا انجام شود و باید گزارشهای مرتبی از اقتصاد ما به خزانه داری آمریکا انجام شود و این رویه خود اقتصاد را با مخاطره مواجه میکند.
صفحه قبل | صفحه بعد