15:43 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش حقوق کارمندان

روحانی: از مردم قرض گرفتیم، روسای بانک‌ مرکزی: پول چاپ شد / کدام یک درست می‌ گویند؟
حسن روحانی، رییس‌جمهوری سابق ایران درحالی در روزهای پایانی دولت قبل استقراض دولت از بانک‌مرکزی با هدف جبران کسری بودجه را انکار کرد که آمارها و روسای بانک‌مرکزی سابق و فعلی کشور چیز دیگری می‌گویند!
اتمام پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان مرکزی نیازمند اعتبار ۱۳۰۰ میلیاردی
نماد برتر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: برای اتمام پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
چرا جلسه کمیته دستمزد کارگران تشکیل نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری بر ضرورت کاهش هزینه‌های سبد معیشت کارگران تاکید کرد و توزیع ماهانه اقلام مصرفی و ضروری خانوارهای کارگری را خواستار شد.
اجماع نظر بر سر تخلف در افزایش حقوق کارمندان
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که در مورد تخلف در افزایش حقوق کارمندان اجماع نظر وجود دارد.
اختلاف‌نظر مجلس و دولت بر سر درصد افزایش حقوق
پایگاه خبری راد: آخرین بررسی‌ها از روند تغییر حقوق کارکنان در سال جاری نشان می‌دهد که بر اساس مصوبه مجلس حقوق‌ها بین ۱۱ تا ۴۲ درصد می‌تواند افزایش پیدا کند اما آنچه که دولت مد نظر دارد افزایش حقوق بین ۱۶ تا ۳۵ درصد است. با افزایش حقوق‌های جدید، در مجموع حداکثر پرداختی در بین حقوق بگیران دولتی به بیش از ۲۲ میلیون تومان خواهد رسید، در حالی که این سقف در سال گذشته ۲۰ میلیون تومان بوده است.
پزشکیان: مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان لازم‌الاجراست
پایگاه خبری راد: نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قانون شوخی‌بردار نیست، در پاسخ به تذکر حاجی‌بابایی گفت:‌ دولت باید دقت لازم را داشته باشد و آن چه که مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان تصویب کرده است لازم‌الاجراست.
توضیح نوبخت درباره افزایش حقوق ۲ ماه اول امسال کارمندان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارمندان در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.
یک کلام؛ تعطیل!
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار خودرو حاکی از رکود خرید و فروش در این بازار است؛ اما خبرها از روند تغییرات قیمت خودرو در آغاز سال ضد و نقیض است.
کمترین حقوق‌ها در سال آینده ۵۲۵ هزار تومان افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشریح نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ گفت که کمترین حقوق‌ها در سال آینده ۵۲۵ هزار تومان افزایش خواهد کرد.
 تایید مصوبه افزایش حقوق کارمندان در شورای نگهبان
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از بررسی ۱۹ مورد ایراد شورای نگهبان به مصوبات بودجه ۹۸ در این کمیسیون خبر داد.
اختصاص مبلغ ثابت به همه حقوق‌بگیران اشتباه است
پایگاه خبری راد: چگونگی محاسبه نرخ افزایش حقوق و مزایا در بودجه سال آینده، به یکی از اصلی‌ترین مسائل چالشی میان دولت و نمایندگان مجلس بدل شده و در این فضا به نظر می‌رسد چگونگی حمایت از اقشار کم درآمد جامعه یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی است که ظاهرا هنوز برای آن پاسخ مشخصی پیدا نشده است.
در صورت تصویب نهایی مصوبه افزایش حقوق کارمندان، دولت با جدیت آن‌را اجراء خواهد کرد
پایگاه خبری راد: محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه بر اجرای مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده درصورت تصویب نهایی آن، تاکید کرد.
دستمزد کارگران را فدای مصلحت نکنید!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار با بی اهمیت خواندن افزایش ۲۰ یا ۲۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران گفت: آن چیزی که برای کارگران اهمیت دارد، این است که دولت تورم را برای سال آینده کنترل کند و قیمت اقلام ضروری سبد معیشت کارگران را ثابت نگه دارد تا معیشت کارگران به خطر نیافتد.
پیش‌بینی ۹۵ هزار میلیارد تومان برای حقوق و دستمزد سال ۹۸
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۸ با بیان اینکه «خالص بدهی دولت تا پایان سال گذشته ۱۴۳ هزار میلیارد تومان است»، گفت که اعداد نشان می‌دهد این بدهی در محدوده قابل قبولی است.
چکش کاری کمیسیون تلفیق مجلس هم مشکلی از مشکلات بازنشستگان حل نمی کند!
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع کانون بازنشستگان کشوری لرستان می‎گوید: در بودجه سال 98 افزایش حقوق بازنشستگان براساس قانون و تورم دیده نشده است.
صفحه قبل | صفحه بعد