20:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش امنیت

۷ راهبرد و ۳ محور اصلی بازارسرمایه
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ۷ راهبرد و ۳ محور اصلی برنامه‌های کلان بازارسرمایه را در دوره جدید اعلام کرد.
چرا بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری صنعت برق کم انگیزه‌اند؟
طی سه دهه گذشته در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، تجدیـد سـاختار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش رقابت در صنعت بـرق مـورد توجـه قـرار گرفتـه اسـت.
صفرهایی که کم‌رنگ شدند!
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای حذف صفر از پول ملی در ماه‌های پایانی سال گذشته از نسل جدید اسکناس‌های ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و۵۰۰۰ تومانی و ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی کرد که چهار صفر در این اسکناس‌ها کم‌رنگ درج شده است.
تحلیلی از عوامل جذب سرمایه‌گذار خارجی و دلایل شکست ایران + تجربه مالزی
نماد برتر- رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران ، تحلیلی از اثر عوامل اثرگذار در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و دلایل عدم موفقیت ایران ارایه کرد .
پیامک های مربوط به تراکنش های اینترنتی بانک ها از امروز تغییر کرد
نماد برتر- با تصمیم بانک مرکزی و از امروز ، پیامک های ارسالی مربوط به تراکنش های اینترنتی بانک ها تغییر و شامل اطلاعات کاملی خواهد بود .
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
 شش عضو کابینه دولت آینده آمریکا با حضور جان کری و چند حامی برجام را معرفی کرد
نماد برتر- رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در تصمیمی تازه و مهم ، شش عضو کابینه دولت آینده را معرفی کرد تا نشان دهد آماده بازگشت به برجام است .
احراز هویت پیامکی معاملات آنلاین از نیمه آذر هنوز قطعی نیست / دو دلیل
نماد برتر- رئیس مرکز نظارت برامنیت اطلاعات بازارسرمایه با اعلام دو دلیل احراز هویت پیامکی ورود به سامانه‌ معاملات آنلاین، گفت: اجرای این تصمیم از نیمه آذر هنوز قطعی نیست و باید منتظر ابلاغ سازمان بورس بود.
لایحه «مسئولیت ارائه‌دهندگان خدمات حوزه فناوری اطلاعات» در دولت بررسی می شود
نماد برتر- وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات به منظور کاهش نگرانی ها در حوزه فضای مجازی و با هدف مدیریت عقلانی در جنبه های مختلف کاربردی فضای مزبور، لایحه مسئولیت ارائه‌دهندگان خدمات حوزه فناوری اطلاعات را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت ارائه کرده است.
تدابیر امنیتی شرکت BP در آذربایجان افزایش یافت
نماد برتر- با تشدید منازعه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان و گزارشهایی از حملات در نزدیکی یک خط لوله مهم، شرکت BP تدابیر امنیتی در داراییهای نفت و گاز خود در جمهوری آذربایجان را تقویت کرد.
اقدامات امنیتی پس از دریافت لوازم الکترونیکی از تعمیرکار
نماد برتر- یک کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه پس از دریافت لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند از تعمیرکار یا افراد ناشناس، این احتمال وجود دارد که نرم‌افزارهای مخربی در سیستمتان نصب شده باشد، گفت: لازم است اقدامات امنیتی را جدی بگیرید، زیرا بی‌توجهی به آنها زمینه را برای نفوذ افراد ناشناس به سیستمتان را فراهم می‌کند.
دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیازمندی‌های صنعت دریایی
نماد برتر- رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می‌شود.
اپل آی‌دی یا مامور اخاذی!
نماد برتر - برخی فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات iOS با سوءاستفاده از ناآگاهی و اطلاعات خریداران، برای ساخت یک اپل آی‌دی، رقم‌های هنگفتی دریافت می‌کنند.
روش‌های افزایش امنیت کارت‌های بانکی
پایگاه خبری راد: با افزایش میزان سوءاستفاده‌ از کارت‌های بانکی، مشتریان می‌توانند با اقدامات امنیتی، از احتمال قربانی‌ شدن در این حملات بکاهند.
سیر صنعت هواپیمایی جهان در عصر تکنولوژی
پایگاه خبری راد: سازمان بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) پیش‌بینی می‌کند که سود خالص صنعت هواپیمایی جهانی در سال ۲۰۱۹ به ۳۹.۴ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. در همین حین، آخرین تکنولوژی‌های روز برای افزایش امنیت و کاهش زمان انتظار مسافران، به کمک ایرلاین‌ها می‌آیند.
صفحه قبل | صفحه بعد